24.BÖLÜM: KARANLIKLA YÜZYÜZE

194 18 1
                                    


Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın😉

İyi ve keyifli okumalar!🤍

Şarkılar:  Yirmi7- Muhtemelen Aşk İçin / Kahraman Deniz-Acının Olmadığı Yer


DEMİR PARMAKLIKLARIN ARKASI⛓️

24.BÖLÜM: KARANLIKLA YÜZYÜZE


HAKİM BAKIŞ AÇISI

Gülfem , ceza evine geldiğinde soğuk kanlılığını korumaya çalışarak savcının olduğu odanın önünde durdu. Hiçbir şey planladığı gibi gitmiyordu , biri planlarını bozuyordu. Kapıyı çalarak içeri girdi. Savcı kaşlarını çatmış bir şekilde oturuyordu. Sinirli olduğu her halinden belli oluyordu.

"Sayın Savcım?" Savcı konuşmadan başı ile oturmasını söyledi. Gülfem , savcının karşısına oturdu ve suçlu bir ifade takındı. "Olayları duydum , çok özür dilerim. Bu durumu en kısa sürede çözeceğim ve kimin parmağı varsa hepsini cezalandıracağım."

"Gülfem Hanım!" Savcının bağırması ile Gülfem olduğu yerde irkildi. "Olan olayların büyüklüğünün farkında mısınız?! Mahkumlar nasıl sizin odanıza girerek savcılıktan gelen kağıdı alarak , İzel'in odasına koyuyor?! Birde kamera kayıtları ile oynanıyor! Sizin yönetme şekliniz bu mu?!"

"Savcım , bakın..."

"Gülfem bu kaçıncı?! Bir cinayet işlendi ama dedik iki grup arasındaki dava dedik, ama bu ne Gülfem?! Gözetim altında olacaksın ve sorgulanacaksın. Bir olay daha olursa mesleğine veda et." Savcı bir hışımla ayağa kalktı ve Gülfem'e uyarıcı bakış atarak odadan çıktı.

"Efendim..."

"Aysun çık!" Aysun ne yapacağını bilememiş bir şekilde duruyordu. "Aysın sana çık dedim!"

Aysun odadan çıktıktan sonra Gülfem sinirini odadaki eşyaları çıkardı. Eline ne geldiyse duvara fırlattı. Hiçbir şey istediği gibi gitmiyordu , yaptığı planı birisi sürekli bozuyordu.

"Ne olursa olsun , Koray seni mahvedeceğim."

İçindeki intikam ateşi sönene kadar durmayacaktı ama o ateşin onu kül edeceğinden habersiz bir şekilde.

Eski Tip Erkek Cezaevi

"Baba haber geldi?" İhtiyar adam kaşlarını çatarak devam etmesini bekledi. "Koğuşta isyan çıkmış."

"Sebebi neymiş?"

"Bana söylenene göre İzel'e iftira atılması sonucu Koray isyan başlatmış."

"İftira derken? Açıkla."

"Odasında savcılığa dair bir zarf bulunmuş , bu yüzden hücreye atmışlar. Tabi ki Koray inanmamış , araştırmış , için içinde bir iş olduğunu bulmuş ve isyan başlatmış. Savcı ile konuşarak her şeyi anlatmış. Böyle olmuş." Harun çirkin kahkasını patlatarak güldü.

"Koraya bak sen. İsyan da başlatırmış. Gülfeme bir şey yapmışlar mı?"

"Yapmamışlar , savcı da azarlamış sadece ama..."

DEMİR PARMAKLIKLAR ARKASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin