|Edited|
Elena's POV:
"Takže ho tvoj otec vyhodil?" Melody sa neveriacky spýtala,keď sme kráčali dole cestou.
Bola sobota-popoludní- a Malody a ja kráčame cestami Holmes Chapel.Bola som oblečená v denim šortkách, s broskyňovou blúzkou, ktorá bola zastrčená v šortkách.Moje svetlo hnedé vlasy lietali vo vetre,keď som sa pozerala naokolo v zdanlivo pokojnom meste.Trocha pofukoval vietor a stromy sa kymotali.
Pozrela som sa späť na Melody a povzdychla som si. "Otec ho nevyhodil." povedala som jej a prameň vlasu som si dala za ucho. "Len mi povedal ako nemá rád Harryho.A myslím,že to Harry počul,tak sa rozhodol odísť."
Melody som povedala všetko o tom aký bol otec na Harryho hrubý a ako Harry pravdepodobne počul to,čo povedal otec.Aby som bola úprimná,cítila som sa nejako zle kvôli otcovmu správaniu sa k Harrymu.Viem,že nikomu by sa nepáčilo,keby niekto povedal,že ho nemá rád, presne ako to otec spravil s Harrym.Je to neslušné a nemiestné.
"Tvoj otec ma desí." Melody zamrmlala keď sme kráčali do Debbie's Diner.
Nemáme dnes prácu,ale Melody a ja sem radi chodíme na obed aby sme si odpočinuli a vyšli si.Je to jeden z hlavných miest,kam chodíme cez víkendy.Smiala som na Melodinom vyhlásení. "Mňa tiež,Mel." povedala som. "A je to môj otec,pre kristové rany."
Melody a ja sme vošli a uvidela som bandu ľudí zo školy.Obe sme išli k barovým stoličkám a pri pokladni na druhej strane bola Zoe,ďalšie dievča, čo tu pracuje.Má zvlnené blonďavé vlasy s modrými očami a je vysoká.Tiež je celkom pekná a chodí s prvákom na vysokej,ktorá nie je odtiaľto ďaleko.
"Ahojte vy dve." Zoe sa usmiala keď nás zbadala. "Čo sa deje?"
"Nič." usmiala som sa. "Čo ty? Nudíš sa tu?"
Zoe pokrčila ramenami,dávajúc preč utierku. "Je to v pohode." povedala.
Melody a ja sme tu už boli dlhšie,rozprávali sme sa so Zoe a pili milkshakey ktoré sme objednali.Ako sme sa rozprávali, zrazu sa otvorili vchodové dvere.Chalan ktorého poznám 11 rokov, lapal po dychu. "Je tu bitka! V parku cez cestu!" zvolal.
Všetci si vymenili pohľady predtým, ako sa postavili a utekali von.Melody,Zoe a ja sme si vymenili pohľady predtým ako sme vstali a začali sme nasledovať skupinku k parku,ktorý bol postavený cez cestu.Ako sme sa blížili,videla som niekoľko ľudí,ktorý stáli okolo niečoho alebo niekoho,kričať.Dobre,ktorý zjapali.Zoe,Melody a ja sme sa pretlačili cez dav,snažiac sa dostať dopredu,aby sme videli kto sa tam bije.
Moje oči sa rozšírili a nedobrovoľne mi vzdych vyšiel z úst, keď som uvidela kto to bol.Bol to Harry,ktorý sa bil s nejakým chalanom z našej triedy.Bol to veľký chalan,trocha väčší než Harry a mal krvavý nos.Moje oči sa umiestnili na Harryho,keď tvrdo hladel na chalana.Jeho čeľusť sa zaťala.Sledovala som ako natiahol päsť a buchol ňou o chlapcovu tvár.Chalan letel a spadol na jeho chrbát.
Bezmocne som sa pozerala,ako mu Harry dáva úder za úderom.Zazrela som Zayna,Louisa,Liama a Nialla,ktorý sa len uškŕňali a stáli.Neobťažovali sa zastaviť ich kamaráta,ktorý zabíja nejakého chalana.Videla som ako Harry zobral toho chalana za golier a buchol ho chrbtom do stromu,zdvíhajúc ho zo zeme.Harry sa k nemu naklonil a niečo mu zašepkal,predtým ako ho nechal,nechávajúc ho s bolesťami na zemi.
Harry si otrel krv z hornej pery.Hrýzla som si spodnú peru keď Harry išiel k jeho kamarátom.Všimla som si,ako všetci pozorujú poraneného chalana alebo niektorých, ktorý Harrymu tlieskajú.
Ako som pozorovala Harryho,uvidela som ako sa mu malý úškrn zformoval na jeho tvári,keď sa pozrel na chalana, ležiaceho pod stromom,obklopený s niekoľkými ľuďmi,ktorý vyzerali že sú jeho kamaráti.Harry sa obzrel okolo skupinky a zrazu sa naše oči stretli.Zamrzla som keď sa Harryho zelené kukadlá zapozerali do mojich modrých,pozerajúc do mňa.Náš očný kontakt sa zrazu prerušil,keď som pocítila,ako so mnou Melody trasie.
YOU ARE READING
Teenage Dirtbag (Harry Styles)
FanfictionElena Carter bola najkrajším a populárnym dievčaťom,na ktorej ste si mohli zanechať oči.Mala perfektnú tvár,perfektnú osobnosť,a perfektné známky.Je najpopulárnejším dievčaťom na jej vysokej škole v Holmes Chapel,a každý ju zbožňuje. Harry Styles je...