Okulun karşısındaki parkta toplanmış Beom'un alt sınıflara anlattığı kavga adı altındaki 'efsaneyi' dinliyorduk.
"Sonra topladık herkesi arka bahçeye, Hyungwon bi mesaj çaktı Joshua'ya."
"Sonra noldu?"
"Geldiler böyle Powerpuff Girls gibi-" Sunoo hakarete uğramışçasına "Powerpuff Girls güzel bir kere!"
"Joshua'lara yakışmıyor ama."
"Bak orada haklısın."
"Neyse bizde dedik ki onlar Powerpuff Girls'se biz de üç Silahşorler'iz!"
"Kim dedi anasını satayım bunu ya?"
"Ya bıraksana beni amına koduğum şurada hyungluk taslıyorum! Bi rahat vermedin!"
"Ya nası dinliyonuz bunu allah aşkına açıklasanıza?" Wooyoung "Ama sarıyo." dediğinde Yeonjun sabır dilenmeye başladı.
"Okulun tüm takımlarında bi bozukluk var."
"Ne dalga geçtin be abim, anlatıyo işte! Sen devam et hyung." Kai, Yeonjun'u sinir etmeye bayılıyordu. Aslında Kai herkesi sinir etmeye bayılıyor, bu sadece Yeonjun'a özel bir şey değil.
"Seni ilk geldiğinden beri sevmiştim çocuk."
"Parelel evrende aynı kişisiniz ondan olmasın?"
"Kes amık." Anlatmaya devam etti. "Jay öne çıktı, heriflik taslayacak ama gözü bir yandan kediciğini arıyor- aman Jungwon'u. Joshu'cuk, Netflix dizilerinde ki yan karakterler gibi kriz anında salak salak sırıtanı oynuyo, hani editler yapılır o sahneye ya." Wooyoung başını salladı. "Abi çok havalı oluyor ama."
"Ne havalısı lan? Jay daha editlikti!"
"Ne konuşuyorlar?" Jungwon yanıma oturmuştu.
Gülerken "Tiktok dili herhalde." dedim. "Hiç anlamam."
"Karizma fışkıran konuşmadan sonra Jungwon geldi. Jay'e işaret falan yaptı böyle mafya filmlerinde ki gibi, sonra Vernon'un cebinden telefonu arakladı."
"Yan kesici miyim ben?"
"Beomgyu bu, seni her şeye dönüştürebilir."
"Vernon piçozu kayda alıyormuş meğersem!"
"Vay puşt herif! Ne hakla?"
"Değil mi ne hakla? Sonra Heeseung hyung'unuz dalsak mı artık dedi tam o çakacakken bir de ne görelim?!"
"Yoksa Hoseok hyung mu öğrendi?" Kai bile alışmış her şeyi bilmesine.
"Yok bu sefer o değil."
"Hadi be. Ne güzel aksiyon olurdu." Beom, Kai'nin kafasına vurdu.
"Lan amcık Hoseok görse nasıl gelip size anlatayım?"
"Ne vuruyon ya?"
"Kafayı kullan azıcık. Kavga da yumruk atması en beklenmedik kişi kim?"
"Sunoo."
"Oğlum sen kıt mısın?"
"Yo. Niye ki?"
"Bi şüphelendim."
"Hyungwon hyung mu?"
"Ta kendisi. Bir geçirdi yumruğu anlatamam. Tekme tokat varya. Joshua'yı sonra Jay aldı eline ama bir görseniz alamıyoruz adamları Hyungwon'un elinden!"
"Vay anasını sayın seyirciler." dedim. Hyungwon diğer yanıma oturmuştu.
"Bu da beni iyice Cüneyt Arkın'a çevirdi." dedi gülerken. "Savulun Battal Gazi geliyor diye de bağırdım mı bari?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
99 Numara [Jaywon]
FanficJay, beyzbol oynamaya yeniden başladığında diğer takımın kaptanına aşık olacağını bilmiyordu.