Chapter 7

2.1K 106 3
                                    

|Edited|

Elena's POV:

"Počkať,idete na týždeň?" neveriacky som sa spýtala.

Mama a otec prikývli a dávali svoje batožiny do kufra auta. "Moja teta musí ísť na chirurgiu bokov." mama vysvetlila. "Musím tam pre ňu byť Elena,takže budeš v dome ty a Lucy."

"Uisti sa,že sa budeš učiť." to je všetko čo povedal otec predtým,než prešiel na miesto šoféra.

Prekrútila som očami a uistila som sa,že ma nevidia. "Uvidíme sa o týždeň." povedala mama predtým,než išla do auta a odišli.

Odišli.Ani sa so mnou nerozlúčili alebo mi vôbec nepovedali 'ľúbime ťa'.Len nastúpili do auta a odišli.Svetlá stránka je,že ich týždeň neuvidím.Povzdychla som si a vrátila som sa do domu,zavrela som za sebou dvere.Keď som sa zvalila na gauč,môj mobil zavibroval,hovoriac mi,že mám správu.Usmiala som sa keď som uvidela,že bola od Melody.

From: Mel<3

Dnes je párty u Zayna doma! Vyzdvihnem ťa o 7. Xx

Uškrnula som sa a odpovedala.

To: Mel<3

Perfektné.Potrebujem niečo,čo ma rozptýli.

From: Mel<3

Je všetko v pohode?

To: Mel<3

Ako vždy.Poviem ti to neskôr.

Pozrela som sa na hodiny a uvidela som,že je štvrť na šesť.Vyskočila som z gauča a utekala som hore na poschodie do mojej izby.Rýchlo som sa osprchovala a potom som si vyfénovala vlasy.Obliekla som sa do bieleho,dlho-rukávového crop topu s čiernym srdiečkom, ktorý odhaľoval môj pás a brucho spolu s denim šortkami a s námornicými modrými topánkami.Natočila som si spodné vlasy a potom som sa začala maľovať.Naniesla som si maskaru a čiernú linku,spolu s bielým a čierným odtieňom.Potom som si vylakovala nechty na zlatú farbu a na pery som si dala ružový lesk.

Keď som bola hotová,bolo skoro sedem.Zobrala som si mobil,kľúče od domu a dala som si ich do vačku keď som išla dole. "Idem von,Lucy!" zakričala som.

"Dobre!" počula som, že zakričala späť a vyšla som z domu.

Ako na povel,Melodino auto sa objavilo a vošla som doň.Obe sme potom išli k Zaynovmu domu a spýtala som sa jej. "Takže,čo sa deje s tebou a Zaynom?"

"Ako to myslíš?" spýtala sa a hrala sa na nemú.

Prekrútila som očami. "Vieš ako to myslím.Ste spolu alebo čo?"

Melody sa začervenala. "Um...Uh...áno." zamrmlala.

"ČO?!" vykríkla som a otočila som sa jej tvárou. "Som tvoja najlepšia kamarátka,Mel! Prečo si mi to nepovedala?"

"Chcela som ti to dnes večer povedať,prisahám!" Melody zvolala a odbočila doľava.

"Oh môj bože." povedala som. "Moja najlepšia kamarátka má priateľa!" zaspievala som.

"Elena,prestaň." Melody sa zasmiala.

"A tvoj priateľ je jeden z drsňákov z našej školy." pridala som a lapala som po dychu. "Sakra,dievča."

Len prekrútila očami keď sme dorazili do susedstva.Bolo tu plno áut kde sme chceli parkovať a tak sme zaparkovali dole cestou a mohla som počuť hlasnú hudbu.Keď Melody našla správne miesto,zaparkovala.Vyšli sme von a išli sme do Zaynovho veľkého domu.Tínedžeri tancovali vo vnútri a vonku,už opití.

Teenage Dirtbag (Harry Styles)Where stories live. Discover now