Elena's POV:
"A obaja ste sa nerozprávali od toho incidentu s Jamesom na tej párty?" Becca sa spýtala.
Povzdvychla som si,krútiac hlavou aj keď to nemohla vidieť.Bola som na štvorhovorovom telefonáte s Beccou,Melody a Candice,hovoriac im o tom čo sa stalo s Harrym na párty.Párty bola pred dvoma dňami a Harry ma ignoroval.Neviem prečo je nahnevaný,pretože mi to nedáva zmysel a nebudem sa ospravedlňovať za niečo,čo som nespravila.
"Nope." povedala som,sadajúc si na gauč v obývačke. "Neviem čo má za problém."
"Daj mu čas,El." Candice povedala. "Pravdepodobne má na to dobrý dôvod."
"A plus," Melody prehovorila, "chodíte spolu asi dva týždne.Nebude to vždy svetlé a úžasné,Elena.Budete mať hádky,ale na konci sa to vyrieší."
"Áno,dúfam." povzdychla som si.S kamarátkami som sa rozprávala trocha dlhšie kým nezazvonil zvonec na vchodových dverách. "Niekto prišiel.Zavolám vám neskoršie."
Zložila som,položila mobil,vstala a kráčala k dverám.Odomkla som ich a môj výraz sa premenil na šokovaný keď som uvidela Harryho.Mal na sebe sivé tričko ktoré ukazovalo jeho tetovania na jeho ruke.Jeansy,tenisky a oranžovú beanie z ktorej vyliezali kučery.
"Harry." povedala som a pozrela som sa na neho.
"Ahoj." mierne sa na mňa usmial. "Môžem,erm,vojsť?"
Prikývla som a dvere viac otvorila.Harry vošiel a zavrel,nasledujúc ma do obývačky. "Čo tu robíš?" spýtala som sa ho.
"Ja..." prestal rozprávať.Harry zdvihol hlavu a jeho zelené oči sa vpili do tých mojich modrých. "Prišiel som sa ospravedlniť." dokončil s povzdychom. "Bol som idiot na tej párty a ospravedlňujem sa." zovrel ruky keď si povzdychol. "Proste som sa veľmi nahneval keď som uvidel Jamesa.Tomu bastardovy ešte nedoplo keď som mu povedal aby sa držal späť." pozeral sa na zem,pravdepodobne premýšľajúc o Jamesovi. "Ale ospravedlňujem,Elena.Ospravedlňujem sa zato,že som na teba kričal."
Pozrela som sa na neho a z úst mi vyšel smiech. "Dalo ti to dve dni sa ospravedlniť?" spýtala som sa s pozdvihnutým obočím.
"Áno,aj pre to sa ospravedlňujem." Harry povedal,hryziac si jeho spodnú peru. "Mama mi povedala o tom ako ona a Robin randili a-"
"Whoa,počkať," prerušila som ho. "Anne a Robin sú spolu?" spýtala som sa a moje oči sa rozšírili.Harry prikývol a usmial sa. "To je úžasné!"
"Je to fantastické." Harry sarkasticky povedal a prekrútil jeho zelenými očami.
Môj úsmev opadol a zamračila som sa na neho. "Čo sa deje? Nie si šťastný pre tvoju mamu?" spýtala som sa ho.
"Som šťastný." Harry povedal. "Ja len dúfam že ten Robin je pre ňu dobrý.Nechcem aby ju ranil."
Znova som mala nutkanie povedať 'aw'. "Je naozaj sladké ako veľmi sa staráš o tvoju mamu,Harry." usmiala som sa. "Ale je veľké dievča,vie sa o seba postarať.Anne vie do čoho sa dostala a ak je s Robinom šťastná,tak by si mu mal dať šancu.Spoznať sa s ním alebo niečo."
Harry si odfrkol a na perách mal úškrn. "Spoznať sa s ním?"
Pokrčila som ramenami. "Ja neviem ako tieto veci fungujú!" povedala som mu so smiechom. "Ale daj mu šancu.Možno je lepší než si myslíš."
Harry sa na mňa usmial a prikývol. "Odpustíš mi?" zrazu sa spýtal.Mierne som sa na neho usmiala.Vykročila som vpred,postavila som sa na špičky a jemne ho pobozkala.Pozrel sa na mňa s úsmevom na jeho bezchybnej tvári. "Beriem to ako áno."
YOU ARE READING
Teenage Dirtbag (Harry Styles)
FanfictionElena Carter bola najkrajším a populárnym dievčaťom,na ktorej ste si mohli zanechať oči.Mala perfektnú tvár,perfektnú osobnosť,a perfektné známky.Je najpopulárnejším dievčaťom na jej vysokej škole v Holmes Chapel,a každý ju zbožňuje. Harry Styles je...