26.BÖLÜM : MIH (FİNAL)

291 21 8
                                    

Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın😉

İyi ve keyifli okumalar!🤍

Şarkılar:   Mert Demir - Ateşe Düştüm / Skapova- Son Arzum / Pera- Veda Busesi / Pera- Her şeyim/ Çağan Şengül- Çok Yazık / Cengiz Özkan- Bir Ay Doğar / Sezen Aksu - Son Bakış / Cem Adrian- Keskin / Barış Diri- Derinden 


DEMİR PARMAKLIKLARIN ARKASI⛓️

26.BÖLÜM : MIH (FİNAL)

"Biliyoruz ki , bazı sesler , bazı sahneler , bazı renkler ya da bazı cümleler insanın aklına mıh gibi çakılıp kalıyor"

-Hasan Ali Toptaş-

Zaman durmuştu , güneş doğmamak için yemin etmişti , Tanrı uykuya dalmıştı. Ölüm meleği kapının ağzında durmuş , eceli bekliyordu. Sessizlik ortama hakim olmaya çalışıyordu ama nefes sesleri ve kalp atış sesleri izin vermiyordu. Korku yerine , cesaret vardı ortamda. İkisinde de korku değil korkusuzluk vardı gözlerinde , başları dikti çünkü birbirlerinden bunu öğrenmişlerdi.

"Selam İzel." Murat'ın yüzünde alaycı bir gülümseme vardı. İzel , gülerek , "Selam Murat. Şu an hangi yüzüne konuşuyorum , söylesene? Ona göre konuşacağım çünkü." alaycı bir ses tonunda konuştu.

"Sen tahmin et. Sence hangi yüzüme konuşuyorsun?"

"Şerefsiz yüzüne konuşuyorum." Murat , kahkaha attı.

"Bildin! Buraya ilk girdiğimden bu yana senin aklında hep masum biri olarak gözükmeye çalıştım , başardım da. Çok safsın seni kandırmak zor olmadı."

"Saf olan sensin!"

"Ben miyim?!" Murat korkunç kahkasını bir daha patlattı. "Saf olduğun kadar malsın da."

"Evet , sensin. Kuklasın sen! Beni öldürmek için tutulan bir kuklasın , beni öldürdükten sonra sana ne olacağını zannediyorsun? El üstünde mi tutacaklar , paralara mı boğacaklar? Hiçbiri olmayacak! Sen beni öldüreceksin , onlarda seni öldürecek. Sen kuklasın , işleri bittikten sonra ipini kesecekler." İzel , bir adım attı önüne doğru. "Sen aciz bir kuklasın çünkü!!!" diye bağırdı. Sesi yankılandı.

"Kes! Ablamı öldürmenin cezasını ödeyerek öleceksin!" İzel şoka uğramıştı. Ablasını mı öldürmüştü? Ablası... Eski Müdür Zeliha Akçayır. "Ne oldu? Beklemiyordun değil mi? Ablamın kanını yerde bırakacağımı mı düşündün? Sen onun boğazını kestin ," Murat yutkundu sinirle. "Bende senin boğazını keseceğim , onu çektiği acıyı sana çektireceğim."

Murat sert adımları ile İzel'in üzerine yürüyordu. İzel hala duyduklarını sindirememişti. Murat'ı gördüğünde sanki önceden tanıdığını hissetmişti , çünkü Zeliha'ya benziyordu erkek versiyonuydu. İzel'in adımları geri geri gidiyordu , ne yapacağını bilmiyordu ama bu durumda kurtulmalıydı. Geri geri giden adımları yere mıh gibi sabitlendi.

Murat bıçağı kaldırdı ve İzel'e saplayacağı sırada İzel kolunu kaldırarak durdurdu. Murat baskı uyguluyordu , İzel zorlanıyordu ama pes etmiyordu . Edemezdi. İzel dizini , Murat'ın karnına vurdu. Murat geri savruldu , acı ile inleyerek. İzel nefes nefese kalmıştı.

DEMİR PARMAKLIKLAR ARKASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin