Mukali'nin tehditkar yüzü buruştu ve onu daha da tehditkar gösteriyordu.
"Şimdilik saray hanımları bana onun tüm kişisel bilgilerini verdiler."
Aristine sesini alçaltıp ona yaklaştı. Hiç gardını almış gibi görünmüyordu.
Onun korkutucu yüzünden paniğe kapılmış ya da onu sırtından bıçaklayabileceğinden korkmuş gibi görünmüyordu.
Kurnaz bir Silvanian'ın gizli bir soruşturmayla bu kadar kolay yakalanacağını düşünmek. Tarkan'ın astı olduğu ve ona yardım edeceğini söylediği için bir yabancıya bu kadar kolay mı açılmalı?
Veya...
'Milord'un gizli buluşmasını öğrenmesi umrunda değil mi?'
"Fakat onun neyi sevdiğini veya neyle ilgilendiğini bilmiyorum." (Aristine)
"Bunu tam olarak neden bilmen gerekiyor?"
Mukali dayanamadı ve ağzından kaçırdı.
"Peki, bu..."
Aristine'in gözleri değişti. Mümkün olan en az bilgiyi vermek istiyordu.
"Onu baştan çıkarmak için mi?" (Aristine)
"Başta—"
Mukali boynunun arkasını yakaladı.
"Bununla ne demek istiyorsun!"
Bağırırken yüzü kızardı.
"Lordumu nasıl bir kenara bırakırsınız ve...!"
"Yani onun yeteneği Tarkan'ınkinden farklı..."
"Ne?! Bu adamın lordumdan daha yetenekli olduğunu mu söylüyorsun?!"
"Onun daha iyi olduğunu söylemiyorum ama farklı. Tarkan'ın da mükemmel bir partner olduğunu düşünüyorum."
"Partner...! Bana söyleme!
Mukali'nin kalan tek gözü sanki parçalanıyormuş gibi genişledi.
"Bu tür...!"
Bu, efendisi ve prensesinin bu kadar hızlı ilerlediği anlamına mı geliyor?
'Birkaç gün içinde evleneceklerini biliyorum, bunda yanlış bir şey yok ama!'
Mukali'nin yüzü kızarmaya başladı.
'Milord ve bu Başparmak büyüklüğündeki Prenses nasıl—!'
Bu küçük ve önemsiz prenses için yapacakları tek şeyin onu zamanında beslemek olduğuna inanıyordu.
'Hım?'
Aristine başını eğdi.
Nedenini bilmiyordu ama Mukali çok tedirgindi.Görünüşe göre o, efendisinin dünyanın en iyisi olması gerektiğine inanan bir tipti.
Aristine onu sakinleştirmek için ağzını açtı.
"O bir demirci, biliyorsun. Tarkan gibi bir savaşçı değil elbette, Tarkan'dan daha güçlü de değil."
"...Demirci mi?"
"Evet, Irugo'da pek çok büyük demirci var. Bunlardan biri gibi harika bir demirciye ihtiyacım var."
Aristine alnını ovuşturdu.
'Demirciye ihtiyacım olduğunu söylemek istemedim.'
Ama bunu zaten söylemişti, bu yüzden geri alamazdı.
Aristine içini çekerek devam etti.
"Irugo her zaman şeytani canavarlarla uğraşıyordu, bu yüzden çelik endüstrin oldukça gelişmiş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget My Husband, I'll Go Make Money
RomanceAşığı olan bir adamın karısı oldum. Peki o zaman bekaretini korumam gerekiyor galiba? "O zaman yerde uyuyabilirsin." "Ne?" Gözleri istemediğini söylüyordu. İyi evet. Zemin sertti. O zaman yardım edilemezdi. "Elini tutup uyuyacağım. Bana güveniyorsun...