30. Bu Sefer Sen Değil

369 40 18
                                    

"Öyle işte. Sen Soobin'den ne kadarını öğrendin?" Telefonu kapamamaya dikkat ederek yatağıma uzandım. Saat neredeyse gece bire geliyordu ve ben sabah okul olduğu unutmuş gibi, annemlerin evde olmamasını fırsat bilerek Jungwon'la konuşuyordum.

"Çok kötüydü, sadece takımdan ayrıldığını söyleyebildi. Annesinin hastalığını bilmiyordum."

Dürüstçe "Heeseung'un olmadığı bir takımı düşünemiyorum." dedim. Sadece hayal etmeyi deniyordum ama her seferinde gözümde büyüyordu. Bir yandan da en iyi kararı verdiğini bilmek canımı yakıyordu. Evet beyzbol onun için önemliydi, yine de annesi kadar değildi. Bugün üzülmesine rağmen gitmemesi için verdiğimiz çabaya yanıt vermemişti. Onu vazgeçiremezdik belki, ama yanında durabilirdik.

Telefondan ses gelmediğinde "Beni boşver." diye mırıldandım. "Sen nasılsın?"

"Ne diyebilirim ki?" Gülüyordu ama içten değildi. "Nasıl olduğum sana bağlı Jay."

"Bir an önce toparlan diyorsun?"

"E yani. Bana kasa kasa çilek taşıman lazım. Çikolatayı Sunoo taşıyor." Yine nedensiz bir sessizlik olduğunda neden başta görüntülü aramadığımı sorguladım.

"Jungwon seni çok seviyorum."

"Cidden mi? Hiç bilmiyordum!"

"Dalga geçmesene."

"Bende seni seviyorum Jay. Miktar belirtmeli miyim?"

"Sanmıyorum."

Okulların kapanmasına bir ay kadar kalmıştı ve sonrasında bölgesel turnuvalar vardı. Ve Jungwon yazın çok sıkıcı geçeceğini söylüyordu, onu okullar kapanmadan mutlu edecek bir şey yapmak iyi olabilirdi.

"Sunoo'nun planını hatırlıyor musun?"

"Her gün bahsediyor unutmak pek mümkün değil. Kaostan beslenen bir arkadaşım var."

"Bence o planı bu hafta içinde yapmalıyız."

"Gerçekten mi?" Sesindeki heyecan sırıtmama neden oldu. Sunoo'ya laf ediyor ama en az onun kadar kaosu seviyor. "Ama birden bire nereden çıktı? Heeseung hyung'dan sonra yapmak istemezsin sanıyordum."

"Bence onun için de eğlenceli olacak. Sunoo'ya söylemelisin."

"Çoktan mesaj attım bile."

"Jungwon, çok sabırsızsın. Uyanık olduğunu sanmıyorum."

"Niki'yle mesajlaşıyor. Aktif ama mesajıma bakmıyor bile. Takım arkadaşın, arkadaşımı kötü etkiliyor Jay uyarmanı öneririm."

"Bunu yaparsam senin uyarmamı istediğini de söylerim."

"Beni neden yakıyorsun ya?"

"Niye tek yanayım? Sunoo beni parça pinçik eder sende olursan çok bir şey yapacağını sanmıyorum."

"Kısmen doğru. Bu arada biliyor musun? Joshua başka birine daha takmış kafayı. Wooyoung'dan öğrendim."

"Buna sevineceğimi düşünmezdim ama her kimse onu da kurtarırız. Okula rezil olduktan sonra gelmez bile."

"Sunoo tamam diyor. Ne zaman yapıyoruz?"

Fazla düşünmeden "Yarın." dedim. "Müdür takımlar hakkında konuşma yapacaktı unuttun mu?"

"İçin daralıyor o adamı dinlerken be."

"Al benden de o kadar."

"Sunoo müsaitsen arayayım diyor. Yarın için bir şeyler planlayacak."

99 Numara [Jaywon]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin