Merhabalar
Baştan söyleyim bölüm yine kısa. Ben bu platformda hem kısa hem uzun bölüm yazıyorum. Bazı yazarlar çok uzun bölümler paylaşıyorlar. Bir haftada bir ya da daha uzun sürede bir yayınlıyorlar bildiğim kadarıyla. Belki daha erken, bilmiyorum. Her bölümün bir konusu vardır, başlığı olduğu gibi. Öyle ilerler. Kurgu bölümlerden oluştuğu gibi bölümler de belli olaylar üzerinden devam eder. Kurgulamak zor iş bence. Bazen çok kolay, bazen zor işte. O olayın içine girmek bambaşka. Karakterleri kendi yerine koymak. Bir şekilde emek veriliyor. Yazılıyor, okunuyor.
Bu platformda herkes istediğini yazıp paylaşabiliyor. Yorumlarınızı dikkate alıyorum, bu sebeple açıklama yapmak istedim. Her yazarın yazarlığı farklıdır ;)
Çalışma hakkında da açıklama yapmak istiyorum. Oğlanlar karışmış. Kim kim, falan oldu jfnejd
Bu kızı da herkes seviyor falan durumları. Bazen dikkatli mi okunmuyor yoksa ben mi açık yazmıyorum diye düşünmüyor değilim. Bu bölümde daha iyi oturur belki.
erneco_ dediğiniz Necati ER oluyor. Neco. Gülnur bankta otururken yanına gelen kişi. Sistemden notlarını görmüştü. Kedileri seven. Kısacası bal gözlü olan ;)
Mehmet Selim YURTOĞLU'nu biliyoruz zaten.
Diğer kişiler de kurgunun içinde kısa yer aldılar.
Neyse bölüme geçelim. İyi okumalar.
^^
Mehmet Selim YURTOĞLU
"Birincilik konuşmanı hazırladın mı?"
Faik hoca memnun gözüküyor. Ara ara konuşur benimle. Gülümsedim.
"Bir şeyler karaladım." dediğimde başını salladı. Önüme döndüm. O sırada Necati'nin sesini duydum. Aklıma Gülnur geliyor.
Ona sarıldım. Onunla konuşmak istemiştim. İlk defa hissettiğim duyguları ona anlatmak istedim. Sonra bir dakika, dedi bana. Ona sevgimi göstermek için aklıma ilk geleni yaptım. Sarıldım. Rahatsız oldu. Aptallık ettim. Duygularımı söylemeden sarılmak... Dediği gibi salağım ben.
"Kardeşim başarın daim olsun."
Duyduğum sesle yanıma döndüm. Necati yanıma geldi. Aklıma Gülnur ile samimi oluşu geliyor. Kaşlarımı çattım. "Sağ ol." dedim soğuk sesle. Herkese mesafeliyim zaten.
Faik hocanın çıktığını görünce ben de amfiden çıktım. Gülnur'u bulup özür dilemem lazım.
___
Gülnur Ören
Akan burnumu silip burnumu çektim hafifçe. Şifayı kapmışım. Gece üşüdüm. Gözlerim de akıyor.
Birkaç yudum su içip oturduğum banktan kalktım. Fakülteye doğru ilerlerken ismimi duymamla başımı kaldırdım. Mehmet Selim YURTOĞLU.
Kaşlarımı çattım. Birkaç adım mesafe kalacak şekilde karşımda durdu. Mahcup bakışları ile duraksadım. Konuşmaya mecalim yokken ne diyeceğim ben?
"Özür dilerim." dedi birden. Dokunsam ağlayacak gibiydi. Burnumu çekiverdim. Yüzüne bakmayı sürdürdüğümde kaşlarını çattı.
"Hasta mısın?" dedi sonra. Gözlerimi kaçırıp burnumu peçeteyle sildim. Dün yaptığı salaklık için özür diliyor. Onun hakkında düşündüklerim doğru. Aşk meşk işlerinde fos. Benden hoşlandı ve sevgisini öyle göstermek istedi. İlk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum. İçim burkuldu. Ancak bu yaptığını kabul edilebilir kılmaz.
"Anlıyorum." dedim tıkalı burnumla. "Seni anlıyorum. Benden hoşlandığını anladım-"
"Kötü niyetim yok, Gülnur. Ben ilk defa böyle şeyler hissediyorum. Seni rahatsız ettiğim için özür dilerim." dedi beklentili hâlde. Burukça gülümsedim. Derin nefes alıp verdim önce.
"Bak..." dedim samimiyetle. Dikkatini bana verdi. "Sen başarılı birisin. Önünde çok güzel hayat var. Eminim mezun olduktan sonra güzel bir işin de olur. Ben..."
Durdum. Bu meseleler duygusallaştırıyor beni. Dikkatle beni dinliyordu. Bana değer verdiğini anlıyorum ama bu hissiyatlar zamanla şekillenir, bilmiyor.
"Ben biriyle görüşmek istemiyorum. Ben evlenmeyeceğim. Öyle bir düşüncem yok yani. Nasıl desem... Kız-erkek ilişkileri beni yoruyor. Önceden çok isterdim ama şimdi istemiyorum. Anlıyorsun değil mi beni?"
Gözlerini benden ayırmadı. Yutkundum. Hastalığımdan olsa gerek gözlerim doldu. Özensizce gözlerimi silip gülümsedim.
"Umarım çok mutlu olursun... Beklentilerini veremem ben sana. Ben sevilmek nedir bilmem ki." deyip güldüm acıyla. Neden bunları anlatıyorum, bilmiyorum.
"Seni sevmediler mi?" dedi hüzünle bakan gözleriyle. Sertçe yutkundum. Ne diyeceğimi şaşırırken güldüm seslice. Sonra uzaklaştım ondan. Dalgaya vurdum. "Sevmediler. Kendine iyi bak." dedim gülerek. Arkama dönüp fakülteye doğru ilerledim. Yanaklarımdan süzülen yaşlarla başımı eğip adımlarımı hızlandırdım.
^^
Düşünceleriniz?
Mehmet Selim YURTOĞLU?
Gülnur Ören?
Kendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz 🌹
Sevmediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonradan Gelen | Texting
SpiritualSiz| Merhaba Siz| Ben Gülnur Ören Siz| Makine mühendisliği 1. Sınıf öğrencisiyim Siz| Numaranızı üst sınıflardan bir kızdan aldım. Bölüm birincisiymişsiniz. Siz| Ben bu bölümü çok isteyerek tercih ettim. Çok ilgiliyim yani. Siz| Öyle böyle değil ço...