Bölüm 52: İkinizin arasındaki aşk hikâyesini kim sordu? (9)

132 10 0
                                    

Bang!

Açık kapı duvara çarparak büyük bir gürültü yarattı.

Mukali'nin sanki kapıyı kapatıyormuş gibi orada durduğunu gören Durante'nin gözleri kısıldı.

Mukali kapıyı tekrar çarparak kapattı.

"Kardeş Mukali!"

Dionna'nın sesi hayal kırıklığı, üzüntü ve acıyla doluydu.

Mukali hızla ona doğru yürüdü.

"Sorun değil, Dionna. Buradayım."

Mukali'nin sağlam eli Dionna'nın omzunu okşadı.** Hemen arkasını döndü ve Durante'yi azarladı.

"Durante, neden Dionna'ya böyle davranıyorsun!"

"...Sadece fikrimi belirtiyorum."

Durante, Mukali'ye gözlerinde sıkıntı ve kızgınlıkla baktı. Bakışları 'Ne olduğunu bilmiyorsan burnunu sokma' diyordu.

Mukali irkildi.

Elbette ne olup bittiğini bilmiyordu. Ama hala-.

"Ne olursa olsun, yanılıyorsun!"

Mukali kollarını Dionna'ya dolayarak bağırdı.

"Dionna'nın nasıl bir çocuk olduğunu biliyorsun!"

Durante onun hareketlerine soğuk gözlerle baktı ve içini çekti.

"Bazen seni kıskanıyorum."

"Ne?"

"Senin bu kadar basit olabilen parçan. Sadece önünüzde olanı görüyorsunuz."

Durante sanki mırıldanıyormuş gibi konuştu ve ardından kapıya doğru bir adım attı.

Dionna'nın yanından geçmeden hemen önce durdu ve alçak bir sesle konuştu.

"Dionna, söylediklerimi unutma."

Ona bakarken Durante'nin yüzü en ufak bir sıcaklık olmaksızın soğuktu.

"Prensesle ne yapacağın umurumda değil." (Durante)

Mukali kaşlarını çattı.

'Prenses? Bunun Prenses'le bir ilgisi var mı?'

Aklında küçük ve minyatür başparmak prensesinin yüzü belirdi. Mukali tereddüt ederken Durante bir adım daha yaklaştı.

"Ama eğer lordumu rahatsız ederse..."

Durante cümlesini tamamlamadı.
Sadece kayıtsız koyu mavi gözleri Dionna'nın yüzünde gezindi.

Durante ikisinin yanından geçip odadan çıktı.

'...Belki de önce neler olduğunu duymalıydım.'

Mukali geç de olsa ağzını kapattı ve zaten kapalı olan kapıya baktı.

Dionna yumruklarını sıkıp başını eğdi. Durante'nin durduğu yere bakarken gözleri parlıyordu.

.

《 Sanırım Prenses söylediklerimi yanlış yorumladı. Demek istediğim bu değildi; Prenses'in Majesteleriyle iyi geçinmesini istiyorum, bu yüzden... 》

Dionna, Durante ile odada yalnız kaldıklarında aklına gelen bahaneyi hemen sundu.

Yüzüne baktı ama Durante'nin ifadesi öncekinden farklı değildi.

《 Ben de ona Majestelerinin nelerden hoşlandığını anlatmaya çalıştım. Ve ben sadece Majestelerinin tercihlerini neden bildiğimi açıklamak için çocukluğumdan beri Majestelerine yakın olduğumu söylüyordum.》

Forget My Husband, I'll Go Make MoneyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin