Yanındayız

4.8K 337 125
                                    

Gülnur Ören

"Başka bir isteğiniz var mı?"

"Yok, teşekkür ederim." diye mırıldandım. Garson yanımdan ayrıldı. Sipariş ettiğim döneri yemeğe başladım. Güçsüz düştüm iyice.

Dönerimin birini yarılamışken duyduğum sesle duraksadım. Başımı kaldırdım sakince.

"Farklılık iyidir her zaman, kardeşim." dedi genç oğlan. Karşısında onun gibi genç biri vardı. Arkası dönüktü bana. Sandalyeyi çekerken biraz gördüm yüzünü. Mehmet Selim YURTOĞLU?

Önüme dönüp dönerimi yemeğe devam etmeye çabaladım. Aklıma Necati'nin sözleri geliyor. Üzülüyorum.

Sen ne istediğini bilmiyorsun, Gülnur.

Bilmiyor muyum?

Yaşaran gözlerimle sertçe yutkundum. Sevgi, bir insanı olduğu gibi kabul etmek değil midir?

Başta kimseyle evlenmek istememekte doğru karar vermişim bence. İşime adarım kendimi. İnsanlara faydalı olurum. Yavaş yavaş kilo da alıyorum. Anne olmak nasip değilmiş demek ki.

İkinci dürümü elime alsam da yiyemedim. Canım istemedi. Ama yiyeceğim. Kendim için yiyeceğim. Üstüne tatlı bile yerim. Ben canımı pazardan bulmadım.

Birden gelen iştahla dürümümü yerken telefonumdan yükselen sesle duraksadım. Çok çıktı sesi.

Şeyma: Tatlımm

Ayy yerim.

Siz: Şekeriiim

Şeyma: Dışarıda birkaç işim vardı. Müsaitsen buluşalım mı😁

Siz: Wp den konum atıyorum 😎😁

Konum attım. Hemen gördü. Gülümsedim.

Çok beklemeden dönerciye geldi. Buluşma yerimiz harika.

Dürümümü yeni bitirmişken ayağa kalkıp onu karşıladım. Hemen sarıldık birbirimize. İştahım açıldı, bir tane daha döner yerim ben.

"Hoş geldin!" dedim heyecanla. O da benim gibi heyecanlıydı. Onun samimiyetini çok seviyorum.

"Hoş buldum." dedi gülümseyerek. "Yanakların etleniyor sanki." deyip gözlerini kıstığında gözlerimi devirip güldüm. Puding yanaklı seni.

Yerlerimize geçip birer döner sipariş ettik. Gençleştim resmen.

Daldığımız koyu sohbetle birlikte dürümlerimizi gömüyoruz. Yapılacak listesine not alınmalı aktivite. Gerekli mercilere duyurulur.

Ağzımdaki lokmayı yutup ayranı elime aldığımda gözlerimi dalgınca çevirdim. Sert çehresi gülümsüyor. Ayakta duruyor. Ona bakmayı sürdürdüğümde gözlerini kaçırıp kasaya döndü. İrkildim.

"Ne oldu?"

Önüme döndüm. Şeyma anlamaz gözlerle bana bakıyordu. Omuz silktim. Meraklansa da üstüme gitmedi. Ve beni güldürmeye devam etti. Ne güzel arkadaşlar biriktirmişim hayatımda. Şükürler olsun.

___

Son final sınavını bitirdikten sonra yurda döndüm. Bu gece yola çıkıyorum. Ankara'ya dönüyorum. Ailemi çok özledim.

Kalan eşyalarımı toplarken telefonumdan yükselen sesle irkildim. Biri arıyor.

Yatağın üstündeki telefonu elime aldım hemen. Arayan kişiye baktığımda kocaman gülümsedim. Canım Babam arıyor.

"Mühendis Gülnur Hanım'la mı görüşüyorum?" dedi babam canlı sesiyle. Güldüm. Baba ya...

"Evet, benim Yavuz Bey. Keyifler nasıl?" dedim gülerek. Annemin arkadan sesleri geliyordu.

"Harikayız, güzelim."

Sesi coşkulu geldi. Güldüm. Sonra annemin sesini duydum. "Şahane... Şahane..."

Ben bu anne ve babanın kızıyım.

"Nasılsın güzel kızım?"

"İyiyim, baba. Yarın sabah orda olacağım ya inşallah, eşyalarımı toparlıyordum."

"İyi kızım. Yarın geldiğinde güzelce kahvaltımızı yaparız. Güzelce dinlenirsin." dedi babam keyifle. Gülümsedim.

"Sağ olun, baba. Eksik olmayın."

"Sen de sağ ol. Canını sıkma, üzülme biz yanındayız. Biri seni üzecek bir şey derse cevabını ver. İçine atma."

Gözlerim yaşardı. Canım babam, canım annem...

"Evlenmek zorunda değilim zaten baba ben. İnsanlığa yararım dokunur, hep yanınızda olurum. Hem istediğin gibi bahçeli bir evimiz olur, hayvanlarımız... Kendi yiyeceğimizi kendimiz üretiriz. Mis gibi yaşarız." dediğimde babam onayladı beni.

"Nasip... İki senen kaldı. Sonra tekrar eline işini alırsın. Yavrum benim."

"Canım babam benim." dedim gülerek. "Amin, inşallah." dedim sonra. Vedalaştıktan sonra telefonu kapattım.

Giysilerimi katlamaya devam ederken telefonumdan gelen sesle duraksadım. Elime aldım telefonu. Necati'den mesaj gelmiş.

Necati: Gülnur

Necati: Seni sevdiğimi biliyorsun

Necati: Benden uzaklaşmanı istemiyorum

Necati: Bana soğuk davrandığın için sinirle soyledim

Necati: Kendini iyi hissetmen için tanıdığım bir psikolog var

Necati: Daha iyi olacağına inanıyorum

Sinirle soludum. Ellerim titriyor.

Siz: Sen kimsin ya

Siz: Çok istiyorsan kendin git psikoloğa

Siz: Söyledim sana her şeyi

Siz: İşine gelmedi

Necati: Sen kendinde değilsin

Siz: Bana sorunluymuşum gibi davranma haddini bil

Siz: Uzak dur benden bir daha mesaj atma bana

Siz: Kimsenin ilgisine ihtiyacım yok benim defol git

Numarayı engelledim. Instagram'a girdiğimde önüme bir gönderisi düştü. Arkadaşlarıyla çekildiği fotoğraf. Gayet mutlu gözüküyor. Takipten çıkıp engelledim. Yatağıma oturdum sonra. Gözlerim doluyordu. Ben güzeli istedim. Yaptığı fedakarlıklarla beni bırakmaz sandım. Fazla güvenmişim ona. Ben bir insanı ölçüsüz sevmişim.

^^

Düşünceleriniz?

Sevginin ölçüsü olur mu?

Kendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz 💖

Yanındayım.

Sonradan Gelen | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin