Kız Sen İstanbul'un Neresindensin

10K 581 106
                                    

Hoş geldiniz canımlar❤️

Özledik mi :))



"Cengiz hocam!"

Koşar adım koridor boyunca ilerliyorum. Birkaç kişi bana dönse de Cengiz hocanın umrunda değilim. Durmadım.

Sağa döndüğünde gözden kayboldu. Adımlarımı hızlandırıp devam ettim takip etmeye. Sağa döndüğümde sert bir şeye çarptım. Ne olduğuna anlam veremezken sıkıca tutuldum. Başımı kaldırdım hızla. Bal rengi gözlerini kırpmadan bana bakıyordu. Kalakaldım. Yutkunuşunu duydum birkaç kez. Kafam yeni yeni kendine gelirken vücudum alev aldı. Utançtan gözlerimi kaçırdım hemen. Beni anlamış gibi kollarını ayırdı benden. Birkaç adım uzaklaştım ondan. Çok çok utanıyorum.

"Kusura bakma, acelem vardı... Hızımı ayarlayamadım, özür dilerim."

Şaşkın bakışları beni daha çok çekindirirken saçma bir şekilde "Teşekkür ederim." diyerek yanından ayrıldım. Ben iyi değilim.

İçimden kendime söylenerek uzaklaştım ordan. İlk defa oldu. Yani çok yakın. Tövbe.

___

Yorgunluğa çare bulan var mı?

Varsa söylesin.

Gözlerim sulandı. Hayır ağlamıyorum. Yorgunum sadece. Yorganım nerde?

"Kapatıyoruz. Bitti mi işiniz?"

Başımı kaldırıp kütüphane görevlisi abiye baktım. Tamam der gibi başımı salladım. Tedirgin bakışlarını önemsemedim. Eşyalarımı toplarken akan burnumu silmekle meşguldüm. Yanağımdan süzülen yaşları silip tekrar başımı kaldırdım.

"Sağ ol, abi." deyip yanından ayrıldım. Kütüphaneden çıktığımda soğuk rüzgar yüzüme çarptı. Yüzümü buruşturarak montumun şapkasını başıma geçirdim. Yollara göz gezdirdim bir süre. Sol taraftan dümdüz ilerleyeceğim. Etrafıma bakınarak yürümeye başladım. Dersleri düşüne düşüne yurda geldim bile. Vakit kaybetmeden yurda girdim. Dinlensem iyi olacak.

___

Kabuslarla geçen gecemden sonra kahvaltı yapıyorum. Yarım bardak çay, üç zeytin, biraz peynir ve ekmek.

Telefonumdan ön kamerayı açıp yüzüme baktım. Gözaltlarım morarmış. Ben çok yorgunum. Zayıfladım da. Çirkin mi oldum ben? Kara-kuru kız tabirinin karşılığı gibiyim şu an.

Neyse, yaşıyorum çok şükür.

Gülümsedim kendime. Güzelim sanki. Şalımı düzelttim biraz. Yüzümü inceledim bir süre. Ablamın aldığı yüz kremlerinden alıp bakım mı yapsam kendime? Saç kıvırcıklaştırıcı, bugudi mi alsam ki? Farklılık iyidir. Kendime bakmam lazım. Yurtta, odanın içinde öyle gezinirim. Ara ara aynaya bakarım, iyi hissederim kendimi ya. Her şey kendim için.

Kendim için planlar yaparken gelen bildirimle irkildim. Sesini çok açmışım ayy. Kıstım hemen.

Bildirime tekrar tekrar baktım.

erneco_

|Uykusuzluktan ölüyorum gelmiyorum bir yere

Mesaja tıkladım. Sonra bir anda kayboldu mesaj. Yanlışlıkla bana attı.

Mesaj bölümünden çıkacağım vakit gelen mesajla duraksadım. Hâlâ yazıyor.

erneco_

|Gördün

|Kusura bakma yanlışlık oldu

|Günaydın bu arada

Aklıma dün ona çarpıp dümdüz baktığım geldi. Utandım yine.

oren.gulnurr

|Günaydın önemli değil

Uygulamadan çıkıp telefonun ekran kilidini kapattım. Yerimde dikleşip etrafıma baktım. Ayy bugün alışverişe mi çıksam? Kendime iyi davranmam lazım.

___

Sinemaya geldim. Bir defa yiyim, yine yemem diyerek aldığım patlamış mısırı kucağıma koyup yemeğe başladım. Filmin adını bilmiyorum. Aşk filmi dediler, girdim.

Zor toparlanan psikolojimi biraz daha dağıtıyorum. Garip bir aşk hikayesi. Bunların geçmişi de yok. Anlamadım.

Mısır çıtırdatırken kızın babası geldi. Kavga var. Meyve suyumdan içip dikkat kesildim.

Nörüyonuz, diye giriş yaptı kızın babası. Nereli acaba?

Ben Türk filmine girmişim, bir dakika. Adam konuşmadan önce yabancı zannediyordum. Bu kadar ilgisiz olamam. Kafam çok dalgın.

Sonra bir adam geldi ve kızın babası apar topar gitti. Kız da peşinden gitti. Oğlan kaldı. Etrafına baktı bi'. Sonra o da gitti.

Gözlerimi mısır patlağıma çevirdim. Az kalmış. Başımı kaldırıp filme döndüm. Araya müzik girdi. Ağır çekim ilerliyordu her şey. Yavaşça yerimden kalkıp sinema salonundan çıktım bende. Sıkıldım.

Dışarı çıktığımda terlediğimi fark ettim. Yanağıma dokundum. Sımsıcak. Dışarı attım kendimi. Yeşillik bir alan bulmam lazım. Daraldım. Böyle pöfür pöfür essin.

Çok da yeşil olmasa da bir banka oturdum. Kalan mısırlarımı çıtırdattım. Günüm sıkıcı geçiyor ama idare ediyorum, çok şükür.

Yerimden kalkıp çöpleri attım kutuya. Çöpleri yere atmayın artık. Kamu spotu değil bu. Çevrenin haklı stopu.

Biraz yürüdüm. Kaldırım boyunca ilerlerken bir park dikkatimi çekti. Salıncak boş. Koşar adım parka ilerledim. Kaptım bir salıncağı. Üzerine oturdum güzelce. Sallanmaya başladım. Ayy çok güzel. İstanbul'da da salıncağa binmedim demem artık. Güldüm kendi kendime. Ne saçmalıyorum ben?

Telefonumu elime alıp saate baktım. Yurda dönsem iyi olacak. WhatsApp'tan sonra Instagram'a girdim. Gelen birkaç mesaja baktım. Mesajlar bölümünden çıkarken onun hikaye paylaştığını fark ettim. Merak etsem de önemsemedim. Telefonun perdesini indirmek isterken yanlışlıkla hikayesine tıkladım. Aman!

Ders çalışıyorum sinyali veren bir kare var. Kendi yüzü pek belli değil. Fotoğrafa müzik eklemiş. Sesini açtım.

Kız Sen İstanbul'un Neresindensin?

Şaşkınım, yalanım yok.

Soyun buralı mı başka yerden mi
Huyun aşığına küsenlerden mi
Yeşilyurt Florya Bakırköy'den mi

Kız sen İstanbul'un neresindensin
Kız sen İstanbul'un neresindensin

Güldüm kendi kendime. Ayy bu ne?

Ben bu şarkıyı indiririm. Ve indirdim. Tavsiye ederim. Sevgilerimle.

^^

Ben çok sevdim bu şarkıyı ve indirdim jcnshd

Düşünceleriniz?

Nerelerdensiniz?

Sonradan Gelen | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin