"Sonunda özgürüm!"
Aristine yüksek sesle tezahürat yapmaktan zar zor kendini alıkoydu. Sonunda mide bulandırıcı ülkesinden ve daha da mide bulandırıcı babasından uzaklaşmıştı.
"Kesinlikle deli."
İmparator olan babası, onu bir 'başarıya' dönüştürme gerekçesini kullanarak ona her türlü işkenceyi yapmıştır.
"Gerçekten o yangında öldüğümü sandım."
O zamanlar hissettiği ilk şey sıcaklık değil, yanan havaydı. Aristine bir şeyin ciğerlerini ve boğazını kazıdığı hissiyle uyanmıştı. Biraz daha geç uyansaydı uykusunda ölecekti.
Gözlerini açtığında etrafı alevlerle çevriliydi ve pencereler kapalıydı.
O sırada Aristine sadece altı yaşındaydı. Normal bir insan ölecekti. Ama Aristine hayatta kaldı. Tabii buna hayatta kalma diyebilirseniz.
Bir et parçası gibi kömürleşmişti, yine de babası genç haline baktı ve sordu.
"Nasıl gitti? Uyandın mı?]
Şaşkınlıkla babasına boş boş bakan Aristine fark etti.
"Ah, yangını çıkaran ve pencereleri kapatan babamdı."
Bu farkındalık onu kavrulmuş ciğerlerinden ve bacaklarında ve kollarında oluşmaya başlayan kabarcıklardan daha çok acıttı. Canı o kadar çok acıyordu ki her şeyin yanmasını istiyordu.
"Kalbim küle döndüğünde artık canımın yanacağını düşünmüyorum."
Ve şimdi, 10 yılı aşkın bir süre sonra, Aristine'in kalbi tamamen yanarak kül olmuştu.
Üvey kız kardeşiyle olan "olaydan" sonra Aristine hapsedilmiş bile. Küçük bir çocukken hapsedildiği için 10 yıldan fazla bir süre tek başına yaşadı, bu yüzden kalbinin heyecanla attığını hissetmek garipti.
"Ayrıca, kapatma sayesinde geçmiş hayatımı görebildim, bu yüzden belki de bunda iyi bir şey vardı."
Aristine'in zihni, kendini koruma potansiyelinin kilidini açtı. Geçmiş hayatını 'görebilir' hale geldi, aksi takdirde çıldırırdı.
'…Nihayet ayrılmak güzel ama daha sonra biraz can sıkıcı olacak.'
Aristine şu anda sarayda olmayan ağabeyini düşünerek hafif bir iç çekti. Her halükarda, şimdi gideceği yeri düşünmenin sırası değildi, nereye gittiğini düşünmeliydi.
"Irugo nasıl bir yer merak ediyorum."
barbarlar diyarı.
Ateşin ve demirin hüküm sürdüğü bir yer.
Şeytani canavarlarla çevrili izole bir ova.《Irugo barbarları hem hayvanlarla hem de insanlarla çiftleşir, onlara insan bile diyemezsiniz.》 《
Şeytani yaratıklarla dolaşan bir piçle aynı yatakta olacaksınız.》 《
Kim bilir, canavarı sizin katınıza tercih edebilir. öz.》Babasının ona fısıldadığı sözler yine kulaklarında yankılandı.
Kuşkusuz bunun bir nedeni, Aristine'in evliliğine lanetler yağdırmak istemesiydi ama imparator, Irugo'dan her zaman nefret etmişti.
Silvanus ve Irugo'nun nesillerdir iyi bir ilişkisi yok.
Silvanus fethettiği uluslarla gurur duyuyordu ama işgal edemediği tek bir yer vardı: Irugo.
Aristine'in şu anki İmparator olan babası, Irugo'ya diz çöktürmek için büyük bir plan yaptı. Ancak savaşın yönü garip bir hal aldı ve Irugo bunun yerine Silvanus'un topraklarını yutmaya başladı.
Irugo'nun başarısına en büyük katkıyı yapan kişi...
Tarkan. Müstakbel kocam.'
Aristine görücü usulü evliliğinin hedefini hatırladı.
Mahkeme, savaşın daha fazla devamının yalnızca bir kayıpla sonuçlanacağını anlayınca imparator, Irugo ile ateşkes teklif etti. Ve yanıt olarak, Irugo'nun kralı muazzam savaş tazminatı ve bir şey daha talep etti.
"İmparatorun doğrudan soyu Tarkan ile evlenmeli."
Görücü usulü evlilik, yüz yıllık düşmanlığın sonunu ve yeni bir ittifakın doğuşunu temsil ediyordu.
Irugo Kralı gerçekten savaşın bitmesini istiyordu. Irugo şeytani canavarlarla çevrili olduğu için savaşı sürdürmek onlara büyük bir yük getirecekti.
Bu normalde şu sözle biten bir hikayeydi ve iki ulus arasında barış vardı.
"Ama babam asla savaşın bitmesine izin vermeyi düşünmedi."
İmparatorun ateşkes için müzakere etmesinin tek nedeni zaman kazanmaktı. Şimdilik, Irugo'nun galibiyet serisini kırmak istedi, ardından tekrar işgal etmeye çalışmadan önce perde arkasında savaşa hazırlanmayı planladı.
"Beni de bu yüzden gönderdi." Ben atılmış bir elim.
Evlilik ittifakına girdikleri bir ulusa savaş ilan etmek için yeterli gerekçe verecek bir şey. Bunu başarmak için kolayca hazırlayabilecekleri pek çok şey vardı ama imparatorun zevkine uyan tek bir şey vardı.
"Beni öldürmek ve bunun için Irugo'yu suçlamak."
Aristine sallanan arabanın içinde güldü.
İmparator, ölüme gönderdiği atılan elin devasa bir 'siktir git' geri göndereceğini biliyor muydu?
Ancak bunu başarmak için önce bir kişinin işbirliğine ihtiyacı vardı.
"Tarkan."
Aristine, kocası olacak kişinin adını sessizce okudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget My Husband, I'll Go Make Money
RomanceAşığı olan bir adamın karısı oldum. Peki o zaman bekaretini korumam gerekiyor galiba? "O zaman yerde uyuyabilirsin." "Ne?" Gözleri istemediğini söylüyordu. İyi evet. Zemin sertti. O zaman yardım edilemezdi. "Elini tutup uyuyacağım. Bana güveniyorsun...