Zaten bundan bahsetmeye başladığı için, Jacquelin tüm şikayetlerini açığa çıkarmaya karar verdi.
Hatta beni tehdit ettin, yani, bir kez daha vaktini boşa harcarsam beni ateş için çıra olarak kullanacağını söyledin.
Bundan sonra, prensesteki 'p'den ya da Aristine'deki 'a'dan bahsetmeye cesaret edemedi.
"Ama şimdi bunu sana neden bildirmediğimi sorarsan..."
Haksızlığa uğradığını ve daha da fazla haksızlığa uğradığını hissetti.
Jacquelin'in gözleri yaşlarla parladı.
Ancak, tıknaz pazı ve triceps ile iri bir adamın gözyaşları odadaki hiç kimsenin kalbini çalamadı.
"...Gelecekte onunla ilgili her şeyi rapor et, hiçbir şeyi atlama."
Tarkan bu konuyu bitirmek istercesine kısaca konuştu.
"Üzgünüm?"
Bu açıklamaya şaşıran tek kişi Jacquelin değildi. Odadaki herkes içten içe şaşırmış bir halde Tarkan'a baktı. Belirli bir kişiyle ilgili her şeyi rapor etsinler ve hiçbir şeyi atlamasınlar demek Tarkan'a göre değildi.
Her zaman yalnızca önemli kısımlar hakkında kısa ve öz bilgi isteyen bir tipti.
"Olamaz, Milord yeni gelinine mi çekiliyor?"
Bu, hiçbirinin tahmin etmeye cesaret edemediği bir şey.
"Sonuçta imparatorlukla olan bu savaşı bitirmenin en önemli anahtarı o. Bu bilgilerin elinizin altında olmasının bir zararı yok."
Savaşçıların çoğu bu sözlere ikna olmuştu.
Tabii ki öyleydi. Lordları, kalbi o kadar kolay hareket eden biri değildi.
Ancak Jacquelin'in içi daha da fazla kaynadı.
"Demek istediğim, bunu zaten biliyordun, ne zaman rapor etmeye çalışsam neden bu kadar üzülüyordun!" Neden şimdi...?!'
Ama bu onun efendisi ve astı olduğu için öfkesini yutmaktan başka seçeneği yoktu.
Toplantı biraz daha devam etti.
Çok geçmeden tartışmayı sonlandırıp dağılma zamanı gelmişti."...Ayrıca."
Görüşmede nadiren ağzını açan Tarkan tereddütle konuştu.
Jacquelin dahil odadaki tüm savaşçıların kulakları dikildi.
"Böyle davranarak tam olarak ne söylemek istiyor?"
Tarkan en son tereddütle konuştuğunda bir savaşçının feda edilmesinin kaçınılmaz olduğu bir operasyondan bahsediyordu. Ancak bu aynı zamanda minimum fedakarlıkla başarılı olmanın en uygun yoluydu.
Savaşçılar kuru bir şekilde yutkundu.
Silvanus İmparatorluğu ile savaş sonrası müzakereler şu anda devam ediyordu. Ancak rakipleri her zaman düzlüklerde olmuştur.
İmparatorluğun piçlerinden daha zehirli ve inatçı olan şeytani canavarlar.
Hepsi kendilerini zorlu bir savaşa hazırladı.
"...Bana iyi çörekler yapan bir pastacı bul. Başka bir saraydan olmaları önemli değil."
"Evet, Lordum!"
Ne olursa olsun lordlarının emrini yerine getireceklerini hemen söyleyen savaşçılar, kısa süre sonra yüzlerinde şaşkınlıkla başlarını kaldırdılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget My Husband, I'll Go Make Money
RomantizmAşığı olan bir adamın karısı oldum. Peki o zaman bekaretini korumam gerekiyor galiba? "O zaman yerde uyuyabilirsin." "Ne?" Gözleri istemediğini söylüyordu. İyi evet. Zemin sertti. O zaman yardım edilemezdi. "Elini tutup uyuyacağım. Bana güveniyorsun...