2.Bölüm: Çok utangaç olmalısın (2)

622 31 0
                                    

"Şu anda hangi oyunu oynuyorlar?"

Aristine sessizce önüne serilen basit çay masasına baktı. Bir portal kullanmak yerine eski moda bir araba ile yola çıktıklarında bir şeylerin döndüğünü zaten biliyordu.

Haklıydı çünkü neredeyse 10 gündür arabadan çıkamıyordu.

"Artık bacaklarımı hissedemiyorum bile."

Bu yüzden yıkanamadı, kıyafetlerini değiştiremedi bile. En azından rahatsız elbisesini çıkarmaya çalıştı ama şövalyeler camını çalmaya devam etti, bu yüzden onu bile yapamadı.

Ama sonra aniden dışarı çıkabileceğini söylediler ve geldiğinde onun için birkaç içecek hazırladıklarını iddia ettiler...

"Şüpheli olmasaydım daha tuhaf olurdu."

"Oturun."

Hizmetçinin sözleri kibardı ama tonu ve tavrıyla bu adeta bir emirdi. Ancak Aristine hiçbir şey söylemeden oturdu.

'Henüz değil.'

Hâlâ sarayda olduğu gibi uysal davranıyordu.

"Henüz zamanı değil."

Aristine'in gözleri silahlı eskortları taradı. Gardiyan mı, gözetleme görevlisi mi olduklarını kim bilebilirdi...

"Suikastçılar."

Kim olduklarına bakılmaksızın, İmparatorluk yeniden örgütlenmeye daha yeni başlamıştı, bu yüzden zamana ihtiyacı vardı. Bu, Aristine'in ölme zamanının henüz gelmediği anlamına geliyordu. Ama bir bakıma bu, onu öldürmek dışında ona her şeyi yapabilecekleri anlamına da geliyordu.

İronik bir şekilde, Silvanus'un prensesi Aristine, ancak düşman bir ülke olan Irugo'ya vardığında korunabildi.

"Yine de, gerçekten korunup korunmayacağımı yalnızca zaman gösterecek."

Aristine siyah çayla dolu çay fincanına baktı. Titreyen yüzeyi Aristine'in sakin yüzünü yansıtıyordu. Henüz çay fincanına bile dokunmamıştı ama sıvının yüzeyi sallanmaya devam etti ve çok geçmeden Aristine'in yansıyan yüzü yüzeyinden tamamen kayboldu.

Ve yerine...

'Ah...'

Farklı bir görüntüydü.

* * *

Yüzeye yansıyan görüntü, az önce Aristine'e oturmasını emreden hizmetçininkiydi. Kıyafeti şimdiki gibiydi.

Aristine'in aksine, hizmetçi her gün yıkanabiliyor ve kıyafetlerini değiştirebiliyordu, bu yüzden çok daha temiz ve bakımlıydı.

Hizmetçi kaynar su dolu bir tencereyi hareket ettiriyordu. Hedefi çay masasıydı.
Ya da daha kesin olmak gerekirse Aristine.

Hizmetçi yüzeyin içinde kaynayan suyu Aristine'in üzerine döktü. Aristine'in yanmış yüzü kızarıklıkla şişti.

[Oh hayır! Üzgünüm, Prenses.]

Söylediklerine rağmen, hizmetçinin yüzü bariz bir alayla doluydu. Aristine'in yüzünü soğuk bir havluyla silerken elleri kaba ve sertti. Eylemleri bunun yerine yaraları daha da kötüleştiriyor gibiydi.

[Vay canına, sırılsıklam bir fareye benziyor.]
[Bir barbar gelini için mükemmel bir görünüm.]

Biraz ötedeki diğer hizmetçiler kıkırdadılar ve sanki Aristine'in duymasını isterlermiş gibi kendi aralarında fısıldaştılar.

"..."

Yüzey sallandı ve kısa süre sonra sessizliğe büründü.

Az önceki sahne bir anda yok oldu ve geriye yansıyan tek şey Aristine'in sakin yüzü oldu.

Forget My Husband, I'll Go Make MoneyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin