Seni seviyorum

6.2K 394 71
                                    

Gülnur Ören

Gidiyorum. İstanbul'a gidiyorum. AŞTİ'de otobüsün kalkmasını bekliyorum. Nasıl gideceğimi bildiğim için annemle babamı yormayım diye tek başına geldim. İlk zaman onlar uğurlamıştı beni. Dün gibi aklımda.

Bugün bir üzüntü var içimde. Sebebini bilmediğim. Bir şey yapmak gelmiyor içimden. Dokunsam ağlayacak gibiyim. Gitmek istiyorum evet, lakin bir tarafım burda kalmak istiyor.

Annemle babamı bırakmak istemiyor muyum?

Annemle babamın tatlı duaları eşliğinde sevinçle ayrılmıştım yanlarından. İçimde özlemden ziyade huzur ve gurur vardı.

Niçin böyleyim, bilmiyorum.

Telefonumdan yükselen seslerle duraksadım. Montumun cebinden çıkartıp baktım hemen. Necati?

Heyecanla uygulamaya girdim. Mesajlar atmış.

erneco_

|Gülnur

|AŞTİ'de misin

oren.gulnurr

|Evet otobüsün kalkmasını bekliyorum

erneco_

|Tamam

Tamam?

Necati ER

Arabadan inip kapıyı kapattım hemen. Etrafıma bakarak koşar adım ilerledim. Hareketlilik vardı ve çok yoğundu burası. Alana geldiğimde gözlerim bir yere takılı kaldı. Tedirgin bakışlarla etrafına bakıyordu. Yerinden kalktı sonra. Hız kesmeden yanına doğru ilerledim.

Başını çevirdiğinde göz göze geldik. Bir an şaşırsa da neredeyse gözleri kapanacak şekilde gülümsedi. Seni seviyorum.

"Necati?" deyip bana yaklaştığında karşısında durdum.

"Ben geldim." dediğimde gözleri yaşardı. Yutkundum. Gülümsedi hemen.

"Hoş geldin. Ben... Ben geleceğini düşünemedim."

Güldüm. "Geç kalacağım diye çok korktum. Gitmeden görmek çok istedim seni." dediğimde güldü benim gibi. Umutluydu bakışları. Ona uzun uzun bakmak istedim.

"Necati..." dedi bakışları hüzne bulanırken. Gözlerini kaçırıp tekrar bana döndü. "Gitmem lazım. Otobüs kalkıyor."

Kendime geldiğimde "Tamam." diyebildim sadece. Çantasını alıp koluna taktı. Eli bavuluna tutunduğunda dudaklarımı araladım.

"Ne zaman geleceksin?"

Başını bana çevirdi. "Finaller biter bitmez gelirim. Güz tatilinde." dedi hafif gülümsemesi ile. Başımı sallayıp gülümsedim. Sonra bavulunun kulpundan tuttum. "Hadi uğurlayım seni." dediğimde bavulun kulpunu bıraktı. Elime aldım. Hâlinden memnun gözüküyordu.

Otobüslere doğru ilerledik.

"Serserilere selam söyle." deyip ona döndüğümde güldü. Güldüm onun gibi.

"Aleyküm selam." dedi gülüşleri arasından. "Minnak sevgilim sorarsa ne deyim?" dediğinde gözlerimi devirip tekrar güldüm.

"Gülo'ma iyi baksın." deyip göz kırptım. Yüzündeki gülümseme eşliğinde önüne döndü. Bu hâline sırıtırken başını bana çevirdi. Otobüsün yanına geldik. Yolcular sırasıyla biniyordu.

"Gülo'n kim?" dedi sahte kızgınlıkla. Bilmiyormuş gibi davranıyordu. Gülümsedim.

"O bilir." dediğimde onaylar sesler çıkardı. "Neco sen bana uçuyorsun?" deyip gözlerini kıstı sonra. İç çektim. Ne diyeceğim?

"Uçağa binmemiştin değil mi sen?"

"Binmedim." deyip sahte kızgınlıkla kaşlarını çattı. Sırıttım. "Birlikte binip uçarız." dedim hemen. Güldü.

"Hiç pes etmiyorsun da." dedi gülüşleri arasından. Gülüşüne takılı kaldım. Gözlerini bana çevirdiğinde içimden geçeni söyledim.

"Seni seviyorum."

Duraksadı. Gülüşü hâlâ benimleyken sözleri kalbimin atışını hızlandırdı. Onun gibi gülümsüyorum.

"Ben de seni seviyorum."

^^

Düşünceleriniz?

Çok mu uçtuk ne cjsn

Kendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz 💖

SeniSeviyorum.

Sonradan Gelen | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin