Muhatap değilim

9.4K 567 231
                                    

Ben kimim?

Gülnur Ören'im.

Yüzüm neden bu kadar solgun?

Bilmiyorum.

Biraz daha mutlu olmalıyım bence. İçimden gele gele gülüp mutlu olmalıyım. Evet, bence öyle olmalı.

Son zamanlar derslerime daha sıkı çalışıyorum. Notlarım yükseliyor ve ben derece yapmak istiyorum. Donanımlı mezun olmak ve kendimi geliştirmek. Bakmayın heyecanlı oluşuma, tatliş duruşuma. Aklı başında bir kızım ben, çok şükür.

Instagram'a girip bir fotoğraf paylaştım. Gökyüzünü çekmiştim. Özgürüz.

Çok beklemeden bir beğeni geldi. Baktım.

erneco_ senin fotoğrafını beğendi.

Bölüm ikincisi olarak çok iyi örnek oluyor. Telefon bağımlısı.

Öylesine sayfasına girdim. Bugün yeni bir fotoğraf paylaşmış. Dikkatle baktığımda minnak sevgilimi gördüm. Yanağını sıkmış. Ulan.

oren.gulnurr

@erneco_ hayvanları koruyalım #hayvansevgisi

Biraz beklememin ardından yoruma yanıt geldi. İşsiz bence.

erneco_

@oren.gulnurr tüyleri yumuşacık #hayvansevgisi

Mesaj bölümüne girdim hemen. Finaller hakkında soru soracaktım, aklıma geldi.

oren.gulnurr

|İyi akşamlar

|Soru sorabilir miyim finaller hakkında

erneco_

|İyi akşamlar

|Evet sorabilirsin

Gülümsedim. Aklıma takılan soruları tek tek sordum, cevapladı.

oren.gulnurr

|Teşekkür ederim sağ ol :)

erneco_

|Önemli değil :)

Mesaj bölümünden çıktım. En iyisi biraz daha ders çalışayım. Sonra uyurum.

___

Aheste aheste okula gidiyorum. Bugün güneş bir başka doğdu sanki. İçim huzurlu, güzelliğime güzellik katıldı sanki.

Söylemek istediklerim bu kadar.

Fakülteye doğru ilerlerken banklarda oturan öğrencilere baktım. Karşıdaki bankta o vardı. Elinde kitap var. Dünyayı kurtaracağım, havasında bir duruşu var. Kurtarır belki.

Sayfayı değiştirirken başını kaldırdı. Yakalandım.

Bal rengi gözleri güneşte farklı renge dönüşmüştü. Daha güzel. Yani hoş.

O an aklıma bir şarkı geldi.

Yavrum baban nereli
Nereden bu kaşın gözün temeli

Ne diyorum ben?

Utançtan yanaklarım alev alırken gülerek ayağa kalktı. Bana doğru gelirken sivri zekamı yokluyordum.

"Mühendislik okuyanlar kitap okur muydu ya?" dedim normal bir şeyden bahsediyormuş gibi. Elindeki kitaba küçük bir bakış atıp bana döndü tekrar. Gülümsüyordu. Yüzüne baktıkça bakasım geliyor. Bende bir sorun var galiba.

"Okur, neden okumasın." dedi ışıldayan gözleriyle. Benimle konuştuğuna memnun gözüküyordu. Ben gülümsedim. Güzel enerjisi bana geçti sanki. Mutluyum işte.

"Ben pek kitap okumam." dediğimde elindeki kitabı bana uzattı. Kitaba baktım. Bilim kurgu bir kitaba benziyor. İyi.

"Bunu okuyabilirsin. İkinci kez okuyordum zaten. Hem tartışırız, güzel olur."

"Zamanım yok." diyerek kestirip attım. Sanki ettiği teklifleri kabul etsem ona aşık olacakmışım gibi. Yok, istemez.

"Tamam." dedi durgunca. Gülümsedi yine. "Teklif var, ısrar yok." dediğinde ben de gülümsedim onun gibi. Ben bu oğlandan nasıl uzaklaşacağım?

Instagram'da takip isteğini de kabul ettim. Düşündüğüm olmaz bence. Yok ya, olmaz.

"Ne düşünüyorsun?"

Sorduğu soruyla afalladım. Yutkundum önce.

"Ben gidiyorum." diyerek fakülteyi gösterdim. Güldüm biraz. Yüzünde beliren gülümseme ile yanından ayrıldım. Son zamanlar fazla abartıyorum.

___

Harika geçen bir dersin sonunda güzelce toparlanıp çantamı koluma taktım. Baştan aşağıya çok tatlişim. Çünkü pembe giydim bugün. Siyah giysem de tatlişim ama olsun. Çocukluğumun rengi pembiş, nasıl olmam ki tatliş?

Kapıya doğru ilerlerken önüme çıkan kişiyle irkildim. Tam karşımda durdu. Çatık kaşlarından kötü enerji saçılıyor. Mehmet Selim YURTOĞLU.

"Konuşabilir miyiz? Beş dakika."

Gözlerimi etrafta gezdirmek kısa sürdü. Muhatabı benim. Sinirlendim. Kaşlarımı çattım önce.

"Ne yaptığının farkında mısın? Birkaç defa seninle konuştum diye arkadaşınmışım gibi rahat konuşamazsın benimle. Alacaklı gibi giriyorsun bir de?!"

Yüzünü çevirip sıkıntılı nefes verdi. Beni erkek avcısı gibi görüyordu. Attığı tripli mesajlar falan. Avlanmak gibi niyeti mi var? Tövbe ya.

Yanından geçerken bana engel oldu. Birkaç kişi derslikten çıkmamıştı daha. Bizi izliyorlar. Sinirleniyorum.

"Sadece beş dakika." dediğinde pes etmeyeceğini anladım. İlk defa böyle aksiyonlu şeylerle karşılaşıyorum. Sapık mı yoksa? Allahım.

"Bir dakika ne diyeceksen de. Bir daha yakınımda görmeyeceğim seni. Derdin ne senin salak!" dedim sinirle. Argo kelime kullanacak kadar sinirlenmemeliydim.

Beni kendine çekip birden sarıldı. Kaldım. Ne? Ne oldu?

"Kızma bana." dedi fısıltıyla. Utançtan yanaklarım yanarken gözlerim doldu. İttim onu. Kollarını ayırdı benden. Salak!

Yüzüne bakmadan çıktım derslikten. Tehlikeli insanlar.

___

Yemekhanedeydim. Biraz yemek yedim. Boş boş etrafıma bakıyorum. İştah kalmadı bende. Sinirlerim bozuldu.

"Sonunda yer bulduk. Neco köşeye geç."

Başımı sesin geldiği yöne çevirdim. Neco?

Bir erkek grubu bir masayı doldurdu. Keyifleri yerinde gözüküyor. Serserinin de keyfi yerinde. Serseri mi?

Önüme döndüm. Muhatap değilim.

Yemeğimi yemeğe devam ettim. Yemeğime kaptırmışken başımı kaldırdım dalgınca. Bana baktığının farkında değildim. Kaşığı sallayıp gülümsedi. Bu, afiyet olsun demek sanırım.

Ne tepki vereceğimi şaşırırken ağzımın dolu olduğunu fark ettim. Ağzımı kapattım hemen. Ağzımdakileri yutarken yanındaki arkadaşı döndü bana. Gözlerimi ona çevirdim. Arkadaşının kolundan tutup yemeği işaret etti. Yemeğine odaklandı, arkadaşı. Masada muhabbet dönüyordu ama o bana bakıyor. Ben de bakıyorum.

Elimi ağzımdan çektiğimde gülümsemek geldi içimden ama gülümsemedim. Kendine gel.

Önüme döndüm. Yurda gidince sıkı bir ders çalışıyım.

^^

Muhatap değiliz vnwjnc

Düşünceleriniz?

Yorum ve oylarınız motive ediyor beni. Görüşürüz ;)

KariyerYapacağız.

Sonradan Gelen | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin