Yemin ederim kalbim acıyor.
Bunun sebebi sensin Yang Jungwon.
"Jungwon ne zaman dudaklarını silmeyi düşünüyorsun?" Yanlış anlaşılabilirdi ancak kendimi dudaklarına bakmaktan alı koyamıyordum.
"Ne?"
"Dudaklarında diyorum çikolata kalmış."
"Sapık mısın sen? Niye dudaklarımı dikizliyorsun be!" Güzeller çünkü.
"Çikolatayla kaplıyken seni ciddiye alamıyorum Yang." Masanın diğer ucundan peçete alıp sildi.
"Gitti mi?" Dudaklarını büzerek suratıma bakıyordu.
"Hıhı. Gitti."
"Tamam, şimdi cevapla sapık mısın?"
"Evet Yang, sapığım. En çok sana sapığım."
"Bu kadar açık sözlü olunmaz ama!"
"Yalan mı söyleyeyim?"
"Herkese mi sapıksın?"
"Yoo. Sana özel."
"Ama en çok sana sapığım dedin?" Kollarını çocuk gibi göğsünde topladığında güldüm.
"Var bir kaç kişi daha."
"Peki."
"Seni deniyorum anlamıyorsun bile! Bu kadar saf olma Jungwon, bir de takım kaptanısın."
"Ne alakası var kaptan olmamla?" Çikolata tişörtüne damlamasın diye masaya eğilmişken alttan alttan bana bakıyordu.
"Tamam sakin, kaptanlık tehtid olarak algılanıyor."
"Öyle."
"Yazdım kenara."
"Adam ol."
"Ayağını nasıl burktun? Biri seni düşürdü mü?"
"Ne?" Kaşları çatıldı. "Ne burkması?"
"Ayağını burktun ya. Yürüyemiyorsun bile. Ben mi hatırlatayım?"
"Hee onu diyorsun. Dedim ya sizden sonra sahanın köşesinde top falan oynuyorlardı. Onlardan birine çarpıp düştüm."
"Kim? Kim seni düşürdü?"
"Fazla önemli değil, geçer hemen-"
"Kim seni düşürdü Jungwon?" Gözlerim hariç her yere bakarken düşünüyordu.
"Changbin." Hadi canım, bizim Changbin? O yapmaz öyle şey. "Arkadaşlarıyla oynuyordu orada." Sandalyeden kalkıp önüne diz çöktüm.
"Ne yapıyorsun?"
"Sağ bacağın değil mi?" Giydiği şorttan dolayı sağ bacağı açıktaydı ama hiç bir morluk ya da iz yoktu. Başını salladı.
"Neresi?" Bacağının iç kısmını işaret etti. Neden hiç iz yoktu? Biraz bastırdığımda acıyla inlemişti. Denemek için sol bacağına da bastırdığımda bir kez daha inledi.
Yakaladım seni Yang.
"Benimle oynuyor musun?"
"Niye oynayayım? Ne yaptım ki?" Hala çilek yemekle meşguldü. Cidden bu ne çilek sevdası?
"Garip. Neden hiç iz yok?" Yalan yapıyordu.
"Bilmem. Olması mı gerekiyor?"
"Changbin düşürdüyse evet, olması gerekiyor. Peki sağ bacağın olduğuna emin misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
99 Numara [Jaywon]
FanfictionJay, beyzbol oynamaya yeniden başladığında diğer takımın kaptanına aşık olacağını bilmiyordu.