Chapter 32

925 77 0
                                    

Elena's POV:

Kalifornia.Kalifornia.Kalifornia.

To bola jediná vec,ktorá mi išla po rozume.Kalifornia.Sťahujem sa do Kalifornie.Ktorá bola na opačnej strane zemeguli.V Spojených Štátoch.Prečo tam mama žila? Prečo nie niekde v Anglicku? Prečo sa presťahovala do úplne iného štátu? A prečo ma otec tak ľahko nechá ísť? Vyhodil ma z domu,z Holmes Chapel.Toto je môj domov.Tu som vyrástla.Moji kamaráti tu sú.Nemôžem to tu len tak nechať.Odídem od Melody.Odídem od Beccy a Candice.Odídem od chalanov.Odídem od Tylera.

Odídem od Harryho.

Práve teraz som sedela na hojdačke v miestnom parku.Obe moje ruky boli na reťazoch hojdačky,kým som sa pozerala na zem.Je možné aby vás bolelo srdce? Pretože moje bolí.Nemyslím si,že mi bude chýbať môj vlastný otec.Keď odídem,budú mi chýbať len kamaráti,brat a priateľ.

Priateľ.

Čo sa bude diať medzi Harrym a mnou? Nebudeme schopní pokračovať v našom vzťahu.Budem v úplne inom štáte a on tu zostáva.Vzťahy na diaľku nefungujú. Čo ak nebudeme môcť pokračovať? Čo ak sa musíme rozísť? Čo ak ho už nikdy neuvidím?

"Premýšľaš nad 'čo ak',že?" hlas sa spýtal spôsobujúc,že som poskočila.

Pozrela som sa hore a moje modré oči stretli s Harryho.Jeho ruky boli zastrčené v jeho jeansoch a vietor mu mierne pofukoval jeho kučeravé vlasy.Pokrútila som hlavou a pozrela sa naspäť na zem. "Áno," zamrmlala som.

Počula som ako hojdačka zarinčala a z kútika oka som videla,ako si ku mne Harry sadol. "Nepremýšľaj nad tým,Elena." Harryho hlboký hlas prehovoril. "Ešte viac ťa to znepokojí."

Pokrútila som hlavou a z môjho pravého oka vyšla slza. "Nechcem odísť.Škola ešte neskončila a nechcem nikoho opustiť.Nechcem opustiť teba..."

Cítila som ako sa moja ruka pustila reťazu a Harryho ľavá ruka sa chytila mojej pravej. "Budeme v poriadku,Elena." Harry potichu povedal a silno mi stisol ruku. "Dostaneme sa cez to."

Pokrútila som hlavou a pozrela som sa na neho s mojimi červenými očami. "Ako by sme mali byť v poriadku,Harry?" spýtala som sa ho. "Sťahujem sa do iného štátu.Nebudeme sa môcť vidieť.Nedokážeme to."

Harry mi stisol ruku. "Áno,dokážeme." povedal. "Môžme sa cez to dostať.Nenechám ťa odísť tak jednoducho."

"Ale musíš." malý vzlyk opustil moje pery. "Otec už kúpil letenku.Môj let je tento víkend."

"Nemôže to sakra spraviť!" Harry zrazu zakričal,pustil mi ruku a postavil sa. "Vyhadzuje ťa a posiela ťa do iného štátu,aj keď len za tvojou mamou!" 

Postavila som sa trocha vystrašená z Harryho výbuchu.Rukou si prešiel cez vlasy,frustrovaný. "Harry," povedala som,môj hlas šepkal. "N-nič sa nedá robiť."

Harry sa na mňa pozrel a jeho zelené oči sa vpili do mojich modrých. "Nemôžem ťa kurva stratiť." chrapľavo povedal a jeho ruky sa silno obmotali okolo môjho pása.

Moje čelo sa opieralo o jeho hruď,moje ruky boli obmotané okolo jeho tela a na čele som pocítila Harryho pery.Jeho ruky ma silno držali,vystrašený,že ma musí opustiť.

*********

"To je smiešne!" Melody plakala kým som si balila veci.

Obe sme sedeli na mojej posteli a moja čeľusť sa každú chvíľu zatínala.Nechcela som odísť.Nechcela som sa baliť.Chcem tu zostať.Melody plakala,kým sa so mnou rozprávala.

"Ver mi,ja viem." zavrčala som keď som si do batožiny dala šortky. "Myslím,že toto je otcov spôsob,ako mi zničiť život."

"A čo škola?" Melody sa spýtala s rozšírenými očami.

Povzdychla som si. "Myslím,že budem chodiť do školy v Kalifornii." povedala som jej a zavrela som moju druhú batožinu.

"A čo..." Melody stíchla a mohla som vidieť,že váha sa ma spýtať. "Čo ty a Harry?"

Zhlboka som sa nadýchla.Nejako som vedela,že sa ma to spýta.Pozrela som sa na ňu,kým si hrýzla spodnú peru,čakajúc na moju odpoveď. "Neviem." konečne som jej povedala. "Ani jeden z nás sa nechce rozísť,ale...Ako budeme pokračovať?"

"Elena," Melody začala,postavila sa a stála predo mnou. "Ty a Harry ste silní.Som na sto percent presvedčená,že to vy dvaja zvládnete."

Hrýzla som si do líca,pozerajúc sa na moji najlepšiu kamarátku.Povzdychla som si a našpúlila pery. "Tak prečo cítim,že to nezvládneme?"

Teenage Dirtbag (Harry Styles)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt