|Edited|
Elena's POV:
Ďalšie ráno som sa zobudila kvôli niečomu ťažkému na mojom páse.Pozrela som sa na to a videla som,že Harryho ruka je okolo mňa obmotaná.Začervenala som sa keď som mu ruku pomaly dala preč a opatrne som sa dostala von z prikrývky bez toho,aby som ho zobudila.Postavila som sa a pozrela som sa na neho.Vyzeral tak pokojne keď spal.Harryho hnedé kučeravé vlasy prikrývali jeho zatvorené oči,jeho ružové pery boli mierne pootvorené keď sa nadychoval.
Potom sa moje oči premiestnili na okno a rozšírili sa keď sa pozreli von.Dážď prestal a len veľmi malý vánok pofukoval.Všetko bolo vlhké a tráva bola porosená.Pár lúčov vykukalo zo sivých mrakov keď sa pohybovali.Rukou som si prešla cez vlasy a išla som do kuchyne.
"Dobré,Luce." povedala som keď som uvidela jej chrbát v kuchyni.
Otočila sa a usmiala sa na mňa. "Dobré,zlatíčko." povedala. "Ty a Harry ste vyzerali veľmi rozkošne." dodala s úsmevom.
Mierne som sa začervenala,hryziac si spodnú peru. "Nemala si tam vôbec ísť,Lucy." nervózne som sa zasmiala.
Lucy sa na mňa pozrela a pozdvihla obočie. "Takže sa ti nepáči ten chlapec?" spýtala sa. "Ani len trocha?"
"Lucy!" zvolala som,stišujúc ju.
"Ah,takže sa ti páči." uškŕňala sa. "Je zlatý,pekný mladý muž."
"Nie pre otca." zamrmlala som.
Lucy sa na mňa usmiala. "Nenechaj svôjho otca aby ti zakazoval veci ktoré chceš.A nehovorím len o chlapcoch."
Predtým ako som jej mohla odpovedať sa dvere otvorili a dnu vošiel rozospatý Harry už oblečený. "Dobré." povedal s malým úsmevom.Jeho hlas bol hlboký a chrapľavý. "Už vyrazím."
"Nechceš raňajky,drahý?" Lucy sa ho spýtala.
Harry pokrútil hlavou. "Nie,ďakujem." zdvorilo povedal. "Musím sa ísť pozrieť či mama a sestra sú v poriadku." Lucy a ja sme prikývli a ja som ho nasledovala k dverám.Keď už mal svoj veci,vyšiel z dverí ale otočil sa a pozrel sa na mňa. "Vďaka,že si ma tu nechala,Carter." uškrnul sa.
Pozdvihla som obočie. "Čo sa stalo s malou Miss Perfekt?" zasmiala som sa.
Jeho úškrn sa rozšíril. "Chceš radšej aby som ťa volal tak?" spýtal sa,zdvíhajúc jeho školskú tašku na jeho rameno.
"Už ma to viac netrápy." zasmiala som sa. "Volaj ma ako chceš."
Harry na mňa mrkol. "Vidíme sa v škole,Carter." uškrnul sa,predtým než išiel na ulicu a do jeho auta.
Pozerala som ako odišiel a zatvorila som za sebou dvere.Vošla som do obývačky a usmiala som sa keď som uvidela,že Harry spravil posteľ.So slovom 'spravil' myslím,že úhladne zložil prikrývky.Usmievajúc sa som zdvihla prikrývky a išla som hore,dávajúc ich do skrine, kde patria.
Zrazu keď som vošla do mojej izby sa všetko rozsvietilo.Uškrnula som sa keď som si uvedomila, že elektrika je späť a vypla som svetlá.Môj mobil zabzučal a usmiala som sa keď som videla,že je to Melody.
From: Mel<3
Chceš ísť na prechádzku? Som unavená z toho, že som zatvorená v dome!!!!
To: Mel<3
Iste! Stretneme sa pred Tescom? Potrebujem žuvačku :P
From: Mel<3
Haha dobre! Vidíme sa! X
Položila som si mobil a vyzliekla som si pyžamo.Obliekla som si čierné tielko s modrým riflovým kabátom a s rukávmi vyhrnutými nad lakťom,s bielými jeansami a s čiernými topánkami.Moje vlasy boli vlnité takže som si ich zopla.Po tom čo som si naniesla linku a lesk,zobrala som si mobil a išla dole do poschodia.
YOU ARE READING
Teenage Dirtbag (Harry Styles)
FanfictionElena Carter bola najkrajším a populárnym dievčaťom,na ktorej ste si mohli zanechať oči.Mala perfektnú tvár,perfektnú osobnosť,a perfektné známky.Je najpopulárnejším dievčaťom na jej vysokej škole v Holmes Chapel,a každý ju zbožňuje. Harry Styles je...