Bölüm 10: İş bağımlılığı olan bir nişanlı; bu evlilik düzelecek mi? (1)

428 22 0
                                    

"...İşletme?"

Tarkan'ın bakışları tuhaflaştı.

Ah, hayır! İş bağımlılığım vs. yok."

Aristine aceleyle elini salladı.

Bu yerde ve hatta Monarch's Sight aracılığıyla gördüğü geçmiş yaşamında bile iş bağımlılığı tüm kötülüklerin anasıydı.

"Senden bana borç para vermeni istemiyorum. Senden de yatırım yap demiyorum ya da 'bunu yaptığın sürece büyük bir hit olacak' demiyorum! Beklemek. Hayır, tabii ki büyük olacağını düşündüğüm şeyler var...!"

"..."

"Hayır, gerçekten öyle değil. Cidden, bana öyle bakmayı kesebilir misin?

"Bana iş fonun için benim özel kasamı kullanmak istediğini söyleme. Bunu düzenlemeliyim..."

Tarkan gözlerini kaçırarak mırıldandı.

Özel kasadaki para, Aristine'in evlendikten sonra kraliyet ailesinin bir üyesi olarak kesinlikle kullanabileceği paraydı. Yani temelde, iş bağımlısı müstakbel eşi para harcamaya başlamadan önce bunu halletmesi gerektiğini söylüyordu.

"Hayır hayır. Gerçekten bu değil."

Aristine bunu hararetle reddetti.

Tarkan'ın bakışları yüzüne düştü.
Yüzü biraz duygu ifade ediyordu. Ve yanakları öncekinden farklı bir şekilde kızarmıştı.

Biraz büyüleyiciydi.

Ve böylece dudakları kendiliğinden açıldı. Ve ağzından alışılmadık şekilde şakacı sözler çıktı.

"Öyleyse, borç almak, yatırım yapmak ya da 'bu kesinlikle büyük bir hit' değilse, o zaman 'lütfen buraya mührünüzü damgalayın' mı olacak?"

"Değil dedim."

Aristine homurdandı.
Yüzündeki kaslar fazla hareket etmiyordu ama dudakları biraz daha dolgundu.

Tarkan o görüntüyü gözleriyle yakaladı.

"İkimiz de bu görücü usulü evliliğe politik olarak bağlıyız." (Aristine)

Aristine parmaklarını birbirine kenetledi.

"Bu nedenle, ikimizin de birbirimize yardım ettiğimiz ve ikimizin de fayda sağladığı bir kazan-kazan ilişkisine sahip olmak güzel olurdu. Kişisel bir ilişki değil, iş...iş benzeri bir ilişki." (Aristine)

Aristine kullanılacak en iyi kelimeleri seçti.

'Evliliğimizde aşk gereksiz, bu yüzden birbirimizle stratejik olarak ilgilenelim' demeye çalışıyordu ama sonunda iş bağımlısı biri gibi muamele gördü.

Görünüşe göre insanlarla doğrudan konuşmaması, mesajını garip bir şekilde iletmesine neden oluyordu.

"Yine de bunun yeterince iyi olduğunu düşünüyorum, değil mi?"

Kesinlikle anlamadığını söyleyemezdi.

"Kazan-kazan, ha."

Oldukça cüretkardı. Hiç kimse Tarkan'a 'kazan-kazan'dan bahsetme cesaretini gösterememişti.

Tarkan dudaklarını kıvırdı. Gülümsemesi vahşiydi.

"Eğer bu mümkünse, güzel olur, sanırım."

Ses tonu neredeyse bunun asla olmayacağını söylüyordu.

"Elbette, sana yardım edebilirim. Peki ya sen?

Forget My Husband, I'll Go Make MoneyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin