18- Her şeyimsin

1.9K 128 150
                                    

Yine beklettim farkındayım lütfen kusura bakmayın. Bu aralar çok tempolu hayatım. 1387 kelimelik uzun ve de uzun zamandır hepinizin beklediği bir bölümle geldim. Keyifli okumalar ve şimdiden hayırlı bayramlar şekerlerim😽💖

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Oğuz arkasını dönüp yatak odamıza ilerlemeye başladı. Odaya girene kadar koltukta oturmaya devam ettim. Odaya girer girmez hızlıca koltuktan kalktım.

Sessiz ve asker olmamın verdiği çevik adımlarla yanına gidip onu kapının ağzındayken yakaladım. Ellerini bileklerinden tek elimle tutup önünde sabitledim ve sırtını gövdeme yapıştırdım. Şaşkın şaşkın bana bakmaya çalıştı.

"Ne ara geldin yanıma?"

Kafamı boynuna doğru eğdim. Kulağına fısıldadım.

"Asker olduğumu unutuyorsun galiba."

Boştaki elimi karnına koyup iyice kendime çektim. Kalçası tam kasıklarımdaydı.  Boynuna emercesine bir öpücük bıraktım.

"Ayrıca, sana karşı zaten yüksek olan libidomu iyice yükselttikten sonra hiçbir şey olmamış gibi gidebileceğini mi sanıyorsun?"

Karnındaki elimi yavaşça aşağıya kaydırdım. Sertleşmiş penisini avcumun içine aldım. Birkaç kez aşağı yukarıya sıvazladım. Oğuz aldığı hazla kıpırdandı. Kalçası bana sürtündü. Alt dudağımı ısırdım.

"Doğan!"

"Söyle sevgilim."

Boynunu öptüm bir kez yumuşakça. Ağzımı aralayıp derisine dişimi geçirdim ve dişimi geri çekip emdim. İnledi Oğuz. Aklım fikrim her şeyim şu an Oğuz'u istiyoru ama önemli olan Oguz'un istemesiydi. Kafamı geri çekip ensesini yumuşakça öptüm.

"Seni zorlamak istemiyorum. Eğer gerçekten şu an benimle birlikte olmak istemiyorsan hiç sorun değil yavrum."

Oğuz'un bileklerinden elimi çektim. Önüne geçip yatağa sırt üstü kendimi attım. Oğuz bıraktığım şekilde duruyordu. Gözümü kapattım, şu an Oğuz'u görmesem daha iyi olurdu. Gözümü kapattığımda gözümün önüne gelen görüntüler de pek yardım edecek cinsten değildi.

"Bir şey yok Doğan, bir şey yok oğlum, bir şey yok. Düşünme."

Oğuz'u düşünmesem daha iyi olurdu şu an. Anlık bir aydınlanma yaşadım. Oha lan! Oğuz burada kalacağım demişti.

Yattığım yerden gözümü açıp hızlıca doğruldum.

"Sen burada mı kalaca-"

Oğuz kucağıma oturup sertçe dudaklarımızı birleştirdiğinde lafım yarım kaldı. Elini boynuma sarıp beni kendine çekti. Dudaklarımızı ayırıp, yanağımı öpüp boynuma sokuldu.

"Çok istiyorum. Lütfen aklından geçen her şeyi yapalım sevgilim."

Boynumu öptü. Hasiktirdi ama yani. Böyle davranırsa nasıl sakin kalabilirdim ki. Hiç beklemeden üzerimdeki tişörtü çıkarttım. Elimi beline sarıp sertçe kendime çektim. Göğüslerimiz birbirine yapıştı. Dudaklarımızı birleştirdim. Sertçe öpüşürken elimin birini kalçasına indirip sıktım.

"Ah!"

Biraz sert sıkmıştım galiba. Sıktığım yeri yavaşça okşadım. Oğuz dudaklarımızı ayırıp üzerindeki tişörtü çıkarttı. İlk defa gördüğüm bembeyaz ve hafif kaslı gövdesine baktım. Pembe göğüs uçlarında biraz fazla oyalandı gözlerim. Çok güzeldi. Bakışlarımı Oğuz'un gözlerine çıkarttım.

YeşillenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin