"Ha, şimdi temiz."
Aristine pırıl pırıl pırıl pırıl zemine bakarken umursamazca düşündü. Sadece birkaç dakika önce, her yer kan içindeydi ve ortalığı karıştırmıştı.
"Mm, acaba burnu ve dişleri iyi mi?"
Burnu kırılmıştı ve iki ön dişi düşmüş, bu yüzden evlenmesi zor olabilirdi.
Tarkan şövalyenin üzerine basarken pek güç kullanıyor gibi görünmüyordu ama şövalye balık gibi sallanıyordu. Sonunda bilincini kaybetti ve hapse atıldı.
"Pekala, eğer bu tür bir piç evlenmezse insanlık kutsanmıştır."
Aristine hafifçe düşündü ve şövalye hakkındaki düşüncelerini katladı.
Gerçekten iyi bir ruh hali içindeydi.
Irugo'ya vardığında ilk hedefi Tarkan'la ittifak kurmaktı. Hayır, Aristine'in hapiste yaşadıktan sonra hayatındaki ilk amacının bu olduğunu söylemek abartı olmaz.
Bunu başardıktan sonra kendini mutlu hissetmekten kendini alamadı.
Dahası, siyasi bir evlilik için iyi bir koca gibi görünüyordu. Aristine tüm çörekleri tek başına yediğinde bile hiçbir şey söylemedi.
"Umarım yine birlikte çay içeriz."
Ahududu ve yaban mersini kompostosu benzerdi ama farklı çekicilikleri vardı. Ve içine çörekler eklediğinizde, lezzeti gerçekten zenginleştirdi. Servis edecekleri başka bir reçelleri olsaydı, onu denemeyi çok isterdi.
Herkes ona ölüme gideceğini söyledi.
Ama dürüst olmak gerekirse, Aristine bu siyasi evlilikten memnundu.
"Prenses!"
Aristine yüksek sesli çağrı üzerine başını kaldırdı. Hizmetçiler bir süredir bağırıyor ve onu çağırıyorlardı.
"Ne?"
"Ne dedin? Seni o kadar çok aradım ve cevap vermedin ki..." Aynı zamanda, "Onun bir akıl hastası olduğunu biliyordum" diye mırıldandı.
Kendi kendine mırıldanıyordu ama bunu Aristine'in duyabileceği kadar yüksek sesle söyledi.
"Bir köpeğin havlamasını anlayabiliyor musun?"
Hizmetçi, Aristine'in ani sorusuna kaşlarını çattı.
"Tabii ki değil. Neden? Sanırım anladığınızı düşünüyorsunuz, Prenses?"
"10 yılı aşkın bir süredir tek başına hapsedilen herkes anlayabilir sanırım."
"Konuşacak kimse yok, bu yüzden köpeklere mi döndün? Sonra tekrar, bir köpekle aynı seviyede olabilirsiniz.
Hizmetçiler kahkahalara boğuldu.
"Hm, ama biliyorsun, en azından köpekler onlarla konuştuğunda anlarlar. Otur diyorsun, oturuyorlar. Bekle diyorsun, bekliyorlar."
Aristine yavaşça yumuşak bir sesle söyledi.
"Demek siz köpeklerden betersiniz."
"Ne, az önce ne dedin?!"
"Şu anda bizimle mi konuşuyorsun?"
Her zaman uysal olan prensesin onlarla bu şekilde konuştuğuna inanamadılar. Hizmetçilerin yüzleri öfkeden mosmor oldu.
"İlk başta kimin köpek gibi havladığını anlayamadım ama dinlemeye devam ettikçe bunun bir köpekten daha beter olduğunu anladım."
Aristine tembel tembel çenesini dayadı ve bacak bacak üstüne attı.
Hizmetçiler şu anda ne halt döndüğünü anlayamıyorlardı. Şövalye onlara Aristine'in Tarkan'la yalnız olduğunu bildirdikten sonra saraya yönlendirildiler. Sonra bir Silvanus şövalyesinin Tarkan tarafından dövülerek hapse atıldığını duydular.
Bu konuda bir şeyler yapması için Aristine'i kızdıracaklardı ama...
'Birşey doğru değil.'
Aristine'in tepkisi tuhaftı. Hizmetçiler artan öfkelerini bastırıp Aristine'e döndüler.
"Majesteleri bunu öğrenirse o zaman..."
"Sonra ne?"
"Heh", diye kıkırdadı Aristine. Kahkahası kulaklarına alay gibi geldi ve hizmetçilerin yüzleri kıpkırmızı oldu.
Aristine, İmparatorluk'ta olduklarından beri onların altındaydı.
Kendisine hizmet edecek tek bir kişi olmadan hapsedildi ve zar zor bütçe ayrıldığı için dilenci gibi yedi. Soylu ailelerin genç hanımlarına hizmet eden hizmetçiler bile onunkinden çok daha iyi bir hayat yaşadılar.
Sadece bu değildi.
Saray yöneticisi, Aristine'in durumuna acıdı ve İmparator'un haberi olmadan iyi yemek yiyebilmesi için gizlice bütçenin bir kısmını Aristine'ye ayırdı ama aptal Prenses bunu bile alamadı. Çünkü hizmetçilerin aileleri o bütçeye el koydu.
Bu bir suç değildi.
Düşünürseniz suç işleyen tek kişi İmparator'un haberi olmadan sarayın bütçesini gizlice ayarlayan yöneticiydi. Aileleri sadece yanlış olanı düzeltti.
Gerçi imparatora haber vermeden parayı cebine koymuşlar.
Bunun gibi, bu hizmetçiler, Prenses'in sahip olduğu her şeyin kendilerine ait olduğunu düşünerek büyüdüler. Prensesin zevk aldığı her ne ise, yakında onlar da zevk alacaklardı ve aptal prensesten çok daha asildiler.
Ancak şimdi, o aptal onlarla dalga geçiyordu!
Öfkeden gözleri kör olan Rosalyn öne çıktı ve çığlık attı.
"İmparatorluk Majestelerinin sözlerini unuttunuz mu?! Senin tavrını şimdi öğrenirse ne diyeceğini düşünüyorsun! Görevini unutma, Prenses!"
Aristine aptalca bir şey yapmasın diye tasmayı tutanlar hizmetçilerdi. Ya da en azından, böyle olması gerekiyordu.
Bir süre önce onu kesinlikle tasmalı tutuyorlardı.
"Görevim?"
"Unuttun mu?"
Rosalyn alayla güldü.
Aristine'in rolü bir savaşı ateşlemekti. Başka bir deyişle-.
"Senin rolün ölmek!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget My Husband, I'll Go Make Money
RomanceAşığı olan bir adamın karısı oldum. Peki o zaman bekaretini korumam gerekiyor galiba? "O zaman yerde uyuyabilirsin." "Ne?" Gözleri istemediğini söylüyordu. İyi evet. Zemin sertti. O zaman yardım edilemezdi. "Elini tutup uyuyacağım. Bana güveniyorsun...