|Edited|
Elena's POV:
Melody,Becca,Candice a ja sme strávil deň pripravovaním sa na Jarný ples.Bol to deň tancovania.Jarný plesový tanec bol v tanečnej miestnosti,kde sa zvyčajne zdržiavajú tanečníci.Naša škola nikdy nedávala Jarný ples do telocvične,pretože sa ľudia sťažovali, že to tam smrdí ako ponožky a nechceme tancovať a jesť v miestnosti, kde ľudia zvyčajne sú spotený a cvičia.
Tanečná miestnosť bola veľká a krásna.Mala pódium pre DJ-a aby si uložil veci.Na druhej strane miestnosti bol veľký stôl na čom bolo jedlo,pitie.V strede miestnosti a blízko pódia by mal byť tanečný parket.O pár krokov ďalej by mali byť stoly kde by ľudia sedeli.Nad pódiumom bol nadpis "Jarný ples 2015" v ružových a zelených písmenách.Stoly bol vo farbách levandúľ a v strede bol veľký pohár vyplnený vodou s jednou ružou.
Všetko vyzeralo perfektne a pripravené tancu,nemohla som sa dneška dočkať.Keď Candice a Becca zistili, že budem na plese s Harrym,šaleli a začali vyspevovať, že sa onedlho dáme dokopy.Sú stým neúprosné,ale aj tak ich mám rada.Potom sme začali obťažovať Candice o tom či sa jej Niall spýtal,či s ním pôjde na ples.Niall bol najmilší z tých piatich a osobne si myslím,že on a Candice by spolu boli úžasní.Obaja sú na tej tichšej strane ale majú si čo povedať.Obaja vedia jesť ako prasce ale nepriberú ani kilo.Tiež radi hrajú video hry.
Ako som kontrolovala stoly,otočila som sa k Becce. "Počkať,s kým ideš na ples?" spýtala som sa jej.
"S Ryderom Millerom." odpovedala s úsmevom.Na chvíľu som sa zamyslela.To meno mi bolo povedomé.Potom som si uvedomila, že bol vo futbalovom týme brankár,aby som bola presná. "S kým idú Liam a Louis?" spýtala sa.
"Louis ide s Eleanor Calder." povedala som. "A Liam berie jeho priateľku,Danielle Peazer."
"Oh áno." Becca sa usmiala. "Zabudla som,že Liam má priateľku."
Candice,ktorá práve dokončila upravivanie tanierov na dlhý stôl,ku mne podišla. "Tešíš sa na dnešok?" spýtala sa. "Myslím tým,že s tebou bude Harry a tak."
Mierne som sa začervenala. "Áno,teším sa." povedala som."Len dúfam,že to nebude trápne alebo niečo."
Pracovali sme ďalších dvadsaťpäť minút,než hlava tanečnej komunity,Marilyn Chambers,oznámila: "Dobre dievčatá! Spravili sme prekrásnu prácu.Môžte ísť domov a pripraviť sa na tanec! Potom sa vidíme."
Každy si začal zbierať veci a opustili sme budovu,kráčajúc k naším autám.Všetci sme prišli k Beccinemu autu a predtým než nás všetkych zaviezla domov,sme si dali chladený jogurt z Pinkberry.Keď som sa dostala domov,bolo 17:30.Vstúpila som do domu a krátko som pozdravila Lucy a Tylera,predtým než som utekala na poschodie do mojej izby,zatvárajúc dvere.Prešla som do mojej kúpelne a zapla sprchu.Vyzliekla som sa a vstúpila som do vlažnej vody.Zavrela som oči keď mi voda tiekla po mojej pokožke.
Keď som naniesla šampón a kondicionér,vyšla som zo sprchy a obmotala som okolo seba biely uterák.Vyšla som z kúpelky a išla k môjmu šatníku.Navliekla som si sivé nohavice s bielym tričkom.Potom som zobrala fén.Ďalších desať minút som si fénovala vlasy,kým neboli perfektne rovné,hebké a suché.Keď som to dokončilaa,zobrala som si kulmu na vlasy a natočila som si vlasy,pozerajúc sa do zrkadla kým som si natáčala vlasy do roztomilých lokien.
Keď som dokončila točenie mojich vlasov,začala som si robiť nechty.Aby to pasovalo mojim šatom,tak som si ich nalakovala na ružovú farbu s bielými trblietkami.Pozrela som sa na hodiny,ktoré ukazovali, že bude o trinásť minút šiesť hodín.Potom som si začala robiť očný make-up.Najprv som naniesla čiernu linku a čiernu špirálu.Potom som naniesla tmavohnedý odtieň spolu s čiernym.Nakoniec som naniesla strieborný odtieň aby som vytvorila dymové líčenie a bola som hotová.
YOU ARE READING
Teenage Dirtbag (Harry Styles)
FanfictionElena Carter bola najkrajším a populárnym dievčaťom,na ktorej ste si mohli zanechať oči.Mala perfektnú tvár,perfektnú osobnosť,a perfektné známky.Je najpopulárnejším dievčaťom na jej vysokej škole v Holmes Chapel,a každý ju zbožňuje. Harry Styles je...