"Bu ikisinin birliği bir erkek ve kadının basit birleşmesi değil, kutsaldır... Silvanus ve Irugo arasında uzun süredir devam eden düşmanlığa son vermek... bu evlilik sayesinde bu iki ülke barış ve uyumu yakalayacaktır..."
Rahibin sözleri uzun süre devam etti. Oldukça etkilenmişti, bu yüzden her zamankinden daha tutkulu bir şekilde konuştu.
Bu gelin ve damadın geleceğine mutluluklar dileyelim...!
İnsanlar genellikle gördüklerine en duyarlı olanlardır. Zaten bu evlilikten barış için ilham aldığını hissetmişti, bu yüzden heyecanı iki katına çıktı.
Bir tanrı ve tanrıça çiftine benzeyen Tarkan ve Aristine'ye baktı ve son sözlerini söyledi.
"Şimdi yeminini mühürlemek için öpebilirsin."
Çekin.
Aristine, Tarkan'ın kolunu tutarken bir anlığına vücudunun gerildiğini hissetti.
Onunla yüzleşmek için döndüğünde, her ne kadar yüz ifadesini kontrol etmeye çalışsa da oldukça şaşırdığını görebiliyordu.
Ancak Aristine onun tereddütünü hiç anlayamadı.
Düğünlerde onay öpücüğü temel ama önemli bir prosedürdü. Bu olay birdenbire ortaya çıkmamıştı, bu yüzden onun neden bu kadar vazgeçtiğini anlamadı.
'Hmm, insanların düğün gününde duygusallaştığını söylediler. Ayrıca kendisi çok utangaç bir adamdır.'
Ne kadar çok beklerlerse o kadar utangaçlaşacaktı, bu yüzden ona yardım etmesi daha iyi olabilirdi.
'Hadi bu işi bitirelim!'
"Sorun değil Tarkan."
Aristine Tarkan'ın kolunu okşadı.
"Bu sadece vücudunuzun bir kısmının diğerine çok kısa süreliğine dokunması. Bu kadar utangaç olmana gerek yok."
Tarkan, kendisiyle ciddi bir şekilde konuşan Aristine'nin gözlerinin içine baktığında kendini biraz suskun hissetti.
Aristine ona güven veriyordu ve hatta yüzündeki en güvenilir ifadeyle ona hafifçe başını salladı.
"..."
Utangaç? Kime utangaç diyordu?
Eğer burada utangaç biri varsa, onun yeni gelin olması gerekmez miydi?Ancak çekingen ve mahcup olması beklenen yeni gelin, yeni damatını içtenlikle okşuyor ve ona güvenmesini söylüyordu.
Tarkan şaşkına döndüğü için hiçbir şey söylemeyince Aristine onun sessizliğini başka şekilde yorumladı ve sanki ona cesaret aşılamaya çalışıyormuş gibi onun kolunu sıktı.
Tarkan'ın gözleri, kol kaslarını sıkan yumuşak elin hareketi karşısında seğirdi.
"Aslında o kadar da büyütülecek bir şey değil."
"Önemli değil mi? Bunu söyleyecek kadar yaptın mı?"
Tarkan'ın kendisi de neden böyle bir soru sorduğunu bilmiyordu.
Başka bir erkeği defalarca öpmüş olsa bile bunun onunla hiçbir ilgisi yoktu.
"Ne, neden bunu böyle kabul ediyorsun? Tek söylediğim, sadece vücut parçalarının birbirine değmesi, yani büyütülecek bir şey değil."
Aristine hayal kırıklığına uğramış gibi fısıldadı.
Tarkan'ın sol kaşı kalktı.
'Yani bunu başka bir adamla çok yapıp yapmadığını mı söylüyorsun?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget My Husband, I'll Go Make Money
RomanceAşığı olan bir adamın karısı oldum. Peki o zaman bekaretini korumam gerekiyor galiba? "O zaman yerde uyuyabilirsin." "Ne?" Gözleri istemediğini söylüyordu. İyi evet. Zemin sertti. O zaman yardım edilemezdi. "Elini tutup uyuyacağım. Bana güveniyorsun...