Tatlı tatlı bir şeyler

3.8K 284 33
                                    

Selamün Aleykümm :)

Beni Spiritüel'de zirvede bırakan siz okurlarıma teşekkür ediyorumm❤️ iyi ki varsınız 🥺😍

İyi okumalar🥰

Mehmet Selim YURTOĞLU

"Muhammet Çağlar YURTOĞLU. Nasıl?"

Başını göğsümden kaldırıp gözlerime baktı. Gülümsedim. Göz kırptım önce.

"Neden Muhammet Çağlar?" dediğimde yerinde kıpırdanıp kalbimin üzerindeki elini omzuma çıkarttı. Gözlerinin içi parlıyordu.

"Muhammet Çağlar, değil. Muhammet Çağlar YURTOĞLU." dedi bilmiş tavır takınarak. Güldüm. Gülüşüme katıldı.

"Benim ismime benziyor." dediğimde başını salladı. Düşünceli hâle büründüm. "Ama farklı."

"Mehmet, Muhammet aynı anlam taşıyor. Peygamberimizin ismi..." Durdu. Başından öptüğümde güler yüzüyle devam etti konuşmaya. "Selim, iyi huylu demek. Sen sahiden iyi huylu adamsın."

"Öyle miyim?" dedim sözleri ruhumu okşarken. Eliyle hafifçe yanağıma vurup sıktı. "Öylesin." deyip gözlerini kıstığında dudaklarında gülümseme yakaladım. Yanağımı bırakmamakta kararlıydı. Gülüp gülmemek arasında kaldım. Yanağımı çekiştirdiğinin farkında değil, acıdı.

Karıma yaklaşıp yanağından hızla öptüğümde yanağımı bıraktı. Kollarını boynuma dolayıp yanağımdan öptü birkaç defa. Aklıma gelenle sırıttım.

"Oğlumuz bana benzesin istiyorsun değil mi? İsmi de benzesin istiyorsun."

Ellerini omuzlarıma getirip yavaşça benden ayrıldı. Ellerimi beline yerleştirdim o sırada. Kahverengi gözlerini bana dikti. Karım benim.

"Sadece ben şımarıyorum zannediyordum. Şımardın mı sen?" deyip yanaklarımı sıktığında kaldım. Gülerken gözleri kısılıyordu. Dudaklarımda huzurlu bir gülümseme peydah olurken gözlerimi karımdan ayıramadım.

Parmaklarını serbest bırakıp elleriyle yanaklarımı sardı. "Çağlar ismini çok sevdiğimden Çağlar dedim. Ama başka isim düşünebiliriz. Muhammet başında olacak ama. Sonrası fark etmez." dedi ciddiyetle. Konuşurken yanaklarımdaki ellerinin parmaklarını kıpırdatıyor ve mimiklerini eksiksiz kullanıyordu. "Olur mu?"

"Olur, karıcığım. Sonuç olarak küçük Mehmet Selim doğacak. İsmi Muhammet Çağlar olmuş, ne fark eder?" deyip sırıttım. Karımla uğraşmayı seviyorum.

"Şımarma hemen." dedi uyarır sesle gülerek. Muzip bir ifade vardı yüzünde. Bu hâline gülerken başım arkaya düştü ve duvara çarptım kafamı. Yüzümü buruştururken daha fazla gülmeye başladım.

"Mehmet Selim ya! Gülüyorsun bir de." deyip elimi saçlarıma daldırdı. Elini duvara çarptığım tarafa getirdiğinde gülüşü donuktu. Elini tuttum.

"Bir şey yok, iyiyim Gülnur'um-"

"Acıdı mı?" dedi tedirgince gözlerime bakarak. Dudaklarını büzdü. Yüzünü avuçlayıp yanağını okşadım. Beklentili hâlde bana bakıyordu. Hamileliğinde daha duygusal oldu. Bir keresinde kaldırımda yürürken karıncaya basıp sersemlettiği için ağlamıştı. O günden sonra karıncalara daha çok dikkat ediyor. Karımın hassasiyeti bana da geçti. Karıncaları takip ediyorum.

Gözleri sulanmak için yer ararken yaklaşıp öptüm şefkatle. Dikkatini bana versin istedim. Karımdan yavaşça ayrıldığımda gözlerini araladı. "Acımamış?" deyip kızarmış burnunu çekti hafifçe. Benden onay bekliyordu. Büyümüş karnından yetişebildiğim kadar kollarımı bedenine sarıp güldüm. Başını boynuma gömdü.

Sonradan Gelen | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin