Chapter 24

1.4K 76 0
                                    

Elena's POV:

"Takže trieda,škola sa poskladala na exkurziu pre študentov." náš triedny učiteľ vyhlásil. "Školská rada zbierala peniaze celý rok a nazbieralo sa dosť peňazí na túto exkurziu."

"A kam sa ide?" Chad,chalan z mojej triedy sa spýtal.

Pán Hammers sa uškrnul. "Paríž,Francúzsko." povedal.Triedou sa ozvalo zalapanie a hundranie.Moje oči sa rozšírili a pozrela som sa na Melody,obe sme sa usmievali,Paríž,Francúzsko? Áno prosím!

Zdvihla som ruku a pán Hammers ma vyvolal. "Na ako dlho tam ideme?"

"Na dva týždne." odpovedal a ďalšie zalapanie sa roznieslo triedou.

Hodina skončila a predtým než sme odišli,pán Hammers nám dal naše povolenie,ktoré musia naši rodičia podpísať.Exkurzia sa konala tento víkend,takže sme im to museli dať podpísať rýchlo.Keď som vyšla z triedy,uvidela som Harryho ako vyšiel z triedy,zdvíhajúc popruh jeho batohu na jeho ľavé rameno.

"Ahoj." usmiala som sa keď som ho chytila za ruku.

"Ahoj." usmial sa,naklonil sa a jemne ma pobozkal na pery.

"Počul si o exkurzii do Paríža?" spýtala som sa a on prikývol. "Pôjdeš?"

"Nah." pokrútil hlavou,keď sme kráčali po chodbe.

"Čo? Prečo?" spýtala som sa ho,keď sme prestali kráčať a stáli pri stene.

"Paríž nie je moja šálka kávy." Harry pokrčil ramenami.

"Nie je tvoja šálka kávy?" zopakovala som a pozdvihla obočie,keď som sa na neho pozrela. "No tak,Harry.Je to Paríž! Najromantickejšie miesto na svete." keď neustúpil,naklonila som sa a obtrela moje pery o jeho. "Pre mňa?" spýtala som sa potichu.

Harryho oči sa umiestnili na moje pery,keď sa naklonil a snažil sa ma pobozkať,ale odtiahla som sa a uškrnula. "Fajn." zavrčal. "Pôjdem."

Môj úsmev sa rozšíril a pobozkala som ho. "Yay!"

************

"Ako chceš tvojho otca prinútiť,aby ťa pustil do Paríža na dva týždne?" Melody sa spýtala,keď som si balila batožiny.

Pokrčila som ramenami,zobrala som uložené tričko a dala ho dovnútra. "Povedala som mu,že to bude 'vzdelávacia exkurzia'." povedala som jej a slová dala do uvodzoviek. "Uveril mi."

Melody sa zasmiala,odťiahujúc od nej môj laptop a sadla si do tureckého sedu na moju posteľ. "Nikdy sme sa predtým o tomto nerozprávali..."

"Rozprávali o čom?" zmätene som sa na ňu pozrela,keď som prešla k môjmu šatníku.

"O Zaynovi a Harrym.Aké je to pre nás obe mať konečne priateľov." jej hlas povedal.

Zasmiala som sa keď som si vybrala pár tričiek a vyšla som von. "Viem." povedala som. "Normálne si to len ty ktorá má priateľa."

"Pretože si príliš konzervatívna aby si mala priateľa." Melody provokovala a uškrnula sa. "Ale pozri sa na seba teraz.Bozkávaš toho zeleno okého chalana vždy keď sa ti naskytne príležitosť." začervenala som sa a Melody sa zasmiala. "Je to úžasné.Vy dvaja ste kurva rozkošní." povedala keď zavrela môj laptop a položila ho na posteľ vedľa nej.

"Ty a Zayn tiež nie ste zlý." uškrnula som sa keď som zavrela moju batožinu. "Tak! Už mám dobalené."

"Yay!" zvolala a postavila sa z mojej postele. "Môžme si ísť teraz prosím kúpiť kávu?"

Teenage Dirtbag (Harry Styles)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt