|Edited|
*************************************
Michael a Jenna si sadli na miesta po tom čo odprezentovali ich prezentáciu a povedali o sebe triede.Viac než polovica triedy už išli hore a Harry a ja sme boli zavolaný po necelej minúte.Pán Hendricks si niečo poznačil na papier,pred tým než sa pozrel hore. "Ďalší sú Elena a Harry."
Dal do prehrávača disk, čo som mu dala a video-prezentácia sa začala.Fotky o mne s mojimi kamarátmi a rodinou sa objavili spolu s fotkami Harryho,jeho kamarátmi a rodiny.Študenti venovali pozornosť Harryho fotkám a Harry sa na to bezvýrazne pozeral.Keď naše video skončilo,ľudia zatlieskali a pán Hendricks súhlasne prikývol.
"Kto začne prvý?" spýtal sa.
Pozrela som sa na Harryho, ktorý nedbalo pokrčil ramenami.Povzdychla som si a zobrala som si papier,hovoriac. "Ja začnem."
Vstala som a postavila som sa pred triedu.Všetci sa na mňa pozerali,čakajúc že začnem.Pozrela som sa dole na papier a začala som čítať. "Veľa ľudí pozná Harryho Stylesa ako bad boya v Holmes Chapel." začala som čítať a to spôsobilo,že si Harryho sadol na stoličku. "Ale nie každý vie, kto skutočne je.Harry môže vyzerať ako tvrdý chalan,ale doma je totálne iný.Miluje a chráni jeho mamu a sestru a jeho bad boy správanie sa rozpúšťa."
Ľudia sa usmievali,keď som to čítala a Harry ma pozoroval s malým úškrnom na tvári. "Naučila som sa pár vecí o Harrym počas tohto projektu.Napríklad,že má tridsať-šesť tetovaní." Každého oči sa rozšírili keď sa Harry pomaly zasmial. "Každé tetovanie pre neho niečo znamená a robí ma zvedavou, čo si nechal nakresliť na jeho pokožku.Ďalej som sa naučila,že Harryho nezaujíma čo si o ňom ľudia myslia.Pre Harryho,názor iných ľudí o ňom ho nezaujíma, pretože sa nestará čo si o ňom myslia.Harry je typ chalana,ktorý vyzerá, že ho to nezaujíma,ale v realite sa zaujíma.Chce mať dobrú prácu a niekam sa v živote dostať." Nadýchla som sa predtým než som dokončila. "Chvíľu trvá než prídete na to,kto je Harry Styles,ale keď prídete,odpoveď je celkom zaujímavá." dokončila som s úškrnom.
Každý zatlieskal a ja som si išla sadnúť na miesto vedľa Harryho.Pozrel sa na mňa s úškrnom na jeho tvári a zobral si jeho papier.Postavil sa na miesto kde som bola pred chvíľkou ja.Jeho zelené oči sa hodili na papier a ja som sa oprela o stoličku,ruky som mala prekrížené keď začal rozprávať s jeho hlbokým hlasom.
"Každý vie kto je Elena Carter.Je dobré dievča s dobrými známkami,výzorom a osobnosťou." Harry začal. "Pre mňa je známa ako malá Miss Perfekt." vydala som zo seba polo-naštvaný povzdych,keď spomenul tú prezývku. "Tvrdo pracuje na tom aby mala dobré známky a každému sa to páči.V týchto pár týždňov som ju spoznal,uvedomil som si,že zdanie môže klamať.Videl som ako tvrdo Elena naozaj pracuje aby dostala dobré známky,ktoré si zaslúži a v ten istý čas sa snaží potešiť jej rodičov.Nepohráva sa ako väčšina ľudí robí v poslednom roku na vysokej.Namiesto toho pracuje na jej potencionále."
Hrýzla som si spodnú peru takže som sa udržiavala od smiechu, keď som počula Harryho hovoriť. "Elena nie je tá, ktorá odcudzuje príliš rýchlo,čo na nej uznávam.Ospravedlňuje sa za chyby ostatných,ako by boli jej." môj rozum okamžite prešiel na môjho otca a ako rýchlo odsúdzil Harryho a ako som sa mu ospravedlňovala v jeho mene. "Je ochotná dať ľuďom šancu.Elena je tiež celkom tvrdohlavá.Vie čo chceš v živote a je ochotná spraviť čo treba.Aby som bol úprimný,je celkom zaujímavý človek.Oh a myslí si,že som atraktívny." dokončil to s mrknutím a s úškrnom spôsobujúc,že všetci v triede sa zasmiali a ja som sa začervenala.
Všimla som si že sa červenám iba v tedy,keď to má niečo spoločné s Harrym Stylesom.
*******************************
VOUS LISEZ
Teenage Dirtbag (Harry Styles)
FanfictionElena Carter bola najkrajším a populárnym dievčaťom,na ktorej ste si mohli zanechať oči.Mala perfektnú tvár,perfektnú osobnosť,a perfektné známky.Je najpopulárnejším dievčaťom na jej vysokej škole v Holmes Chapel,a každý ju zbožňuje. Harry Styles je...