Kralın beyanı sonucunda, Aristine'in eski moda arabayı kullanması, imparatorun soğuk muamelesi nedeniyle değil, tamamen kendi iradesi dışında gerçekleşen bir şey haline geldi.
Irugo Kralı bunu kabul ettiğinden, başka hiç kimse konu hakkında daha fazla soru soramayacaktı.
"O kolay biri değil."
Kraliçe hoş bir ifadesini sürdürdü, etkilenmemiş görünüyordu ve zarif bir şekilde kadehini kaldırdı. Tabii ki, içi küllere dönüşüyordu.
Tam o sırada, bir adamın güçlü sesi sessizliği bozdu.
"Haha, Silvanus Prensesi'nin çok gururlu olmasını beklerdim ama görünüşe göre düşündüğümden daha rahatsın. Ailenin yeni üyesinin iyi huylu olduğunu bilmek güzel."
'Sınırsız' kelimesini söylediğinde çok abarttı. Bu oldukça kasıtlıydı.
Aristine konuşan kişiye baktı.
"Skiela Dükü."
Seyircilerin önünde Tarkan'la yemek yerken okuduğu bilgiler aklından geçti.
"Kraliçenin babası." Yani 1. şehzade Hamill ile 2. prenses Yenikarina'nın dedesi ve görünüşe göre Hamill'in yakın danışmanı.'
Anlaşılır bir şekilde, birinin ülkesinden bahsetmesi ve burnunu dikmesi hakkında konuşması kibar değildi. Ancak Aristine'e karşı dostane bir tavır sergileyen kral, onu azarlamadı.
Irugo'da boş formaliteler ve kibirle dolu Silvanus'un aksine, bu seviyede bir gevşeklik kabul edilebilir olmalı ama─.
"Beni test ediyor."
Aristine, Kral'ın ne düşündüğünü doğru bir şekilde yakaladı.
"Muhtemelen 'bu kadarını kendin halletmek zorundasın' gibi bir şey."
Sadece Kral değildi. Tarkan da açıkça onu inceliyordu.
Aristine'in dudağının bir köşesi yukarı kıvrıldı.
"Pekala, sanırım o zaman onların beklentilerini karşılamalıyım."
Bu sırada insanların konuşmaları devam etti.
"Prensesin de özgür olmasını seviyorum. Ne de olsa buraya Silvanus'un temsilcisi olarak geldi ve bizim Irugo kıyafetlerimizi giyiyor. Bu, Irugo'ya karşı ne kadar iyilik yaptığını gösteriyor."
Buna 'iyilik' demelerine rağmen, ifadeleri 'köle' bir davranış olarak adlandırmak ister gibiydi.
Aristine, Silvanus'un cariyelerinin arkada kendi aralarında mırıldandıklarını görebiliyordu. Muhtemelen Silvanus elbisesini giymesi gerektiğini fısıldıyorlardı.
O elbiseyi giymiş olsaydı, bu mümkün olsa bile ona daha çok zarar verirdi ve doğal olarak ona hiçbir faydası olmazdı.
"Elbette bize başvurmak istiyor. Yani, Silvanus savaşta geri püskürtüldü ve savaşı bitirmeyi teklif edenler de onlar."
Bizi memnun etmeye çalışması doğru. Bu son ifade atlandı.
"Gerçekten, ne kadar haraç olduğuna bir bak. Hatta üstüne prensesi de eklemişler..."
Şimdi, Aristine'e yüzünün önünde bir haraçmış gibi davranıyorlardı.
Irugo'yu her zaman hor gören ve onlara barbarlar ülkesi diyen Silvanus, onlara en asil İmparatorluk soyunu verdi. Bir İmparatorluk Prensesi olmasına rağmen paketlenip satılan biri olduğu için bu sözler ona adeta haddini bilmesini söylüyordu.
Onların gözüne girmek ve ayaklarına kapanmak istemesi doğaldı. Kraliyet ailesi ve soylular arasındaki konuşma giderek çizgiyi aşıyordu.
Tabii ki, bu kasıtlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget My Husband, I'll Go Make Money
RomanceAşığı olan bir adamın karısı oldum. Peki o zaman bekaretini korumam gerekiyor galiba? "O zaman yerde uyuyabilirsin." "Ne?" Gözleri istemediğini söylüyordu. İyi evet. Zemin sertti. O zaman yardım edilemezdi. "Elini tutup uyuyacağım. Bana güveniyorsun...