Ayay Spiritüel'de #1 oldukkk! :))
Çok sevirem sizii🤭❤️
Bölüme geçelim🤩
Gülnur Ören
"Neco- Yani Necati?"
Kolumda hissettiğim baskıyla kendime geldim. Başımı çevirdim dalgınca. Aybüke sorgulayan gözlerle bana bakıyor. Aklıma gelenlerle yanaklarım alev aldı.
Yaklaşık on dakika önce...
Necati diye bir oğlan var. Son sınıf, mezun oldu. Gözleri iri ve bal rengi. Çok güzel. Allah sahibine bağışlasın.
Ayy Aybüke, galiba aşık oldum.
Yutkundum sertçe. Önüme döndüğümde bana bakıyordu. Gözleri yine iri ve bal rengi. Yani çok güzel.
Utanıyorum.
Sen nerden çıktın ya?
"Ben geldim." dedi gülümseyerek. Çok tatlı.
"Hoş geldin." diyerek gözlerimi Aybüke'ye çevirdim. Ciddiyetle Necati'ye bakıyor. Bu bakışı biliyorum. Arkadaşım benim, bakışı. Aybüke beni kimseyle paylaşmak istemez.
"Hoş buldum."
Önüme döndüm. Gözlerim yüzüne takılı kalırken yanımdan gelen sesle irkildim. Aybüke'nin telefonu çalıyor.
Telefonu çantasından çıkartıp çok beklemeden açtı. Kısa konuşmanın ardından kapattı telefonu. Karşımda Necati varken konuşmasına odaklanamadım. Bir şey demeden bekliyor beni.
"Canım, benim gitmem gerekiyor. Sen ne yapacaksın?" deyip Necati'ye kısa bir bakış attı. Ne yapacağım?
"Ben de biraz sonra eve geçerim, görüşürüz." deyip gülümsedim. Necati ile konuşmam lazım. Buraya gelmiş.
Birbirimize sarılıp vedalaştık. Aybüke düşünceli hâlde istemeye istemeye ayrıldı yanımdan. Önüme döndüm.
"Neden geldin?" dedim birden. "Beni kandırdın." deyip kaşlarımı çattım sonra. Bana bakmayı sürdürdüğünde kendime engel olamadım ve başımı çevirip güldüm. Gülüşüme katıldı.
"Özür dilerim, sürpriz yapmak istedim sadece." dedi beklentili hâlde. Uzun zaman sonra ilk defa böyle duygular hissediyorum. Sahiden aşık mı oldum ben? Hoşlantı?
Bunun adına ne denir?
"Çok güzel bakıyorsun."
"Hı?" dedim birden. Gülümsedi. Gözlerini kapatsa olmaz mı?
Saçmalıyorum.
Mesajlaşırken ne kadar normal geliyordu. Ama karşımda kanlı canlı olması fazlasıyla utandırdı beni. Ne yapıyorum ben?
Utangaç hâlimle gözlerimi etrafta gezdirirken boğazını temizledi. Gözlerimi yüzüne çevirdim.
"Ben seni özlediğim- yani seni bi' görmek için geldim. Vakit de geç oldu. Hava kararmadan evine geçersin." dedi gülümseyerek. İçim az da olsa rahatlarken gitme düşüncesi üzdü beni.
"Babamın arabasıyla geldim. Evin yakın mı buraya?"
Düşündüm. Alacaklarım vardı.
"Ben eve geçmeden birkaç bir şey almam lazım. Teşekkür ederim." deyip mahcupça gülümsedim. Niye böyle olduk biz?
"Tamam." dedi gülümseyerek. Benim için uzaktan geldi. Ne yapmam lazım Allahım? Ona karşı normaldışı duygular hissederken nasıl davranmam lazım?
"Sana bardakta süt mısır alıyım mı?" dedim heyecanla. Onu güzel bir şekilde ağırlamak için debelenip duruyorum. Tatlı gülüş yolladı bana. Gülümsedim.
"Birlikte yersek olur." dedi gülerek. Gülüşüne katıldım. Rahat tavırda konuştum.
"Tabii ben de yiyeceğim. Aklın kalmasın."
Yiyeceğiz de bardakta süt mısırı nerde satılıyordu, unuttum.
Allah kahretmesin, bütün özgüvenim yerlerde şu an.
"Babanın arabası nerde? Göremiyorum ben?" diye ortaya laf attım. Başını benden çevirdiğinde sivri zekamı yoklamaya başladım bile. Bir şey düşün Gülnur, bulursun Allah'ın izniyle.
"Biraz ileride." deyip bana döndüğünde aklıma ilk geleni söyledim.
"Biraz yürüyelim mi?"
"Olur." dedi gülen gözleriyle. Ah Neco.
"Arabaya doğru yürüyelim." dedim tatliş gülümsememle. Başını sallayıp gülümsedi.
Tatliş gülümseme: Umarım her şey yolunda gider.
Masanın üzerindeki eşyalarımı alıp yanına gittim. Getirdiğimiz her şeyi yedik. Bir dilim falan kek kalsaydı, ikram ederdim.
"Araba hangi renk?" deyip ona döndüğümde bana baktığını fark ettim. "Sarı." deyip başını çevirdi. Gözleri gibi yani.
"Açıkçası siyah ya da beyaz beklerdim. Ya da mavi, kırmızı." dedim samimiyetle. Güldü.
"Annemin en sevdiği renk sarı. O sebeple babam sarı aldı arabayı." dediğinde hayranlıkla gözlerim aralandı. Gözlerimden kalp fışkırıyor şu an.
"Yaa çok romantik." dediğimde gözlerini gözlerime çevirdi. Gözlerimi kaçırıp önüme döndüm. Gülümser gibi oldum biraz. Ne yapacağımı şaşırdım.
"En sevdiğin renk ne?"
"Hayırdır araba mı alacaksın?" dedim birden. Güldü. Ben de güldüm. Aklıma gelenle güldüm içten içe. En sevdiğim renk mavi ama çocukluğumda en sevdiğim renk pembe.
"Pembe. Pembeyi severim." deyip ona döndüm. Tepkilerini ölçüyorum. Yüzündeki gülümseme eşliğinde bana döndü. "Tamam." dedi sonra. Nasıl yani?
"Pembe araba mı alacaksın şimdi?" dedim şaşkınlık arası gülerek. Güldü biraz.
"Şimdi değil ama bir süre sonra. Araba alabilmem için çalışıp birikim yapmam lazım."
Başımı salladım. Ekledi. "İstersen sen de kullanırsın." dediğinde kaldım bi'. Ben mi?
"Ben araba kullanmayı bilmiyorum." dedim düşünceli hâlde. Gözlerimi yüzüne çevirdiğimde gözlerini kıstı. Çok sempatik-
"Ben öğretirim."
"Sahiden mi?" dedim birden. Başını salladı gülümseyerek. O an içimden geçeni söyledim.
"Sen çok iyi birisin Neco. Umarım hep gülersin."
Çok güzel baktı bana. Biraz duygusal oldum sanki.
"Birlikte gülelim Gülo. Hayat üzülmeye değmeyecek kadar çok kısa."
Gülümsedim. "Bardakta süt mısır yiyecektik." dedim içimdeki mutlulukla. Gülümsedi. Başını çevirdiğinde arabanın önüne geldiğimizi fark ettim. Bana döndü tekrar.
"Boş ver." dedi güzel bakışlarıyla. "Geç olmadan alışverişini yap ve evine git. Hava da soğuyor. Ben yine gelirim."
"Tamam." dedim sadece. İçimdeki heyecan gitgide büyüyordu. Montunun iç cebinden bir şey çıkardı. Dikkatle baktığımda bir el büyüklüğünde beyaz oyuncak tavşan olduğunu fark ettim. Yanakları pembe, çok tatliş bir tavşan.
"Gelirken bir abla satıyordu. Aklıma sen geldin." deyip bana uzattı. Elinden aldım. Gözlerimi yüzüne çevirdim sonra. Ben çok mutluyum.
^^
İşte ben de oyuncak örüyorum :) icnsj
Düşünceleriniz?
Kendinize iyi bakın. Çokça gülün canlarım ❤️
GalibaAşıkOldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonradan Gelen | Texting
SpiritualSiz| Merhaba Siz| Ben Gülnur Ören Siz| Makine mühendisliği 1. Sınıf öğrencisiyim Siz| Numaranızı üst sınıflardan bir kızdan aldım. Bölüm birincisiymişsiniz. Siz| Ben bu bölümü çok isteyerek tercih ettim. Çok ilgiliyim yani. Siz| Öyle böyle değil ço...