Bölüm 11: İş bağımlılığı olan bir nişanlı; bu evlilik düzelecek mi? (2)

377 24 0
                                    

Gümüş rengi saçları sanki üzerinde güneş ışığı dolaşıyormuş gibi parlıyordu. Hemen yanında oturan Tarkan'ın koyu renk saçlarıyla tezat oluşturduğu için daha da canlı görünüyordu.

'Mümkün değil…'

Olasılığı inkar etmeye çalıştılar ama bu durumda o gümüş saçın sahibinin kim olduğu belliydi.

"Girmek. Neden orada öylece duruyorsun?”

Kral, hareketsiz duran üç kişiye sordu.

Ancak o zaman akılları başlarına geldi ve çay masasına doğru yürüdüler.

Aristine'e yaklaştıkça kalpleri uğursuzca kıpırdandı ama bu duyguyu bastırmaya çalıştılar.

Sadece sahne beklediklerinden biraz farklı olduğu için şaşırdılar ama o kadar da tuhaf değildi. Bu şekilde birkaç kez kendilerini teselli ettiler.

"Sadece gümüş rengi saçlar." Siyah saçlı, kızıl saçlı ve hatta sarı saçlı, elbette gümüş saçlı birçok insan var. Bu sadece sıradan gümüş saç.'

Saçın ne tonu ne de ışıltısı sıradan denilemezdi yani sadece gümüş rengi saç değildi. Baktığınızda çiçeklerin kokusunu hissettiren bir renkti.

"H-Doğru." Yani saçları aslen gümüştü. Toz gibi donuk bir gri olduğunu düşündüm. Bu mümkün. Yıkandı. Saç, evet. Sadece saçları...'

'Sağ. Ne kadar temizlik yaparsa yapsın, yüzü birdenbire güzelleşmeyecek.'

Birbirlerine böyle fısıldadıktan sonra, küçülen omuzları tekrar şişti. Telaşa kapılmış olmaları bile gururlarını incitti, bu yüzden dilleri zehirlendi ve Aristine'le alay ettiler.

"Asil babamı görmeye geldim ama sevgilim, söylentiye göre prenses de burada."

"Onu burada görmeyi beklemiyordum, bu beni şaşırttı."

Bunun gibi, daha önce duraklamaları için bahaneler ürettiler.

“Onu vaktinden önce görmek benim için bir onur. Asırlık İmparatorluğun prensesi olduğuna göre, onun da bir o kadar zarif ve zeki olmasını bekliyorum.”

"Ağabey, sadece dürüst olabilirsin. Onun ne kadar güzel olduğunu dört gözle bekliyorsun. Ne de olsa Silvanus İmparatorluk ailesi yakışıklılıkları ile ünlü."

"Haha, o kadar belli miydi? Bence Tarkan çok şanslı.”

Aristine'i bu kadar çok övmelerinin tek bir nedeni vardı. Onu yükseğe ve hatta göğe yükseltmek için, sonra onu çamura sürükleyin.

"Silvanus İmparatorluk ailesi gerçekten de en eski soylardan biridir. Hem güzelliği hem de yeteneği olan asil bir kan…”

Çay masasına doğru yürürken hafifçe gülümseyen 1. prenses Paellamien, Yenikarina'nın yüzünü görünce duraksadı.

Yenikarina'nın yüzünde her zamanki gibi bir gülümseme vardı. Ancak gülümsemesi garip bir şekilde sertti ve ten rengi biraz solgundu.

'En çok bundan zevk alıyor olmalı, neden o...'

Bir şey garipti.

Aristine'in sırtını gördüğünden beri göğsündeki uğursuz duyguyu bastırıyor, kendi kendine sorun olmadığını söylüyordu ama bu duygu büyümeye devam ediyordu. Şimdi o kadar büyümüştü ki artık onu aşağı itemezdi.

Bir şeyler kesinlikle yanlıştı.

Aristine bunu düşündüğü anda dönüp onlara baktı. Gümüş rengi saçları bir dalgayla kenara çekilip küçük yüzünü ortaya çıkardı.

Forget My Husband, I'll Go Make MoneyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin