Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın😉
İyi ve keyifli okumalar!🤍
Şarkılar: Pharrell- Happy / Can Bonomo- Güneş/ Sezen Aksu- Ben Her Bahar Aşık Olurum
DEMİR PARMAKLIKLARIN ARKASI⛓️12.BÖLÜM: ŞENLİK
🔒
Geçmiş bazıları için yüz gülümseten tatlı bir anı iken , bazıları için göz yaşlarına boğan acı bir andır. Geçmiş bazıları için mutlu bir anı iken , bazıları için kabustan ibarettir. Geçmiş bazıları için gökyüzü iken , bazıları için bataklıktır. Geçmiş bazıları için güç veren iken , bazıları için yıkandır. Geçmiş hem iyiliklerin barındığı hem de kötülüklerin cirit attığı zaman dilimidir.
Elimdeki kitabin sayfasında kelimelerin üzerinde gözlerimi boş boş gezdiriyordum. Kafamı dağıtmak için kitap okumak istemiştim ama bir türlü odaklanamamıştım. Beynimdeki sesler susmak bilmiyordu , beynimin için kavgalar vardı , savaşlar vardı. Kendimi bildim bileli bu savaşlar hep savaş vardı ve kazananda belli değildi kaybedende çünkü kazanan ve kaybedenin ne zaman belirleneceği hiçbir zaman belli değildi.
Ben geçmişime mahkumdum ve hiçbir zaman azad edilmeyecektim. Azad edilmekte istemiyorum aslına bakarsanız çünkü çocukluğum orada zincirlere bağlanmış bir şekilde mahkumken benim özgür olmam haksızlıktı. Bu yüzden kabuslarımdan kurtulamıyordum , bu yüzden beynimdeki sesler susmuyordu , bu yüzden savaşının kazananı ve kaybedeni belirlenemiyordu. Mahkum olan biri ne kazanan ne de kaybeden olurdu. Mahkum olan kişi hem zarar veren , hem kazanç elde edendir.
Geçmişin seni ayakta tutan şey. Sen geçmişin sayesinde güçlü kalıyorsun. Geçmişin senin düşmanın ve sen geçmişine yenilmemek için güçlü kalıyorsun. Sen geçmişini unutursan , yenilirsin. Kazanmak gibi bir şansın olmaz. Bu yüzden sakın geçmişini unutma , unutursan yenilirsin İzel.
Geçmişim benim düşmanımdı ve düşmanın senin yenilmeni dört gözle beklerdi. Sen ise yenilmemek için elinden geleni yapardın.
Kapının açılması ile boş boş baktığım kitabın sayfasından gözlerimi çektim ve kapıya baktım. Gelen kişi Koray'dı. Boş bakışlarla ona baktım , o ise gözlerini kısmış boş bakışlarımın sebebini arıyordu.
"Neden geldin?" Soğuk bir sesle sordum. Lakin sesimin soğuk çıkmasının sebebini bilmiyordum.
Beynin arada eror veriyor.
Olabilir.
"İyi misin?" diye sordu. Karşımda heybeti ile duruyordu.
"İyiyim.Ne oldu?"
Adamı tekme tokat dövmediğin kaldı , ne olacak?
Sen bir sussana.
"Bir şey yok. Sen iyi misin? Bu tavır ne?" Sorgulaması bir lider vasvındaydı.
"Ne varmış tavrımda?" dediğimde sinirle soludu.
"Anlaşıldı sana arada geliyorlar."
"Of Koray , ne saçmalıyorsun? Niye geldin? Yol geçen hanına çevirdin odamı."
Düşmanın gibi davranma adama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEMİR PARMAKLIKLAR ARKASI
Художественная проза(𝐁𝐮 𝐢𝐬𝐢𝐦𝐥𝐞 𝐲𝐚𝐲ı𝐧𝐥𝐚𝐧𝐚𝐧 𝐢𝐥𝐤 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩𝐭ı𝐫!) İzel bir gün dışarı çıktığında bir adam tarafından tacize uğrayacağı sırada adamı öldürür. Bunun üzerine cezasını alarak sadece katillerin olduğu bir ceza evine gider. Bu ceza evinde ka...