Bölüm 49: İkinizin arasındaki aşk hikâyesini kim sordu? (6)

143 12 0
                                    

Evlilik zaten buradaydı. Bunu tersine çevirmek mümkün değildi.

Öyleyse-.

'O zaman onun aşkını eline geçirmene asla ama asla izin vermeyeceğim.'

Dionna'nın yüzüne misk rengi bir gölge düştü. Gözlerinde öfke ve kıskançlık parladı.

'Dünyadaki en mutsuz evliliğe sahip olmanızı bizzat sağlayacağım.'

Aristine'in mutsuz bir hayat yüzünden acı içinde ağladığını hayal etmek kendisini biraz daha iyi hissetmesine neden oldu.

Artan öfkesini yatıştırdıktan sonra Dionna gülümsedi.

'Ne olursa olsun, Majesteleri Tarkan'ın prensesle ilgilenmesine imkan yok.'

Tarkan kalbinin değişmeyeceğini söyledi.
Kalbi 10 yılı aşkın süredir aynı kalmıştı. O güçlü ve dayanıklı kalbin ne kadar incindiğini ancak tahmin edebiliyordu.

Ne kadar uğraşırsa uğraşsın ya da ona ne kadar yaklaşırsa yaklaşsın asla tereddüt etmedi.

Diken kadar keskin olan o duvar Dionna'yı defalarca kesip bıçakladı.

'Artık değişmesine imkan yok.'

Dionna içten içe homurdandı.

Aristine de kesinlikle aynı şeyi yaşayacaktı.

Ancak aniden Tarkan'ın Aristine'i temizledikten sonra görünce ne kadar şaşırdığını hatırladı. Ayrıca Aristine'i nasıl koruduğunu ve resmi kraliyet huzurunda Kraliçe ile nasıl yüzleştiğini de.

Kalbi heyecanlandı.

Tarkan ilk kez siyasi kelime oyununu bu şekilde kullanıyordu.

'Hayır hayır.'

Üstelik prensesin yıkandıktan sonra dışarı çıkması da onu şaşırtmıştı. Herkes şaşırırdı.

Ve Tarkan her zaman halkına göz kulak olan bir tip olmuştu, bu yüzden Prenses'i Kraliçe'den korudu.

Tam Dionna kendini ikna etmeye çalışırken...

"Peki, söylemen gereken tek şey bu mu?" (Aristine)

"Ha? Evet..."

Dionna şaşkınlıkla başını salladı.

İşlerin bu şekilde gideceğini hiç düşünmemişti, bu yüzden kesinlikle söyleyecek başka bir şeyi yoktu.

"Anladım, tebrikleriniz için teşekkür ederim."

Aristine ona teşekkür etti ve sanki 'artık gidebilirsin' der gibi bir hareket yaptı.

Onu dışarı çıkardığı çok açıktı.

Dionna sanki yerinde duruyormuş gibi yerinde duruyordu. Hiçbir şey başaramayınca çekip gidemezdi.

Aristine'i o kadar ihanete uğramış ve aşağılanmış hissettirmeyi amaçlıyordu ki, devam edip Tarkan'la yüzleşecekti. Tarkan'ı sorgulayıp ona kızsa daha da iyi olurdu. Bu olmasa bile Aristine'in kendisi gittikten sonra öfkeyle bir şeyleri fırlatıp kıracağını umuyordu.

'Bu düğün başarısız olmalı!'

Siyasi evlilik bozulmamış olsa bile, düğünün kendisinin insanların zihninde kötü bir imaj olarak kalmasını istiyordu. Aristine'in evlilik hayatı bir yara iziyle başlamalıdır.

'Öyle ki Tarkan Hazretleri gelin odasına bir adım bile atmıyor.'

Bunu gerçekleştirecekti.

Dionna'nın gözleri tehlikeli bir şekilde parladı.

Ama tam o sırada...

* * *

"Durante, böyle neye bakıyorsun?"

Mukali sordu ve Durante yanıt olarak başını salladı.

"Hiç bir şey. Prensesin hizmetçilerinin nerede olduğunu biliyor musun?"

"Yani, elbette Prenses'in yanında olmalılar."

Durante tek kelime etmeden Mukali'ye baktı, sonra bakışlarını başka tarafa çevirdi.

Bunun üzerine Mukali'nin merakı arttı.

Konu prensesle ilgili olduğu için merak etmiyordu. Hayır, kahretsin, kesinlikle merak ediyordu çünkü konu prensesle ilgiliydi ama bu sadece ona göz kulak olması gerektiği içindi.

Başka bir sebep kesinlikle yok.

Hiçbir sebep yokken boğazını temizledi ve Durante'ye sordu.

"Ehem, neden sordun?"

"Hayır, sadece..."

'Prensesle birlikte olduklarını sanmıyorum.'

Durante cümlesinin son kısmını yuttu.

Bakışları gelinin bekleme odasına döndü.

Dionna'nın o genç asil hanımlarla konuştuktan sonra bekleme odasına girmesinden bu yana epey zaman geçmişti.

'Orada başka biri olsaydı Dionna'nın gidip Prenses'i göreceğinden şüpheliyim.'

Durante parmaklarını yavaşça kınına vurdu.

Herkes hoş geldin ziyafetinde gördükleri prensesin güzel yüzünü hatırladı. Prensesle alay etmek için Tarkan'ın sarayına gelen kraliyet ailesi bile aynıydı.

Ancak onun için durum farklıydı.

Prensesi düşündüğünde aklına ilk gelen, kir ve terle kaplı bir yüzdü. Ve yıldızlar gibi parlayan bir çift göz.

《Umarım bundan sonra beni kandırmazsın. 》

O ses ovada esen rüzgar gibi kulağını kapladı.

Tuk , kınına vuran parmakları durdu.

Prenses ne derse desin onun için önemli olan tek şey efendisiydi. O zamanlar prensesi aldatmaya niyeti yoktu ama gerekirse onu gerektiği kadar aldatırdı.

Tabii eğer efendisinin iyiliği içinse.

"Hım? Nereye gidiyorsun? Durante'yi."

Mukali, Durante'nin uzaklaştığını görünce sordu:

"Bir süreliğine dışarı çıkıyorum."

"Ne? Hey!"

Mukali seslendi ama Durante hiç durmadı, aksine sırtı giderek uzaklaşıyordu.

Mukali içini çekti.

"Tanrım, bu adam ve öfkesi."

Durante'nin peşinden giderse Durante tek kelime etmeden durup ona bakardı.

'Sadece bir şeyler söylemesini tercih ederim.'

Herkes ona her zaman öfkesine hakim olmasını söylüyordu ama ona göre en huysuz olanı Durante'ydi.

'Öyleyse neden Prenses'i gündeme getirdi ki!'

Ve cevap bile vermedi.

Durante'nin geniş sırtına bakan Mukali, Durante'nin gideceği yeri görünce şaşırdı.

'...Gelinin bekleme odası mı?'

Durante'nin çaldığı kapı gelinin bekleme odasına aitti.

'Bu adamın Prenses'le ne işi var?'

———

(Ç: Genellikle bölümleri her hafta en az bir kez olacak şekilde bölüm atmaya çalışıyorum fakat sınavlarım olduğu için bu hafta bölüm atamamıştım haftaya da sınavlarım olduğundan dolayı haftaya da atamayabilirim fakat ondan sonraki hafta kesin olarak bölüm atacağım herhangi bir sorun olmazsa :) )

Forget My Husband, I'll Go Make MoneyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin