"Şey beni yurda kadar götürür müsün?"
Başını çevirip güldü. Ne yapıyorum ben?
"Tamam, söylemedim say."
Arkamı dönüp yürümeye başladım. Ben salak mıyım acaba?
"Hey, bekle. Bir anda gülesim geldi. Hangi yurt, söyle gidelim."
Durmadım. Sakin sakin yürürken önüme geçti birden. Kaldım. İrileşen gözlerimle ona bakarken az önce gülen o değilmiş gibi ciddiyetle yüzüme bakmaya başladı.
"Ne yapıyorsun sen?!" diye çıkıştım. Derin nefes alıp verdi. Başını biraz eğdi. Karşısında küçük çocuk var sanki.
"Bak şöyle yapalım. Senin abin var mı? Abin gibi düşün beni. Rahat olman için diyorum-"
"Benim tek abim var geri zekalı. Başkasının abiliğine ihtiyacım yok! Ne kibirlisin ya. Küçük falan değilim ben develik!"
Yanından geçtiğimde tekrar önümde belirdi. Sapık damgası yiyecek artık!
"Ben öyle demek istemedim, sürekli beni yanlış anlıyorsun-"
"Hayırdır aşık mı oldun bana, peşimden ayrılmıyorsun?" dedim rahat tavırda. Kendimden uzaklaştırmak için çirkinleştim resmen. Ciddiliğini korudu. Devam ettim.
"Sana tavsiyem... Uzun süre bakma bana, aşık olursun falan. Tipim değilsin, ağlar durursun. Şimdi defol başımdan!"
Yanından geçtim. Salak gibi ağlıyorum. Ben her şeyi bırakıp buraya geldim. Aşk meşk işleri düşünmeyecektim. Geçmişimi ısıtıp ısıtıp önüme koyuyorum. Kendine gel Gülnur. Kimse seni üzemez.
______
"Çok geç kaldın. Dersin erken bitmiyor muydu?" dedi Gizem yanıma gelirken. Omuz silktim.
"Sen ağladın mı?" dedi telaşla. Çantamı kenara koyup pastayı uzattım ona. Elimden aldı.
"Bize aldım. Diğer kızlar da gelince yeriz."
Tuvalete geçip işlerimi hallettikten sonra tekrar odaya döndüm. Gizem hâlâ ayakta duruyordu.
"Gülnur, ne oldu? İyi gözükmüyorsun."
Yatağımın yorganını kaldırıp içine girdim.
"Kızlar gelince kaldır beni olur mu?" deyip arkamı döndüm. Yorganla yüzümü de kapattım. Gözlerimi kapattım hemen. Gözümün önüne ağladığım geceler geldi. Sonra sınava çalıştığım yıl. Biraz daha sarıldım yorganıma. Ağlamak istemiyorum.
______
Fakülteye ilerlerken bir taraftan esniyorum. Gece kızlarla bayağı kaynattık. Pasta çok güzeldi. Pastacımı da buldum İstanbul'da.
Şalımı düzeltirken gözlerimin önünde beliren çiçeklerle adımlarım yavaşladı ve durdum. Papatya çok güzel kokuyor. Yoksa Şeyda bana sürpriz mi yaptı? Ondan başka kimse papatya sevgimi bilmez burda.
"Günaydın güzel kız."
Papatyalar yüzümden çekildiğinde tanıdık bir sima karşıladı beni. Neydi ismi? Yemekhanede görmüştüm. Kaşlarımı çattım.
"Sana hediye etmek istedim. Umarım seversin." deyip papatyaları bana uzattı. İlk defa biri bana çiçek hediye ediyor. Mutlu oldum.
"Teşekkür ederim." deyip gülümsedim. Utanmasam ağlayacağım. "Ama kabul edemem ben. Hem neden veriyorsun ki bana?"
"Seninle tanışmak istiyorum. Adımın Kıvanç olduğunu, üçüncü sınıfa gittiğimi söyledim sadece. Arkadaş oluruz istersen." dedi beklentiyle. Histerik gülümsedim.
"Yalnız sen arkadaş niyetiyle gelmemişsin." deyip gözlerimi kıstığımda gözlerini kaçırıp tekrar bana döndü.
"Evet ama-"
"Kaç yaşındasın?" diyerek sözünü kestim. Duraksadı. Keyfi yerine gelmişti ama.
"22." dedi gülümseyerek. Papatyalara küçük bir bakış atıp gülümsedim.
"Ben de 23 yaşındayım." dediğimde şok geçirdi.
"Ciddi misin?" dedi şaşkınlıkla. Bu hâline gülesim gelirken hafiften güldüm. Şu an onunla konuşmam saçma olsa da konuşasım geliyordu. Papatyaların etkisinden çıkamadım.
"Yaş takıntın var mı?" diye sordu hemen. Bilmiş tavır takınarak başımı salladım.
"Tüh." dedi gülerek. Güldüm.
"Sen bunları değer verdiğin birine ver. Ben aldım kabul ediyorum. Teşekkür ederim. İlk defa çiçek hediye etti biri bana. İyi çalışmalar."
Yanından geçerken atıldı. "Çok genç duruyorsun bu arada. Yani yaşına göre daha gençsin. Umarım benim gibi yaş takıntına çarpmayan biri çıkar karşına. Çok mutlu olursun. Sen özel birisin. Sıcak geldin bana."
Teşekkür ettim. Elindeki papatyalara küçük bir bakış atıp elini indirdi. İçimden geçeni yaptım. Takıntılı biri değil.
"Düşündüm de almak istiyorum." dediğimde bir an duraksasa da hemen uzattı bana. Elinden aldım. Memnun hâlde yanından ayrıldım. Çocuk gibi papatyaları koklayarak yürüyordum. Benim de çiçeğim oldu.
Fakültenin kapısına doğru ilerlerken gördüğüm kişiyle duraksasam da durmadım. Bana bakmayı sürdürdüğünde önüme dönüp yanından geçtim.
^^
Çok güzel hediye :')
Keşke ben de alsam djanjs
Düşünceleriniz?
MutluyuzDeğilMi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonradan Gelen | Texting
SpiritualSiz| Merhaba Siz| Ben Gülnur Ören Siz| Makine mühendisliği 1. Sınıf öğrencisiyim Siz| Numaranızı üst sınıflardan bir kızdan aldım. Bölüm birincisiymişsiniz. Siz| Ben bu bölümü çok isteyerek tercih ettim. Çok ilgiliyim yani. Siz| Öyle böyle değil ço...