Şarj 2 jfjs
Bölümü bırakıp gidiyorum. Satır aralarında buluşalımm :))
^^
Gülnur Ören
erneco_
|İstanbul'a geldin mi
oren.gulnurr
|Yeni yurda geldim mesaj aticaktim sana tam da :)
erneco_
|Çok şükür
|Dinlen güzelce uykunu al :)
oren.gulnurr
|Tamam Neco görüşürüz sonra
erneco_
|Görüşürüz❤️
Aklıma gelenle kocaman gülümsedim.
oren.gulnurr
|Seni seviyorum
Gördü. Yazıyor.
erneco_
|Seni istemeye ne zaman gelelim ❤️
Oha.
oren.gulnurr
|Üç yıl sonra lfdjdkg
erneco_
|O zamana kadar pembe arabayı alırım
|Ev de alırım Allah'ın izniyle
|Tamamdır sen okumana bak Gülo'm
|Geleceğimiz için çalışmam lazım
Mesajlarla bakışırken güldüm kendi kendime. Yerim ya. Salak.
oren.gulnurr
|Tamam Neco'm tutmayım seni çalışmana bak
erneco_
|❤️
|Allah rahatlık versin
oren.gulnurr
|Amin :)
|Sana da kolay gelsin❤️
erneco_
|❤️
___
Üzerimden atamadığım yorgunlukla fakülteye doğru ilerliyorum. Mutluyum ama.
Gözlerim serserileri ararken ismimi duymamla duraksadım. Başımı kaldırdım dalgınca. Mehmet Selim YURTOĞLU.
Tam karşımda durdu. Yorgun gözüküyor.
"Neden bana yalan söyledin? Evlilik düşüncen olmadığını söyledin. Sonra Necati ile samimiyetin... Sen her erkeğe böyle misin?" dedi hiddetle. Sertçe yutkundum. Ne saçmalıyor?
"Sen-"
"Ama anladım seni..." diyerek sözümü kesti. Devam etti. Dinlemiyor beni. "Sen sevgisizlikten yolunu şaşırmış kızsın. Ufacık bir sevgi görsen hayaller alemine dalıyorsun. Necati gibi geniş bir insanın ilgisi seni uçurdu. Gururluyum ayaklarına içini çok iyi gizliyorsun. Sen baştan haklıydın. Sen evlenmemelisin. Çünkü birinin ufacık ilgisi başını döndürüyor-"
"Kes sesini!" diye bağırdım. Boğazıma oturan yumru sinirlerimi bozuyordu. Aklıma karşılıksız sevdiğim insanlar geliyor. Sessizce beklediklerim. Sevgi görmeden sevdiklerim.
"Bir halt bildiğin yok! İstemediğimi söyledim. Ben sana duygusal şeyler hissetmiyorum. Eğer böyle düşünüyorsan uzak dur benden. Ne diye karşımdasın? Güzellikle istemediğimi söyledim. Ama sen ısrar ettin-"
"Neden Necati ile birliktesin?" deyip yaklaştı bana. Kaşlarımı çattım. Saplantılı.
"Salak mısın sen ya?" diye çıkıştım. "Sanki sevgiliymişiz gibi konuşma. Bana ettiğin o kadar laftan sonra hâlâ seviyorum demeye getiriyorsun lafları."
"Aynen salağım. İlk ben sevdiğimi söyledim sana. Sırf o yanında olduğu için ondan etkilendin. Onun yerinde ben olsaydım her şey başka olabilirdi."
Derin nefes alıp verdim. Sert bakışları ruhumu sıkıyor.
"Bak Mehmet Selim... Ben senin kötülüğünü istemedim, istemem. Kimsenin kötülüğünü istemem. Ben ilişki konularında sorunlar yaşadım ancak bunlar tamamen kişiseldi. Olan bana oldu kabaca. Ben senden bir şey hissetmiyorum."
"Necati'yi seviyorsun ama. Ne yaptı da evliliğe ısındırdı seni?"
Pes etmiş gözüküyordu. Üsten bakışları bunu açık ediyor. İçimden geçeni söyledim.
"Yitirdiğim umudu verdi bana. Sen de sana umut verecek kişiyle ol."
^^
Düşünceleriniz?
Necati?
Gülnur?
Mehmet Selim?
Ben? Kgks
Kendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz ❤️
AşkAşkAşk!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonradan Gelen | Texting
SpiritualSiz| Merhaba Siz| Ben Gülnur Ören Siz| Makine mühendisliği 1. Sınıf öğrencisiyim Siz| Numaranızı üst sınıflardan bir kızdan aldım. Bölüm birincisiymişsiniz. Siz| Ben bu bölümü çok isteyerek tercih ettim. Çok ilgiliyim yani. Siz| Öyle böyle değil ço...