Chapter 11

1.7K 106 2
                                    

|Edited|

Elena's POV:

Anne si s nami vymenila zmätený pohľad. "Ako to,že sa vy dvaja poznáte?"

"Sme...je to môj brat." povedala som šokovane keď som zízala na môjho staršieho brata.

"Um,Gems,toto je moja kamarátka,Elena." Harry nás predstavil.

Gemma sa na mňa usmiala a jej jamky boli vidieť. "Rada ťa spoznávam!" zaškerila sa. "Si Tylerová malá sestra?"

Prikývla som a pozrela som sa na neho.Odkedy má frajerku? Tyler mi to nikdy nepovedal alebo našim rodičom,že má priateľku.A Anne povedala,že im to trvá už nejakú tú chvíľu.Nie len že sa cítim zmätene,ale som aj ranená.Ranená pretože mi to Tyler nepovedal.Obaja sme si blízky a skrýval predo mnou niečo ako je toto.Zistím že prečo.

"Ty,môžem sa s tebou porozprávať?" spýtala som sa a zúžila som na neho moje modré oči.

Hrýzol si spodnú peru a prikývol.Obaja sme vyšli von a zavreli sme dvere. "Uh,čo sa deje?" spýtal sa a vyzeral nervózne.

"Prečo si mi nepovedal,že chodíš s Gemmou?" spýtala som sa a snažila som sa môj hlas stíšiť. "Som tvoja sestra!"

"Pozri,ospravedlňujem sa,dobre?" Tyler si povzdychol a prebehol si rukou po strapatých vlasoch. "Nikdy som na to nemal čas,pretože som bol zaneprázdnený školou."

"A v skrývaní tvojej priateľky." zazerala som.

Tyler sa zamračil. "Čo robíš s Gemminým malým bratom? Nepovedal otec aby si sa k nemu nepribližovala?" zašepkal poslednú časť.

Hrýzla som si spodnú peru. "Je to ťažšie než to zniem,Ty." ticho som povedala. "Nemôžem sa proste držať od Harryho..."

Tyler sa na mňa uškrnul. "Chceš ho,že?"

Silno som sa začervenala. "Utíš sa!"

Brat sa zasmial. "Neboj sa,schvaľujem ti ho.Otec nemusí,ale ja áno.Keď je Gemmin malý brat,tak to je fajn."

Len som pokrútila hlavou. "Poďme späť dovnútra."

Obaja sme vošli dovnútra do domácnosti a našli sme ich v obývačke. "Všetko v poriadku?" Harry sa ma potichu spýtal keď som si sadla vedľa neho.

Prikývla som a usmiala som sa na neho. "Áno,všetko je fajn."

*******

"Hrozne sa teším na Jarný Ples." Melody sa uškrnula keď zastrčila leták do chlapčenských záchodových dvier.

Melody a ja sme mali voľnú hodinu,takže sa prechádzame po škole a roznášame letáky pre blížiaci sa Jarný Ples.Tiež som sa tešila,ale nie tak veľmi ako Melody.Ona sa tešila viac pretože to bol jej prvý tanec so Zaynom odkedy spolu začali chodiť.Neobviňujem ju.Vidieť že obaja sú rozkošný pár.Ale ja? Nechodím s nikým.Ples bol za týždeň a niekoľko chalanov sa ma spýtalo či s nimi nepôjdem.Ale vždy som ich odmietla,pretože to boli buď blbci alebo som ich proste nemala rada.

Musím si kúpiť šaty,takže Melody a ja by sme si mali ísť kúpiť šaty zajtra.Myslím tým,keď pôjdem s niekým bez randenia,mala by som vyzerať dobre.

"Viem že sa tešíš." zasmiala som sa keď som zastrčila ďalší leták do dverí od dievčenských toaliet. "Vykrikovala si o tom posledných dvadsať minút."

Zasmiala sa a išli sme po chodbe. "S kým pôjdeš?" spýtala sa.

"S nikým." pokrčila som ramenami.

Teenage Dirtbag (Harry Styles)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant