Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın😉
İyi ve keyifli okumalar!🤍
Şarkılar : NF-Remember This / Seafret - Atlantis / Şebnem Ferah - Çakıl Taşları/
No.1 - Canavar🎶
DEMİR PARMAKLIKLARIN ARKASI⛓️
8.BÖLÜM : CANAVAR
🔒
İçimizde binlerce savaş veririz. Kimilerini kazanır, kimilerini kaybederiz. Bu savaşlar bir nevi kendimizledir.
Avluda oturmuş gökyüzünü izliyordum. İçimde savaşlar vardı , galip olmaktan çok mağlup oluyordum. Çünkü savaşacak gücüm yoktu.
Mahkumlar açılan müziğe eşlik ederek dans ediyorlardı. Burada insanlar ne olurlarsa olsun eğlenmeyi biliyorlardı, bizim dışarıda yapamadığımız şeyi içeri de yapıyorlardı. Çember içeri girdiğinde diğer çember üyeleri oturdukları yerden kalktılar. Onlar oturduklarında diğerleri de etraflarına dizildi. Saçma bir şekilde çember üyeleri birbirlerine bağlıydılar , diğer gruplara göre.
Gözlerim Koray'ın üzerinde durdu. Dün bana yaptıkları ,dedikleri geldi. Kapıyı kırıp girmişti içeri. Kim söylemişti ya da nereden duymuştu olayı? Ya da geçerken rastlamıştı. Birden benim olduğum tarafa döndüğünde göz göze geldik.
Bakışları ne alaycı ne de ciddiydi. Bakışları karmaşıktı. Fırtına vardı gözlerinde, her şeyi birbirine katacak bir fırtına. Ateş vardı gözlerinde , her şeyi yakıp kül edecek. Soğukluk vardı gözlerinde , her şeyi dondurabilecek . Ölüm vardı gözlerinde.
Gözlerini kaçıran o oldu. Sanki bir gerçekten kaçırır gibi kaçırmıştı gözlerini. Derin bir iç çektim. Gözlerimi gökyüzüne tekrar çevirdim, içimdeki savaşı bitirmesi için baktım gökyüzüne. Yardım dilendim. Annem hep derdi ' Benim sana yardım edemeyeceğim yerde , benden daha yakın olan Allah koşacak yardımına. Ne zaman canın sıkılırsa ondan yardım dile. Boş çevirmeyecektir seni.'
Havalandırma saati bittiğinde içeri girdik. Odama gireceğim sırada Doğan önüme geçerek yolumu kesti.
" Celal'in bu şekilde bir durumun içindeki olduğunu bilmiyordum." Dediğinde gözlerinin içine baktım.
"Kimse bilmiyordu ama bildiğim kadarıyla, liderler grubundaki kişileri kontrol altında tutarak böyle durumların yaşanmasını engeller diye biliyorum." Bir şey diyeceği sırada vazgeçerek sustu.
"İzel , çaktı doksana!" Arkamdan gelen sesi tanıdığım için dönme ihtiyacı duymadım. "Kuralları öğrenmişsin." Kadrajıma girdiği halde bakmadım yüzüne. " Eskidin be Doğan, yenilere mi versen liderliği?"
" Bu olay seni ilgilendirmez." Sessinde ürkeklik vardı, belli etmek istemese de.
"Maalesef ilgilendiriyor çünkü buranın lideri benim. Ve seni emekli etmek aklımın bir ucuna yerleştirdim." Aramıza girdi ve katile ait olmayan gülüşü ile önümden geçti. Doğan'ı dinlemeden odama girdim.
Üstümdeki tişörtü çıkardım ve dolaptan yeni bir tişört çıkarıp giydim. Tişörtte annemin kokusu vardı sanki, tutup burnuma götürüp kokladım ve ciğerlerim onun kokusu ile doldu.Çok özlemiştim. Görüşmeyeli baya olmuştu, baş şüpheli konumunda olduğum için görüşüm ise yasaklanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEMİR PARMAKLIKLAR ARKASI
Ficción General(𝐁𝐮 𝐢𝐬𝐢𝐦𝐥𝐞 𝐲𝐚𝐲ı𝐧𝐥𝐚𝐧𝐚𝐧 𝐢𝐥𝐤 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩𝐭ı𝐫!) İzel bir gün dışarı çıktığında bir adam tarafından tacize uğrayacağı sırada adamı öldürür. Bunun üzerine cezasını alarak sadece katillerin olduğu bir ceza evine gider. Bu ceza evinde ka...