Elena's POV:
"Tvoje vlasy na slnku vyzerajú omnoho svetlejšie." Harry zamrmlal keď mi bezmyšlienkovo zastrčil za ucho moje vlhké vlasy.
Obaja sme boli stále v parku.Stále sedel pod stromom a ja som ležala s hlavou v jeho lone.Obaja sme boli stále trocha mokrý,ale Harry mi dal jeho čierny kabát,aby som podľa jeho slov neochorela.Po tom teplom a úžasnom bozku sme s Harrym ležali v parku,rozprávajúc sa.
"Už dlhšiu dobu si ich chcem zafarbiť." povedala som mu. "Stmavšiť ich a na končeky by som dala svetlejšiu."
"Znie to super." Harry sa mierne zasmial.Nastalo ticho kým Harry znova neprehovoril. "Poď,mal by som ťa zobrať domov.Budeš chorá keď sa dostatočne neusušíš."
Postavili sme sa a ja som si hrýzla moju spodnú peru. "Neviem či môžem ísť domov,Harry." potichu som povedala. "Otec je stále doma a-"
"Neboj sa." Harry mi povedal s malým úsmevom,držiac mi tvár. "Môžeme ísť ku mne domov.Žiadny problém."
Usmiala som sa na neho.Obaja sme vyšli z parku a kráčali k Harryho domu.Ako sme kráčali,Harry teplá ruka sa spojila s mojou,spôsobujúc že som sa zachvela a začervenala.Jeho ruky boli tak dobré,perfektné s mojimi.Moje líca boli pravdepodobne veľmi červené.Harry a ja sme spolu kráčali k jeho domu,ruka v ruke.Z tváre som si odstrčila vlhký pramienok vlasu.
Konečne sme sa dostali k jeho domu a vošli sme,stále premočení. "Mami?" Harryho hlboký hlas zvolal.
Namiesto Anne,sa objavila Gemma s mojim bratom.Harry a ja sme si odpojili ruky. "No do riti." moje oči sa rozšírili keď nás zbadala.
"Čo sa vám stalo?" Tyler sa spýtal a pozdvihol obočie.
"Um,prechádzka v parku?" odpovedala som,ale vyznelo to viac ako otázka.
Dvojica prekrútila očami a Gemma sa na mňa usmiala. "Poď,dám ti nejaké suché veci."
Zobrala ma za ruku a brala ma hore schodmi.Vošli sme do Gemminej izby,ktorá mala fialové steny v bielym stolom,posteľou a skriňou podobnej mojej.Gemma prešla k šatníku a prehrabávala sa ním.Potom vybrala tmavo modrú blúzku a čierne šortky.
"Tieto by ti mali pasovať." usmiala sa a podala mi veci.
"Vďaka." usmiala som sa na ňu.
"Kúpelňa je tu." ukázala na dvere.
Prikývla som a vošla som.Vyzliekla som si moje vlhké veci a obliekla som si Gemmine,ktoré mi požičala.Keď som bola oblečená,pozrela som sa do zrkadla.Môj nos bol mierne červený okolo môjho piercingu kvôli zime a moja pokožka bola trocha bledšia než zvyčajne.Moje vlasy,ktoré boli stále trocha mokré,padali do lokieň,čo vyzeralo roztomilo.Vyšla som von a otočila som sa ku Gemme.
"Uh,kam ich mám dať?" spýtala som sa,držiac oblečenie.
"Oh,položím ich na sušičku." povedala a zobrala mi ich z rúk.Potom sa na mňa pozrela a pozdvihla obočie. "Takže,čo sa deje medzi tebou a mojim malým bratom?"
Začervenala som sa. "N-nič." koktala som.
Gemma sa uškrnula a podobalo sa to Harrymu. "Oh,no ták,Elena." povedala. "Tyler mi povedal že chceš Harryho."
"Tyler." zahundrala som jeho meno.Gemma sa na mňa netrpezlivo pozrela a ja som si povzdychla. "Dobre,fajn.Pobozkali sme sa."
Jej zelené oči sa rozšírili a zalapala po dychu. "Oh môj bože!" vykríkla. "Konečne! Harry čakal veky aby ťa pobozkal!"
Moje vlastné oči sa rozšírili nad jej slovami. "Naozaj?" opýtala som sa,neveriac jej.
Prikývla,usmievajúc sa. "Yup! Ale nepovedz mu že som ti to povedala." mrkla.
YOU ARE READING
Teenage Dirtbag (Harry Styles)
FanfictionElena Carter bola najkrajším a populárnym dievčaťom,na ktorej ste si mohli zanechať oči.Mala perfektnú tvár,perfektnú osobnosť,a perfektné známky.Je najpopulárnejším dievčaťom na jej vysokej škole v Holmes Chapel,a každý ju zbožňuje. Harry Styles je...