"Beomgyu."
"Efendim?"
"Bana neden numaramı değiştirdiğinizi söyler misin?"
"Yeonjun herkese istediği numarayı vereceğini söyledi-"
"99 numara benim lan!" Hangi şerefsiz almıştı numaramı?
"Hangi akılla son numarayı aldın ki-"
"Nerede benim numaramı alan?" Yedeklerden birini gösterdi.
"Jay döveyim mi?" Niki sanki bir şey yapabilecekmiş gibi kollarını sıvıyordu. Gösterdiği çocuğun yanına gittim ve "Sen misin 99 numara?" dedim. Yedeklerdeki iki kişi değişmişti.
"Evet benim." Pişkin pişkin evet diyor birde.
"Değilsin." Güldüm. "99 numara benim."
"Sen Jay misin?" Şaşkınlıkla iki adım gerilediğinde "Özür dilerim! Kaptan hangi numarayı istiyorsanız alın deyince bende 99 numarayı almıştım! Nereden bileyim?!" demişti.
"Bağırma lan. Ver formayı kurtul işte."
"Giyinme odasında, vallahi dokunmadım bile!"
"Dokunma zaten." Giyinme odasına gidip formamı aldım. Niki hala yanımdan ayrılmıyordu.
"Şimdi sen de takımdasın ama kim ikna etti?" Bana söylemiyor daha çok kendi kendine konuşuyordu. Üzerinde 10 ve adı yazan formayı giydi.
"Jungwon ikna etti."
"Nasıl? Korkunç biri gibi durmuyordu."
"O değil ama Hong korkunç." dedim gülerek ve formamı giydim. İtiraf edeyim, sahayı da formam kadar özlemiştim.
"Heeseung hyung seni çağırıyor." Antrenman için herkes yerini almıştı. Geri kalanlar burada olduğumu henüz bilmiyordu. Heeseung'un yanına gittim.
"Ne oldu?"
"Sana bir süprizim var." Sırıtarak arkama baktığında arkama döndüm.
"Hadi canım!" Hyungwon tam karşımda duruyordu. Tepkimi kahkahalarla karşılarken sıkıca sarıldım. "Nerdesin sen lan?!" Geri çekilip saçlarını karıştırdım. "Saçlara bak kesmeyeceğim demiştin de inanmamıştım. Eee döndün değil mi şimdi?"
"Takıma mı?" Heyecanla başımı salladım. "Döneceğimi sanmıyorum Jay." Yüzündeki ifadeyi gördüğünde "Özür dilerim, dönmeyi her şeyden çok istiyorum ama görüyorsun." Eliyle takımı işaret etti. Sahadaki herkes Hyungwon'un suratına bile bakmıyordu. "Yanlış anlaşıldım. Şimdi dönebileceğimi sanmıyorum." Her ne kadar istemesem de onu haklı buluyordum. Kimse bunun psikolojisini kaldıramazdı.
"Ben," diyerek konuşmaya başladım. "konuşurum hepsiyle. Jake, Sunghoon, Heeseung hepimiz senin haklı olduğunu biliyoruz. Eminim diğerleri de seni haklı bulacak, lütfen denememe izin ver." Yeonjun arkadaşlarıyla sahaya girdiğinde herkesin üzerine gerginlik çökmüştü. Hyungwon'u gördü ve ilk defa o itici bakışlarını atmayarak sadece yanımızdan geçip gitti.
"Heeseung izlemem için çağırdı. Bu konuyu söz sonra konuşacağız." Antrenman maçı için karşı takım da geldiğinde başlayacağımızdan yanından ayrıldım. Hyungwon aylar öncesine kadar sahada olmasına rağmen şimdi izleyici kısmına geçişini izledim.
"Takım, bir duyurum olacak." Heeseung konuştuğunda kalanların dikkati ona döndü. "Jay geri döndü. Yeniden takımda." Başta Sunghoon, Niki ve Jake elleri kızarana kadar alkışlamaya başladığında Yeonjun dışındakiler de onlarla alkışlamıştı. Hongjoong sırtıma vurarak "Jungwon iyi gelmiş sana." diye söylendi. "Peşine Hoseok'u takmadığıma şükret sen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
99 Numara [Jaywon]
FanfictionJay, beyzbol oynamaya yeniden başladığında diğer takımın kaptanına aşık olacağını bilmiyordu.