Aşık olmak ne demek?
Nasıl bir şey?
Sevilme ihtiyacı ruhumuzun gıdası mı?
Sevilince ruhum doyar mı?
"Gülnur..."
Gözlerimi tavandan çekip başımı Efsun'a çevirdim. Ne oldu der gibi bakıyor bana. Elimdeki telefonu yorganımın altına sıkıştırıp gülümsedim. Bölüm yazamadım bir türlü.
"Ne yapıyorsun?" dedi masumca. Kısa saçlarını kulağının arkasına getirip yatağımın kenarına oturdu. Çekmediğim aşk acısını çekiyorum, diyemem.
"İş güç, ne yaparsın." dedim umursamazca. Şüpheli bakışları beni tedirgin etse de sallamadım. Rahat kızım ben. Bilen bilir, kafamız harika.
"Ağlamışsın, gözlerin çapaklanmış gözyaşlarından."
Elim hızla yüzüme giderken huzursuzca kıpırdandım yorganın altında. Pis oldum iyice.
"Ayy kusura bakma. Özür dilerim-"
"Ne kusuru, hadi kahvaltıya inelim. Karnın aç değil mi?"
Cıkladım. "Benim hakkımı da sen ye. Ben içime çekilmem lazım."
Kaşlarını çattı. O sırada Gizem girdi odaya. Telaşlı hâli var.
"Kalk Gülnur kalk! Aşağıda bir oğlan seni bekliyor."
Kaşlarımı çattım. "O kimmiş lan?" diye çıkıştığımda Gizem gülerek gözlerini devirdi.
"Çok kibarsın. Ne bileyim, kendin bak."
Oflayarak yerimden kalktım. Başıma şal dolayıp utana sıkıla üzerime montumu giydim. Ne yapacağım ben?
"Kızlar, görüşmek istemiyor, deyin. Beni rahatsız etmesin. Ben elin adamıyla ne konuşacağım?"
Arkamı döndüğümde kollarını birbirine bağlamış hâlde seyirci gibi beni izlediklerini fark ettim. Sonra sırayla çıktılar dışarı. Peşlerinden gittim.
Aşağıya indiğimde ortam sakindi. Etrafıma bakınarak ilerliyorum. Dış kapıdan çıktığımda bir köpek gördüm. Kaldırımda güneşleniyor. E kimse yok.
Tekrar yurda döndüm. Yemekhaneye indiğimde güzel kokular doldu burnuma. Kızları göremedim. Sonra boş bulduğum yere oturdum. Oğlan sıkılıp gitti herhalde. Aç karnımı doyurayım en iyisi.
"Vize iğrenç geçti. Bu gidişle dımdızlak kalacağız. Zengin koca bulmak şart."
Ağzımda zeytin, başımı kaldırdım. Oha.
"Genelde tembeller zengin oluyor. Ama özel de okumuyoruz ki. Burda herkesin kafa zehir gibi. Neyse çıkar herhalde biri. En azından eğleniriz, fena mı olur?"
Ben nereye düştüm ya?
"Merhaba." dedi zengin koca arayan kız. Tepkisiz baktım yüzüne. Devam etti.
"Gökçe baksana şuna." dedi gülerek. "Kesin inek öğrencidir bu. 18'ine girdin mi?"
Ağzımdaki lokmayı yutup yerimde dikleştim. Önüme döndüm sonra.
"Kız konuşsana. Ne diye konuşmuyorsun?"
Auram bozulur.
Aralarında fısıldaştılar. Güzelce kahvaltımı yapıp yerimden kalktım. Odaya doğru ilerlerken bir taraftan telefonuma bakıyorum. Öğle ezanına daha var. Ne yapsam acaba?
"Gülnur."
Kollarımdan tutulmamla irkildim. Gizem önüme geçti hemen.
"Ne dedi oğlan sana?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonradan Gelen | Texting
SpiritualSiz| Merhaba Siz| Ben Gülnur Ören Siz| Makine mühendisliği 1. Sınıf öğrencisiyim Siz| Numaranızı üst sınıflardan bir kızdan aldım. Bölüm birincisiymişsiniz. Siz| Ben bu bölümü çok isteyerek tercih ettim. Çok ilgiliyim yani. Siz| Öyle böyle değil ço...