Tak-tak
Dionna hafif vuruşu duyduğunda yarı açık ağzını hızla kapattı.
'Kim o? Sakın bana hizmetçilerin döndüğünü söyleme?'
Hayır, uzun zaman olmuştu, bu yüzden geri dönmeleri mantıklıydı. Açıkçası Prenses'e hizmet eden hizmetçilerin, Prenses'i düğün gününde bu kadar uzun süre yalnız bırakmasının tek başına bir anlamı yoktu.
Hatta onlar kendi memleketinden gelen hizmetçilerdi.
'Henüz prensesle alay etmeyi bile başaramadım.'
Dionna'nın yüzü hayal kırıklığıyla doluydu. Ama çok geçmeden sakinleşti.
'Silvanus hizmetçilerinin prensesten nefret ettiğine inanıyorum. Bu noktayı iyi kullanırsam daha etkili olabilir.'
Sadece gerçek niyetinin açığa çıkmadığından emin olmaya odaklanması gerekiyordu. Silvanuslu hizmetçiler prensese iftira atamayacakları için endişeliydiler, bu yüzden bu çok kolay olmalı.
Fazla bir şey söylemesine gerek yoktu, sadece birkaç yem atmıştı.
"Girin."
Ancak kapı açıldıktan sonra içeri giren kişi hizmetçi değildi.
'K-Kardeş Durante mi?!'
Beklenmedik ziyaretçi karşısında Dionna'nın gözleri titredi.
"Majesteleri."
Durante, Aristine'i resmi bir şekilde selamladı.
Gayri resmi bir nezaketle değil, resmi bir formaliteyle. Bir savaşçının kraliyet ailesine gösterdiği formalite.Dionna'nın ifadesi anında sertleşti.
"Zaten bu şekilde anılmak tuhaf hissettiriyor."
dedi Aristine kol dayanağına yaslanarak.
"Yükselebilirsin."
Durante rahat iznini alınca eğildi ve ayağa kalktı.
Tüm süreci izlerken Dionna ağzındaki eti ısırdı.
Garip hissettirdiğini söylemesine rağmen Aristine çok rahat görünüyordu. Sanki asil bir şahsiyet olarak doğduğu için böyle bir muamelenin çok doğal olduğunu söylüyordu.
Dionna yumruklarını sıktı.
'Durante Kardeş neden burada...'
Midesinin derinliklerinde kaygılı hissediyordu.
Geçen sefer Mukali'yi kışkırttıktan hemen sonra Durante ile karşılaştığını hatırladı.
'Sakın bana bunun yüzünden olduğunu söyleme?'
Belki o zaman Mukali'ye söylediği her şeyi duymuştur.
Dionna titreyen bedenini dik tutmaya çabaladı. Bu büyük bir şok oldu ve Dionna için bunu kabul etmek zordu çünkü o her zaman imajını yönetiyordu.
'Ama ama... en azından Kardeş Durante, başka biri değil.'
Sırf bu tartışmayı duyduğu için bu şekilde müdahale edecek tipte değildi. Şimdi bile aynı olması gerekir.
Durante'nin buraya gelinin bekleme odasında olduğunu bilerek geldiğinden şüpheliydi. Durante bilse bile kendisini ilgilendirmeyen şeylere müdahale edecek tipte değildi.
'Başka bir şey için burada olmalı.'
Doğru, her şey yolundaydı.
Dionna kendini teselli etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget My Husband, I'll Go Make Money
Storie d'amoreAşığı olan bir adamın karısı oldum. Peki o zaman bekaretini korumam gerekiyor galiba? "O zaman yerde uyuyabilirsin." "Ne?" Gözleri istemediğini söylüyordu. İyi evet. Zemin sertti. O zaman yardım edilemezdi. "Elini tutup uyuyacağım. Bana güveniyorsun...