1. Bari Yedeklere Gel Jay

1.9K 165 240
                                    

yeni bir ficle maraba sayın okuyucular

ALLAHIN ADINI VERDİM YORUM ATİN LÜTFEN

"Ne yapmayı düşünüyorsun? Yeniden oynayacak mısın?" İçtiğim vişne suyu bittiğinden yanımdaki çöp kutusuna fırlattım. Takıma geri dönmem için son bir haftasını her çıkışta kafamı ütülemekle geçiren Jake'e döndüğümde, yüzünde döneceğime dair bir umut vardı. Ne kadar üzücü. Görünen o ki devam edecekti.

"Yeonjun takım kaptanı değilse neden olmasın?" Bıkkınlıkla nefesini bıraktı ve banka oturdu.

"Geri dön lan. Haklıydın işte ayrılmaya ne gerek vardı? Gittikçe batıyoruz, turnuvalar başlayacak!" Karşısında eğilip omuzlarını tuttum.

"Yeonjun toparlar sizi aslanım. Bana gerek yokmuş ya hani."

"Ya kanka," Ellerimi çekti. "anlamıyorsun ki sen beni! Bak bu Niki'nin ilk turnuvası, çocuk kaybederse çok üzülecek, iyi de oynuyor hiç değilse ona antrenman yaptırsan?"

"Niki kim lan?"

"Alt sınıflardan Japon çocuk varya." Anlamayarak yüzüne bakmaya devam ettim. "Sürekli Heesung'un yanında takılan."

"Onu mu aldınız takıma? Bir de as kadroya?"

"Açığını doldurmak için üç kişi aldık. Niki, Jungwon ve Wooyoung."

"Ne güzel hiçbirini tanımıyorum. Sahada zaten 9 kişiyiz hadi Niki as kadroda diğer ikisi ne diye takımda?"

"Yedekler dostum. Bir gün as kadroda olma hayalleriyle senelerce bekleyecekler."

"Sen baya bekledin ya."

"Sen iki hafta geçmeden alındın lan!"

"Yedeklerde çürüyeceksin diye ödüm kopuyordu."

"At yalanı sikeyim inanı, bi git işine!" Gülerek yürümeye başladım. "Eee, düşünecek misin?"

"Neyi Jake?"

"Sahalara dönmeyi?"

"Sadece çocuğu çalıştırırım."

"İmza isterse şaşma. Bu liseyi seçmesinin sebebi sensin, turnuvalarda görmüş seni o zamandan beri hayranmış."

"Sadece liseler arası turnuvada rastgele bir oyuncuydum Jake."

"Art arda üç sene şampiyonluk getiren bir oyuncu. Bu lise her turnuvada yerden yere sürünüyordu dostum." Omzuma vurdu. "Bu sene de gelir bi şampiyonluk demi?"

"Yeonjun getirsin şampiyonluk-"

"SİKECEM YEONJUN'UNU AMINA KOYAYIM YETER YA AYLARDIR TAKIM SENİ BEKLİYOR GEÇEN SEUNGHOON SOPANIN ÜZERİNE ADINI YAZMIŞ TUVALETTE AĞLIYORDU KÖTÜYÜZ LAN SENSİZ!"

"Ne bu şiddet bu celal aga? Az kalm davn." Elini saçlarının arasından öfkeyle geçirdi.

"Bak Jay, Yeonjun'un o kavgada haksız olduğunu olaydan haberdar olamayan annem bile biliyor. Bence senin annen de biliyordur." Onay almak istercesine durdu.

"Biliyor." Yürümeye devam ettik.

"Ne güzel ki haklısın, yokluğunu çekiyoruz ve geri dönmen lazım."

"Olmaz o iş. Niki'yi çalıştırırım o kadar."

"Valla benden günah gitti kanka, Sunghoon ananı beller artık. Bak geliyor zaten." İşaret ettiği basketbol sahasının kenarına baktım. Ayrıldığımdan beri benimle aynı yoldan yürümüyor, konuşmuyordu.

"Benden müjde bekliyordu garibim." Jake el salladığında göz ucuyla bana bakıp Jake'in yanında durdu.

"Ben çekileyim artık." Bombanın pimini çekip kaçtı.

99 Numara [Jaywon]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin