Elena's POV:
"Takže ste vy dvaja pár alebo niečo?" Melody sa spýtala keď sme vyšli z môjho auta a kráčali ku školskej budove.
Povzdychla som si. "Ja neviem.Vlastne sme sa o tom ani nerozprávali."
Melody som všetko povedala o rande s Harrym,presne ako chcela.Rande bolo naozaj perfektné a rodičia to nezistili,čo bolo dobré.Ani im to neplánujem povedať,pretože sa bojim,že to môže zničiť niečo,čo sa sotva začalo.Takže pre teraz som ticho.Pretože viem že tu nie je žiadna nádej aby to schválili.
Melody a ja sme vstúpili do budovy a kráčali chodbou,prechádzajúc okolo študentov. "Možno sa ťa to čoskoro spýta." usmiala sa.
Pokrčila som ramenami. "Možno."
Potom išla k jej skrinke a ja som išla k mojej.Otvorila som ju a vybrala knihy na prvú hodinu,ale zrazu som si všimla že z nej niečo vypadlo.Zamračene som sa zohla a zdvihla prehnutý kúsok červeného papiera.Rovno som sa postavila,rozprestrela papier a čítala.
Budeš moja priateľka? Stretneme sa za telecvičňou počas volnej hodiny - Harry xx
Moje oči sa rozšírili keď som si to prečítala.Na tvári sa mi rozlial úsmev.Musím povedať,že som prekvapená,že tam Harry dal 'xx'-ká pretože nevyzerá tak že by to robieval.Prehla som papier,dala ho do zadného vrecka mojich jeansov a zavrela som skrinku.Predtým než začala prvá hodina som išla na najbližšie dievčenské toalety a pozrela som sa do zrkadla.Mala som na sebe čierne skinny jeansy,gaštanovohnedý top s denim kabátom,ktorý mal rukávy vyhrnuté nad mojimi lakťami.Moje vlasy padali do zvyčajných vĺn a make-up som mala minimálne.
Potom niekto spláchol a von vyšla Becca.Keď ma uvidela,usmiala sa. "Ahoj." povedala. "Niečo nové so Stylesom?" spýtala sa,umývajúc si ruky.
Zobrala som kus kapesníka a podala jej ho.Utrela si ruky a ja som jej podala papierik,začala čítať.Keď dokončila,jej oči boli rozšírené a ústa otvorené. "Ja viem." povedala som,vediac na čo myslí keď som od nej zobrala papier.
"Povieš áno?!" Becca sa šťastne spýtala.
Prekrútila som očami. "Uh,duh!" povedala som zo smiechom. "Čakala som kedy sa ma to spýta."
Becca vykríkla. "Oh môj bože,to je tak vzrušujúce! Vy dvaja budete ten najzlatší pár na kampuse!"
Zasmiala som sa a zazvonil zvonec. "Poď,ideme."
Vyšli sme z toaliet a ja s Beccou sme išla na našu prvú hodinu,ktorá bola matematika,ktorú sme mali spoločne.Sadli sme si na miesta a povzdychla som si,čakajú kedy začne táto nudná hodina.
***************
Predtým než som to vedela,mala som volnú hodinu a bol čas aby som išla za budovu telocvične aby som sa tam stretla s Harrym.Navyše som sa cítila nervôzne.Poviem Harrymu že s ním budem chodiť.V bruchu mám motýle a ja neviem či je to z toho že sa teším alebo som príliš nervózna.Rukou som si prešla cez vlasy,vyšla som von a kráčala za budovu telocvične.Mierne pofukoval vietor a moje vlasy jemne lietali na stranu.S mojim srdcom,ktoré sa snažilo vyskočiť z hrudníka,som sa dostala k budove.A keď som sa konečne dostala dozadu,prisahám že sa moje srdce zobudilo a utieklo preč.
Harry tu stál oblečený v jeansoch,converskách a vo fialovom svetry Jack Wills.Opieral sa o stenu keď sa pozeral hore na oblohu.Jeho zuby boli zaryté v jeho dolnej pere.Jeho ruky boli hlboko v jeho predných vreckách od jeho jeansov.Nohy mal prekrížené a jeho vlasy jemne pofukovali kvôli vetru.Myslím že ma počul prichádzať,pretože jeho hlava sa zrazu otočila na moju stranu.Jeho zelené oči sa okamžite vpili do mojich modrých.Nemohla som si pomôcť,ale prehltla som.Je zlé že som si myslela že vyzerá ako Boh?
YOU ARE READING
Teenage Dirtbag (Harry Styles)
FanfictionElena Carter bola najkrajším a populárnym dievčaťom,na ktorej ste si mohli zanechať oči.Mala perfektnú tvár,perfektnú osobnosť,a perfektné známky.Je najpopulárnejším dievčaťom na jej vysokej škole v Holmes Chapel,a každý ju zbožňuje. Harry Styles je...