Bölüm 73: Yumurta çatlıyor! (1)

36 6 0
                                    

'...Onun nesi var?'

Aristine, Tarkan'ın ani ve tuhaf tepkisine gözlerinde şüpheyle baktı.

"Ne oldu? Kabus mu gördün?"

Konuşurken elini ona doğru uzattı ama—.

İrkilmek.

Tarkan geceliğine daha sıkı sarıldı ve geriye doğru çekildi.

Aristine şaşkınlıkla ona baktı, uzattığı eli hâlâ havadaydı.

Yani sadece hayal görmüyordu; gerçekten utanmaz bir adama dönüşmüş gibi hissediyordu. Ayrıca, masum bakireleri taciz eden tiplerdendi.

'Ben sadece uyuyordum...'

Kendisine bu şekilde davranılmasının kendisine haksızlık olduğunu düşündü.

"Neden neyin var?"

Aristine'in sorusu üzerine Tarkan ona dikkatli bir yüzle baktı. Tükürdüğünde tüyleri diken diken olmuş büyük bir pantere benziyordu.

"Sadece el ele tutuşup uyuyacağımızı söylemiştin."

Gizemli sözlerle Aristine başını yana eğdi. El ele tutuşmaktan başka bir şey yapmadı. Başını yastığa koyar koymaz uykuya daldı, peki ne yapmış olabilirdi ki?

Bir süre eline baktı, sonra anladı.

"Ah, uyurken bırakmış olmalıyım. Özür dilerim."

Kızın, onun elini tutup uyumaya söz vermesine rağmen, söz verdiği anda bırakması onu üzdüğünü düşündü.

Kocası, rahat ama tehlikeli, canavar gibi dış görünüşünün aksine, kolayca somurtan tiplerdenmiş gibi görünüyordu.

Oldukça fazla ilgi isteyen bir adamdı.

-Böyle düşünüyordu ama sözünü tutmadığı da bir gerçekti.

Aristine onu rahatlatmak için biraz daha yaklaştı.

Peki Tarkan neden ona daha da fazla kaşlarını çatarak baktı?

"Az önce bana ne dedin?"

Alçak sesi, donma noktasından bile daha soğuktu.

Başkası olsa hemen beti benzi atıp dizlerinin üzerine düşerdi.

Ne yazık ki Aristine'e dişsiz bir panter yavrusu gibi görünüyordu. Dahası, elini tüm zaman boyunca tutmadığında surat asan türdendi.

"Tamam, yanılmışım. Üzgün ​​olmalısın. Bir dahaki sefere, uyurken bile sıkıca tutunacağım, hm?"

Kendisine baktığını ve sanki yetişkinmiş gibi konuştuğunu gören Tarkan'ın migreni başlamıştı ve gün henüz tam olarak başlamamıştı.

Hiç şaşırmadı bile.

Zaten bütün gece gözünü kırpmamıştı.

'Bu kadın nasıl olur da...'

Uykusuzluğunun sebebi yanında yatan kadından endişe etmesi değildi.

'Bunu bana yap...'

Gerçekten bu gülünç durum karşısında ne diyeceğini bilemiyor ve inanamıyor.

'Bana dokunduktan sonra...!'

Kadının tacizine uğradığı için uyuyamıyormuş.

Tarkan'ın başındaki damarlar şişti.

"Bilmiyormuş gibi mi yapıyorsun, yoksa gerçekten bilmiyor musun?"

Vahşi bir hayvanı andıran altın sarısı gözleri Aristine'e yöneldi ve onu keskin bir şekilde deldi.

Forget My Husband, I'll Go Make MoneyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin