Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın😉
İyi ve keyifli okumalar!🤍
Şarkılar: Mavi Gri -Bu Kız Benim Kaderim/ Sezen Aksu-Çocuklar Gibi /Model- Mey /Eminem- Mockingbird
DEMİR PARMAKLIKLARIN ARKASI⛓️
22.BÖLÜM: BİRBİRİNE AŞİNA RUHLAR
HAKİM BAKIŞ AÇISI
Mutluluğun para ile olacağını düşünenler vardır hayatta , mutluluk para ile değil huzurla olurdu.
Darbuka ve tefin ritmik sesi ile herkes delicesine dans ediyordu. Kahkahalar havada birer kuş olmuş neşe ile dolaşıyordu. Evin soyulan duvarları , muşanba ile kapatılan pencereler ve sofrada olan sadece çorba ve salata mutluluğa engel değildi.
"Dalağım patlayacak! Yeter be!" Sude karnını tutarak oturdu ve bardaktaki suyu iki yudumda bitirdi.
"A be sen nasıl romansın?! Göbecik atarak yoruluyorsun!" Teyzesinin sitemine göz devirdi Sude.
"Benimde ellerim yoruldu , oturun ya." Buğra darbukayı kenara koyarak arkasına yaslandı ve ellerini kütletti.
"Aman sizin işiniz çürümüş." Kahkahalar yine ortamı sardı.
"Ben dışarı çıkacağım gelecek misin he?" diye sordu Tuncay.
"Geleceğim , sıkıldım bunların yanında sabahtan akşama kadar göbek atıyorlar." Buğra oturduğu yerden kalkıp üzerine ceketini alarak evden abisi ile çıktı. Abisi omzuna kolunu atarak kardeşine sarıldı.
"Nasıl gidiyor Gülnaz ile?" diye sorunca Buğra sırıtmaktan kendini alıkoyamadı.
"İyi abi ya. Annesi ile konuşacak sonra babasına söyleyecekler."
"Vay! Düğün var o zaman."
"Bakalım."
Buğra , Gülnaz'ı çocukluğundan beridir seviyordu. Ela gözlerine canını verirdi , kıvırcık kumral saçları için dünyayı yakardı , gülüşüne cihan bedeldi. Onunla bir ömür geçirmek istiyordu.
"Abi ben bir Gülnaz'ı görsem , bugün yüzünü görmedim. Sonra gelirim." Abisi başını salladı. Buğra büyük bir mutlulukla sevdiğini görmek için hızlı hızlı yürüdü. Evin yakınına geldiğinde telefonunu çıkardı Gülnaz'ı aramak için ama duyduğu seslerle durdu. Gelen kahkaha seslerden birinin Gülnaz'a ait olduğunu anlamıştı.
Yavaş adımlarla sesin olduğu tarafa doğru yürüdü.
"Dur , bir duyan olacak." Gülnaz'ın sesiydi.
"Kim duyacak? Kimse duymaz , zaten yakında seni istemeye geleceğiz." Duyduğu sesle şoka uğradı. En yakın arkadaşı , can dostu Okan.
"Öyle diyorsun hep ama geldiğin yok. Buğra gelip isteyecek beni."
"Kızım babam babanla konuşacak. Yakında düğünümüz var. Buğra malı seni bok ister . Salak hala senin ona aşık olduğunu zannediyor." İkisinin kahkahaları kulaklarında acı ile yankılandı. Buğra duyduğu şeylerle hayal kırıklığına uğramıştı. Sevdiği kız ile en yakın dostunun ilişkisi vardı ve sevdiği kız onu bildiğimiz. kullanmıştı. İçinde bir öfke birikti. Cebindeki bıçağı çıkardı ve saklandığı yerden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEMİR PARMAKLIKLAR ARKASI
General Fiction(𝐁𝐮 𝐢𝐬𝐢𝐦𝐥𝐞 𝐲𝐚𝐲ı𝐧𝐥𝐚𝐧𝐚𝐧 𝐢𝐥𝐤 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩𝐭ı𝐫!) İzel bir gün dışarı çıktığında bir adam tarafından tacize uğrayacağı sırada adamı öldürür. Bunun üzerine cezasını alarak sadece katillerin olduğu bir ceza evine gider. Bu ceza evinde ka...