Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın😉
İyi ve keyifli okumalar!🤍
Şarkılar : Çağan Şengül- Veda / Cem Adrian & Aylin Aslım - Herkes Gider Mi? / Cengiz Özkan- Bir Ay Doğar Geceden / Cem Adrian & Zeynep Karababa - Akşam Olur Karanlığa Kalırsın
Anneler ölmemeli... Çünkü bir insan hangi yaşına gelirse gelsin annesine muhtaçtır.
DEMİR PARMAKLIKLARIN ARKASI⛓️
16.BÖLÜM: VEDA
Odamdan çıktım ve parmak uçlarımda yürüyerek annemin odasının önüne geldim , kapıyı yavaşça açtım. Babam gelmemişti , yüzümde tebessümle annemin yanına yattım. Elimi annemin burnuna götürerek nefes alıp almadığına baktım , nefes aldığını anladığımda içim rahatlamıştı. Annemi kaybetmekten çok korkuyordum. Anneme sarılmak istiyordum ama uyuyordu.
"Neden sarılmadın?" Annem gözlerini açmadan konuştuğunda şaşırdım.
"Anne?" Gözlerini açıp , güldü ve saçlarımı okşadı.
"Kuzum , gel." Diyerek kollarını açtı. Kollarının arasına girdim ve başımı göğsüne yasladım. "Uyuyamadın mı?" diye sordu.
"Uyuyamadım." Dedim dudaklarımı büzerek.
"Neden?" diye sordu.
"Ölürsün diye." Şaşkınlıkla yüzüme baktı.
"O ne demek? Nerden çıkarıyorsun böyle şeyleri bakayım?" diye sorduğunda dudaklarımı ısırdım.
"Şey...Okulda bir arkadaşımın babaannesi uykusunda ölmüş." Dediğimde saçlarımı sevip arasına bir öpücük kondurdu. "Sende ölürsün diye uyuyamıyorum." Derken sesim kadifeleşti. "Sen ölme anne." Sıkıca anneme sarıldım. "Sen sakın ölme , yoksa çok kızarım. Ağzına acı biber sürerim." Dediğimde güldü annem.
"Ben seni yalnız başına bırakmam bu dünyada. Ölmeyeceğim."
♦
Söz vermişti annem , ölmeyeceğine söz vermişti. Sözünü tutmamıştı. Anneler verdiği sözleri tutardı ama annem tutmamıştı. Yüreğim göğsümden söküldüğünü hissediyordum, göğsümün tam ortasında amansız bir acı hakimdi. Ciğerlerim her nefes alışımda bir patlama yaşanıyordu. Ruhum ise can çekişiyordu.
Gözlerimi açtığımda beyaz bir tavanla karşılaştım , net göremiyordum ama bulanıktı. Sol kolumda bir acı vardı , kafamı yavaşça çevirip baktığımda serum takıldığını anladım. Başım çok ağrıyordu. Dudaklarım kurmuştu. Sağ elimle şakalarımı ovuşturdum ve dudaklarımı dilimle ıslattım. Yattığım yerde doğruldum ve kolumdaki serimi çekip çıkardım , kan kolumdan akarak parmaklarımdan aşağıya damladı. Yataktan kalktığım sırada kapı açıldı ve içeri hemşire girdi.
"İzel , dur." Bana doğru yaklaşarak ellerimden tutmaya çalıştı ama omuzlarından tutarak kenara fırlattım. Hemşire yatağa çarpıp yere düştü , yatağın savruluşu ses yaptığında içeri Koray girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEMİR PARMAKLIKLAR ARKASI
Genel Kurgu(𝐁𝐮 𝐢𝐬𝐢𝐦𝐥𝐞 𝐲𝐚𝐲ı𝐧𝐥𝐚𝐧𝐚𝐧 𝐢𝐥𝐤 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩𝐭ı𝐫!) İzel bir gün dışarı çıktığında bir adam tarafından tacize uğrayacağı sırada adamı öldürür. Bunun üzerine cezasını alarak sadece katillerin olduğu bir ceza evine gider. Bu ceza evinde ka...