El öpmesi

5.9K 371 156
                                    

Biz geldiiik :))

Satır aralarında buluşalım ❤️


Gülnur Ören

"Yarın geliyorum, anne. Babama da söyle. Size güzel haberim var."

Gözlerimi aynaya çevirdiğimde ışıldayan gözlerimi fark ettim. Ayy çok heyecanlıyım!

"Oyy kızım!" dedi annem heyecanla. Güldüm. Sesi yüksek çıktığı için odadaki kızlar bile duydu. Dikkatlerini bana vermişlerdi. Devam etti annem. "Ne haberi? Uyuyamam ben, hadi söyle."

Biriyle görüştüğümü ve evlenmek istediğimi telefonda söylemem ne kadar doğru?

Boğazımı temizledim. Gülümsedim önce.

"Telefonda konuşulacak bir şey değil, anne. Ben şimdi hazırlık yapıyım, yine konuşuruz olur mu elma yanaklım?"

"Tamam." dedi sadece. İçinde kaldı kadının, ne yapsın. Mızmızlandım.

"Yaa anne gelince söyleyeceğim işte."

"Tamam yavrum benim. Sen sağ salim gel de ben sana en sevdiğin yemekleri yapacağım."

Ayy!

"Ayy tamam annem. Öptüm seni, babamı çok. Allah'a emanet olun."

"Sen de yaradana emanet ol. Dikkat et kendine kızım." dedi annem mutlu olduğu belli olan sesiyle. Duaları içten geliyordu. Yerim yerim.

Telefonu kapattığımda mesajlar geldiğini fark ettim. Uygulamaya girdim heyecanla.

erneco_

|Serserilerin karnı doydu

|Tiplere bak

Fotoğraf göndermiş. Hepsinin boyu uzadı, büyüdüler. Minnak sevgilim de büyüdü. Gitgide büyüyen gülümsememle fotoğrafa bakarken yeni bir mesaj geldi.

erneco_

|Üniversitedeki hocalarımla görüşeceğim bugün

|Yarın seninle yola çıkarım :)

oren.gulnurr

|İşte sıkıntı olmaz mı sana

|Ben de hazırlık yaparım bugün

|Vefalı öğrenci jxns

|Hepsi büyüdü:)

|Minnak sevgilim bile :')

erneco_

|JCJWNXW

|Güzelleşmişler gerçekten

|İzinliyim sıkıntı yok

|Tamam Gülo haberleşiriz:)

oren.gulnurr

|Neco

erneco_

|Gülo

oren.gulnurr

|Jgjfcjfj

erneco_

|Ben de seni seviyorum spfnwbs

oren.gulnurr

|Görüşürüz :)

erneco_

|Görüşürüz :)

Uygulamadan çıkıp ekran kilidini kapattım. İçimdeki heyecan ve mutluluk tarifsiz. Necati'yi seviyorum.

Sonradan Gelen | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin