Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın. Üçüncü bölümle devam ke!😉
İyi ve keyifli okumalar!🤍
Şarkılar:Twenty one pilots-Heathens / James Arthur- Train Wreck / Sezen Aksu- Masum Değiliz🎶
DEMİR PARMAKLIKLARIN ARKASI⛓️
3.BÖLÜM:BULAŞAN MASUM KAN
🔒
Kahvaltıdan sonra İrem'in zoru ile kurslara katıldım. Şuan elimdeki kil çamuruna şekil vermeye çalışıyordum. Etrafta çok dolanmak istemiyordum ama sekiz yılımı da odamda geçiremezdim. Verdiğim şekil bittiğinde gardiyana teslim ettim.
"İsmini kenarına yaz." Çivi ile yazdım kenarına. Ellerimi yıkamak için içeri girdiğimde Koray ile karşılaştım. Sürekli karşıma çıkmak zorunda mıydı?
"İnsan içine karışıyorsun." Dediğinde aldırış etmeden yolumu devam edecektim ki kolumu tuttu.
"Bırak."
"İnsan hiç dün ona yardım eden birine böyle davranır mı?" dediğin kolumu çektim. "Fanilerde harcanıyorsun." Dedi ve çekip gitti. Ne demekti bu şimdi? Ya dokunmayın bana sekiz yılım var. Çekip gideyim ya!
Ellerimi yıkadıktan sonra tuvaletten çıkacaktım ki tuvalet kabininden gelen seslerle durdum. Birisi biri ile konuşuyordu. Ama sadece bir kişinin konuştuğunu duyuyordum. Tuvalet kabinine biraz yaklaştım ve dinlemeye başladım.
"Ziyarete getir...Tamam...Dikkat et kendine..." Telefonda konuşuyordu. Hapishaneye telefon sokmak yasaktı.
Unuttun mu? Burada yasaklar çiğnenmek için vardır.
Tam kabinden çıkacaktı ki hemen yan taraftaki kabine girdim. Tuvaletten çıktığında bende hemen çıktım. Odama girdiğimde duşa girmem gerekiyordu kaç gündür kirli kirli geziniyorum. Kokmaya başlamıştım. Kıyafetlerimi , havlumu, şampuanımı alarak odamdan çıktım. İrem bana eşlik etti. Boş olan duş kabinine girdim. Normalde duş alırken uzun dururdum ama burada olabildiğimce hızlı aldım duşumu. Havluma sarıldıktan sonra kıyafetlerimi alarak giyinme kabinine girdim.
İrem insanlarla kaynaşmam için çay için insanların yanına oturttu. Çok yardımcı oluyordu bana.
"Napıyorsunuz gençler? Sizi İzel ile tanıştırayım." Dediğinde herkes gülerek başlarını salladı. "Yeni olduğu için kaynaşması gerek. Hiç şüphem yok ki sizde ona yardımcı olacaksınız." Bunu söylerken sert mizaç ile söylemişti.
Sohbet etmeye başladık. Her şeyden konuşuyorlardı. Daldan dala atlıyorlardı. Şaşkınlıkla bakıyordum.
"Burada kendilerine bir umut arıyorlar.Ve biliyorlar ki buradaki tek umut kitaplar. O yüzden onlar için olan yararlı kitapların hepsini okumaya çalışıyorlar."
Açılan müzik, eşlik etmeye başladılar.
"Bir haftadır müzik yayınını durdurmuşlardı."
"Neden?"
"Bilmem. Sorgulamamıza izin vermiyorlar."
Öğle yemeği saati geldiğinde yemekhaneye gittim. Yemeklerimi aldığımda bu sefer fanilerin değil, bu sabah sohbet ettiklerimin yanına oturdum. Herkes kendi grubu ile oturacak kuralını çember koymuştu, aslında böyle bir kural yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEMİR PARMAKLIKLAR ARKASI
Aktuelle Literatur(𝐁𝐮 𝐢𝐬𝐢𝐦𝐥𝐞 𝐲𝐚𝐲ı𝐧𝐥𝐚𝐧𝐚𝐧 𝐢𝐥𝐤 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩𝐭ı𝐫!) İzel bir gün dışarı çıktığında bir adam tarafından tacize uğrayacağı sırada adamı öldürür. Bunun üzerine cezasını alarak sadece katillerin olduğu bir ceza evine gider. Bu ceza evinde ka...