|Edited|
Elena's POV:
"Áno,mami,je mi fajn." povedal Harry do telefónu a rukou si prebehol po jeho kučeravých vlasoch. "Áno,erm,zostanem u kamarátky."
Hrýzla som si spodnú peru,opúšťajúc obývačku takže sa mohol kľudne porozprávať so svojou mamou a ja som išla pohľadať Lucy. "Hej,Luce?" spýtala som sa a blížila som sa k nej.
Otočila sa. "Áno,miláčik?" spýtala sa.
Silnejšie som si hrýzla spodnú peru. "Mohla by si,um,nepovedať mame a otcovi o tomto? O tom že tu Harry zostane? Budú z toho veľmi nahnevaní."
Lucy sa na mňa usmiala a prikývla. "Samozrejme,miláčik." povedala. "Tvoje tajomstvo je u mňa skryté."
Usmiala som sa na ňu a išla som späť do obývačky.Harry sa pozeral von oknom ako pršalo,kapky padali z povrchu.Hrmilo sa a blízkalo,oblaky stmavili oblohu.
Stále nemôžem uveriť tomu, že tu Harry zostane a na ako dlho,to vôbec neviem.Táto búrka tu bude niekoľko dní čo znamená,že tu Harry bude niekoľko dní.Neviem či by som mala byť rada alebo nie.Myslím,viem že chcem Harryho,ale mať ho tu niekoľko dní? Toto je celá nová etapa nebezpečenstva. Ale čím búrka bude dlhšie trvať,znamená že rodičia budú dlho preč čo tiež zanemená, že viac času strávim s Harrym.
Zrazu som mohla počuť hlasný náraz vetru z vonka a niečo buchlo na hornom poschodí,presnejšie na druhom.Moje oči sa rozšírili,vediac čo to bolo. "Do riti." zakliala som predtým, než som utekala hore na poschodie.
Mohla som počuť Harryho kroky za mnou keď som utekala do mojej izby.Vietor s miernou vodou bolo okolo mojej izby a utekala som k dverám balkónu,ktoré sa kymotali tam a späť kvôli vetru.Snažila som sa ich zatvoriť,ale vietor bol pre mňa príliš silný.Zrazu sa niečie ruky objavili vedľa mojich na dverách a zavrel ich silou.Pozrela som sa hore a bol to Harry.
Keď sa mu podarilo zavrieť obe dvere,rýchlo som zamkla dvere takže sa už znova nemohli otvoriť.Keď som ich zavrela,pozrela som sa hore na Harryho a vydýchla som si. "Vďaka." povedala som a prešla som si rukou pomedzi moje svetlo hnedé vlasy.
"Nie je začo." povedal Harry a odstúpil.Poobzeral sa,hľadiac na všetko v izbe. "Toto je tvoja izba?"
Prikývla som. "Áno." povedala som a oprela som sa o balkónové dvere.
Harry išiel k môjmu bielizníku, kde bola fotka mňa a Tylera.Bolo to minulý rok počas leta,kde boli moje vlasy svetlejšie a pleť som mala tmavšiu.Bola urobená na pláži a mala som na sebe moje modré bikiny a on tmavo-zelené plavky.Naše vlasy boli vlhké a stáli sme vedľa seba za lesknúcim sa oceánom a usmievali sme sa do kamery.
"Kto to je?" Harry sa spýtal a ukázal na fotku.
"Môj starší brat,Tyler." povedala som mu. "Chodí na Manchester University."
Harry sa na mňa pozrel a a na tvári mal malý úsmev. "Moja sestra tiež." usmiala som sa a on sa poobzeral ešte trochu viac. "Ako to,že nemáš fotku s rodičmi?"
Pokrčila som ramenami a sadla som si na okraj postele. "Moji rodičia vážne nie sú tí,ktorý sa radi fotia." povedala som.Zrazu mi zazvonil mobil.Pozrela som sa na obrazovku a videla som,že je to moja mama.Hrýzla som si peru a zdvihla som. "Ahoj,mami."
"Elena,si v poriadku? Počuli sme o búrke." jej hlas sa ozval.
"Áno,je mi fajn." povedala som jej. "Je to len malý dážď."
"Dobre,buď v bezpečí." povzdychla si. "Zostaň doma."
Prekrútila som očami. "Dobre,zostanem.Ahoj."
YOU ARE READING
Teenage Dirtbag (Harry Styles)
FanfictionElena Carter bola najkrajším a populárnym dievčaťom,na ktorej ste si mohli zanechať oči.Mala perfektnú tvár,perfektnú osobnosť,a perfektné známky.Je najpopulárnejším dievčaťom na jej vysokej škole v Holmes Chapel,a každý ju zbožňuje. Harry Styles je...