Chapter 31

963 71 3
                                    

Elena's POV:

Ďalšie ráno som sa vzbudila so zívnutím,moje oči sa otvorili keď mi slnko vbilo do oči.Pozrela som sa na prázdne miesto vedľa mňa na posteli,prikrývka bola pokrčená od toho,ako tam Harry ležal.Rukou som si prešla cez vlasy,ktoré boli od včerajška ešte kučeravé,posadila som sa a uvedomila som si,že som nahá.Poobzerala som sa a moje spodné prádlo som uvidela v rohu izby.Postavila som sa,prešla k nim a obliekla som si ich,teraz som bola len v podprsenke a nohavičkách.Potom som zbadala Harryho biele tričko,takže som si ho tiež obliekla,bolo mi po stehná.

Prešla som do Harryho kúpelky,pozrela som sa do zrkadla a môj make-up bol rozmazaný.Povzdychla som si,rýchlo som si umyla tvár,zotierajúc make-up.Keď som bola hotová,vyšla som z Harryho izby a zišla zo schodov.Vstúpila som do kuchyne kde som uvidela Harryho niečo variť.Na sebe mal jeho obľúbené sivé nohavice.

Usmiala som sa a potichu k nemu prešla.Zo zadu som mu obmotala ruky okolo pásu a jeho hlava sa na mňa otočila.Na jeho tvári bol úsmev. "Dobré." potichu som povedala a čelo si oprela o jeho chrbát.

"Dobré,zlato." jeho drsný ranný hlas prehovoril.

"Čo robíš?" spýtala som sa a moje ruky mu prešli po brušných svaloch.

"Francúzske toasty." odpovedal.

Prešla som vedľa neho a pozrela som sa na panvicu s úsmevom. "Vyzerá to dobre." povedala som.

Harry sa na mňa usmial predtým,než dal francúzske toasty na tanier a potom na stôl.Obaja sme si sadli a začali jesť,Harryho varenie ma potešilo.

"Wow,toto je naozaj dobré." povedala som a prehltla som.

Harry sa uškrnul. "Povedala si to tak,akoby si čakala,že to bude zlé."

"Len trocha." povedala som provokatívne a usmiala som sa.

Prekrútil očami a položil prázdny tanier do drezu.Postavila som sa,zobrala si pohár,naplnila ho a vypila.Keď som pohár položila,Harry sa ku mne priblížil a obmotal jeho ruky okolo môjho pása.

"Čo chceš dnes robiť?" jeho chrapľavý hlas sa spýtal a jeho zelené oči sa pozerali do mojich modrých.

"Je spanie na výber?" spýtala som sa a ruky som si obmotala okolo jeho krku.

Harry sa uškrnul. "Páči sa mi ako myslíš." povedal predtým než ma zdvihol a prešiel so mnou do postele.

************

"Nemôžem uveriť,že ste to spolu robili." Melody sa zachichotala keď sme kráčali do školy.

Prekrútila som očami keď som ju jemne udrela. "Drž hubu,Mels." povedala som keď sme vstúpili do budovy. "Nie je to tak veľká vec." dodala som.

"Robíš si srandu?" zasmiala sa. "To je veľká vec! Vy dvaja ste prakticky rozliali,ako veľmi sa ľúbite."

Silno som si zavrela oči a zavrčala som. "Prosím nepoužívaj slovo 'rozliali',Melody."

Zmätene sa na mňa pozrela,kým jej do nedoplo. "Oops." zachichotala sa. "Prepáč."

Prekrútila som očami keď sme sa dostali k mojej skrinke.Melody a ja sme mali skrinky vedľa seba,takže sme sa nemuseli oddeliť.Keď som si vytiahla knihy a zavrela skrinku,poskočila som keď som uvidela Harryho,ako sa opiera o skrinku vedľa mojej.

"Ahoj." zasmiala som sa.

"Ahoj." uškrnul sa a pobozkal ma.

"Chceš sa staviť po škole?" spýtala som sa.

Harry s úsmevom pokrčil ramenami. "Jasné."

Usmiala som sa keď sme kráčali k našim triedam.Ako sme kráčali,započula som Harryho ako si hmká nejakú pesničku.Usmiala som sa.Tento chalan rád spieva,ale nikdy predo mnou nespieva.Úprimne som zvedavá,ako znie keď spieva.

Čoskoro bolo koniec dňa a ja s Harrym sme išli ku mne domov.Vstúpili sme,smejúc sa a rozprávajúc.Ale to čoskoro prestalo,keď sme vstúpili do obývačky.Moje oči sa rozšírili keď som uvidela postavu,ktorá sedela na gauči.Harry sa vedľa mňa napol.

"O-otec?" so zamračením som sa spýtala. "Čo tu robíš?"

Otec sa postavil a pozrel sa na mňa a Harryho. "Lepšia otázka je,čo tu on robí?"

Pozrela som sa na Harryho,ktorý sa pozeral na môjho otca. "Ja...my..." koktala som.

"Myslím,že na tom nezáleží." otec pokrčil ramenami a ruky si prekrížil na hrudi. "Pretože ho už viac neuvidíš."

Moja sánka padla. "A to prečo?" Harry vypľul.

"Myslím,že tebe som to nehovoril." otec zakričal na Harryho a pozrel sa späť na mňa. "Rozprával som sa s tvojou matkou a obaja sme sa zhodli,že sa k nej presťahuješ."

Moje oči sa rozšírili a taška mi spadla na zem. "Vyhadzuješ ma?" zalapala som.Dobre som ho počula?

Otec pokrčil ramenami. "Nazvi si to ako chceš.Ale to je pre teba to najlepšie."

"Ale čo to má spoločné s tým,že nikdy neuvidím Harryho?" spýtala som sa a Harryho ruku som stlačila.

Otec sa chorobne uškrnul. "Tvoja matka žije v Los Angeles,Kalifornia."

》》》

Nezabudnite si pozrieť môj nový preklad The Mechanic.

Teenage Dirtbag (Harry Styles)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant